Mjenjač je automatski, odnosno kak u Citroenu vele robotizirani ručni. Puno mi je ljudi reklo da bu ga to gušilo. S obizorm da ti nemam većih iskustava s automaticima prije ovog, morem ti samo reći da sam jako zadovoljan. Ne prebacuje brzinom munje, al nije ni spor. Gotovo identično kao kod ručnog šaltanja s izuzetkom da ti nikaj ne delaš. Èetiri su moda: neutralno, rikverc, auto i ručno.I da se odmah nadovežem na mjenjač, vidim da ima tu jedan član ako se ne varam na dizelu taj mcp, egs ili kako se već zove pa me zanima kakva je izmjena brzina u manualnom modu tj. da li to obavlja relativno brzo ili traje i traje?
Kod automatskog modusa je fora kaj ga moreš forsirati u nižu i višu. Meni je trebalo neko vreme da to shvatim, pa sam prije svakog zavoja kočil da ga šalta u nižu sam. Al, to sam već napisal negde na forumu. Tak da me taj kickdown oduševil nakon kaj sam ga otkril.
E, da i kod pretjecanja ima kickstart. Dok ga stisneš do kraja, za pretcjecanje npr. , on ga sam šalta brzinu-dve dole i tu sam prvi put otkrio fenomenalan zvuk dizela.
Taj sam auto otkupio od firme u kojoj delam dok su rezali troškove, pa su se rešavali voznog parka. To je bil kontigent od tri C4 Picassa: jedan 1,6 156KS i dva disela. Jedan je diesel je pri meni, benzinac je isto otišel kod kolege, a treći je ovaj dizel ostal u firmi.
Kolega s benzincem ima s preko 45tkm, nemrem ti biti 100%, al koliko znam nije imao nikakvih problema (osim kaj često stavlja nove žaruljice farova). Potrošnja mu je cca 8-9 kombinirano.
Ak te baš tak zanima morem ga još pitati, jer on nije tip od interneta. Tak da sumanjm da bu se ikad registriral tu.