Pitanje u vezi 1.6 THP motora

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
I da se odmah nadovežem na mjenjač, vidim da ima tu jedan član ako se ne varam na dizelu taj mcp, egs ili kako se već zove pa me zanima kakva je izmjena brzina u manualnom modu tj. da li to obavlja relativno brzo ili traje i traje?
Mjenjač je automatski, odnosno kak u Citroenu vele robotizirani ručni. Puno mi je ljudi reklo da bu ga to gušilo. S obizorm da ti nemam većih iskustava s automaticima prije ovog, morem ti samo reći da sam jako zadovoljan. Ne prebacuje brzinom munje, al nije ni spor. Gotovo identično kao kod ručnog šaltanja s izuzetkom da ti nikaj ne delaš. Èetiri su moda: neutralno, rikverc, auto i ručno.

Kod automatskog modusa je fora kaj ga moreš forsirati u nižu i višu. Meni je trebalo neko vreme da to shvatim, pa sam prije svakog zavoja kočil da ga šalta u nižu sam. :) Al, to sam već napisal negde na forumu. Tak da me taj kickdown oduševil nakon kaj sam ga otkril. :)

E, da i kod pretjecanja ima kickstart. Dok ga stisneš do kraja, za pretcjecanje npr. , on ga sam šalta brzinu-dve dole i tu sam prvi put otkrio fenomenalan zvuk dizela. :D

Taj sam auto otkupio od firme u kojoj delam dok su rezali troškove, pa su se rešavali voznog parka. To je bil kontigent od tri C4 Picassa: jedan 1,6 156KS i dva disela. Jedan je diesel je pri meni, benzinac je isto otišel kod kolege, a treći je ovaj dizel ostal u firmi.

Kolega s benzincem ima s preko 45tkm, nemrem ti biti 100%, al koliko znam nije imao nikakvih problema (osim kaj često stavlja nove žaruljice farova). Potrošnja mu je cca 8-9 kombinirano.

Ak te baš tak zanima morem ga još pitati, jer on nije tip od interneta. :) Tak da sumanjm da bu se ikad registriral tu.
 

ExOduS442xb

Racing
Jel to isti motor koji se ugrađuje u Citroen C5? Pa jel nije to razvijeno u suradnji sa BMW-om? Što su nam to švabe uvalile, neki pokvareni kupus:D

A baš sam napalio na da ću vozit benzinca sa turbinom:thinking:
 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
Sad je i mene zainteresiral taj motor. Malo srčam po netu, gledal sam i c4owners, al nema neki većih zamjerki na njega. Od negativnosti uglavnom se spominje ECU, al to nije mehanika. :D To se lako da rešiti. :D
 

ExOduS442xb

Racing
Kad se već prica o tome, onda cisto da pitam može li taj motor gurati C5 kako spada? Ipak je to 1.6 na tu masu i veličinu vozila, ali ima turbo. Meni je to sve nekako šuplje, mislim jasno mi je npr. tipa BX pa 1.6 ili čak manje gdje je auto ima oko 900kg a ne danas gdje ima tonu ipol pa imam feeling da se kreće kao kornjaca uzbrdo. Ili se to meni samo čini?

Fino zvuci turbo-benzinac sa 155ks:cool:
 

Ciki vts

New member
Djelovi ovog foruma bi svakako trebali biti zatvoreni bas zbog ovih stvari.

Rekao sam da je motor dobar dok sve radi, ali kad pocne rikavati onda je kaos...
 

THP

New member
Hvala stvarno puno ljudi na informacijama!
Mislim da ću na žalost morati odustati od svoje želje za full opremljenim, povoljnim i dobro motoriziranim autom jer je to očito još uvijek bajka u našem vremenu...
Javim ako dođe do kakvih promjena u odluci ;)
 

Rok

New member
Ja tu vidim hrpu teksta i ne da mi se čitati toliko strana gdje se većinom piše o pravnim akcijama i kad ko treba šaltat.

Ono što vidim na početku je da je ovaj čovjek imao problema sa mjenjačem i sa kočnicama, ali ne i motorom. :confused:

Jel taj motor imao problema i kakvih? Ako kažete da ne valja, recite šta ne valja, a ne ovak, ne da mi se, imate tamo, googlajte itd. Koja je onda svrha ovog foruma ako se informacije među forumašima ne razmjenjuju?

Ja sam čuo na par mjesta da se nekad turbina neće aktivirati i da je "službeno" objašnjenje da je to zbog gradske vožnje i vožnje u niskim okretajima.


evo,citiram iz linka koji sam naveo:

"nekoliko puta u ovim hladnim danima, pri paljenju auta, nije se upalial turbina a auto je proizvodio zvukove kao da svemirci napadaju"

Znači tvoje saznanje drži vodu.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
To sa zatvorenim forumima bi imalo smisla samo da se dolazi na njega s pozivnicama, pa točno znaš tko je sve na njemu. Npr. na hraweb se tako ulazi. Jer zatvorit forum samo za članove gdje se baš bilo tko može registrirat i nema prevelikog smisla.

Najveći cirkus mi je CFS. Bio sam tamo prvi i zadnji put prije par godina.
1. registracija
2. pa tobožnje čekanje da te admin "odobri" (!!!), to sam čekao par dana
3. pa obavezno "predstavljanje", jer ne možeš vidjeti sve topice.
ma odje*ite, nemam 20 godina da me netko tako prca. :D
 

Zmix

New member
Jeste, čeka se nekoliko dana na odobrenje a kad pošalješ 10 postova otvara se ceo sadržaj foruma.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Jeste, čeka se nekoliko dana na odobrenje a kad pošalješ 10 postova otvara se ceo sadržaj foruma.
Da, zaboravio sam, još i deset postova na sve nabrojeno. Ma, ekstra!! :D Prije sam papire za razvodio bio dobio, nego što sam račun na CFS otvorio. :D Ne bih tamo više otišao ni da se zimske gume dijele džabe. :D
 

Monk

Different Spirit
Evo i mene da se malo nadovežem o THP-u. Taj motor, a i slabije atmosferske 1.4 i 1.6, PSA Citroen-Peugeot preuzela je od BMW-a iz razloga što im je bilo jednostavnije ugraditi gotov Euro5 motor nego ulagati u razvijanje svog motora. BMW je u toj kombinaciji od PSA dobio HDi Euro5 motore. Neki kvarovi vezani konkretno uz 1.6 THP su: rastezanje lanca razvoda doslovno za jednu kariku što dovodi do gubitka snage i sigurnosnog načina rada (imao sam slučaj na DS3), stvaranje taloga u motoru do kojeg dolazi zbog kemijske reakcije sa uljima neodgovarajuće graduacije te se zbog toga začepe ventili što opet dovodi do gubitka snage (imao sam slučaj na C4 Picasso), potrošnja ulja - oko litre na 1000 km, uzrok je loša završna obrada glave motora i cilindara (nisam imao slučaj). Ovi kvarovi uglavnom se javljaju na kilometraži od 30000 km. Poražavajuća činjenica je da se ti isti motori u Peugeotu ugrađuju već dvije godine a kvarovi su ostali isti. Inače taj motor ima odlične performanse, pogotovo u kombinaciji sa ručnim mjenjačem, dok je sa automatskim mjenjačem boji za vožnju u manualnom modu.
 

ExOduS442xb

Racing
Znaci ne stavljat plin na 1.6 THP. Onako, cisto informativno, ima li PSA namjere zamjenit taj motor nekim novim u recimo iducih 1-2g? Ima li kakvih saznanja o tome?
 

izunec

Citroenaš
Ajmo biti realni, od koliko prodanih koliko ih je imalo problema? Da je motor tolko smece sigurno bi ga tri proizvodjaca stavljali u svoje aute ... a i uostalom cemu sluzi garancija? Ako je u banani nek ga popravljaju ...

A kao da je to jedini motor s kojim Citroen ima problema ... pocevsi od 1.4 dizela u AX-u koji se pregrijavao samo tako, pa do porozne stijenke na 2.5 dizelu iz CX-a, pa do problema sa V6 motorom XM-a, elektrika jede govna pod normalno na Citroenu ... da ne nabrajam dalje.

Frendu je na godinu dana starom Audiju S8 (V10, 450 KS) otisao jedan cilindar, sam od sebe. Auto placen 130.000 eura i ode motor. Jel to znaci da je taj motor smece? Lijepo Audi dao drugi motor, ispricao se sto je nastao problem i idemo dalje.

Mislim da se ovdje malo pretjeruje, kod svake proizvodnje postoji odredjeni postotak kvarova iliti skarta u proizvodnji koji se smatra pod normalno, pa kao i kod svake marke auta bitno je samo kakve si srece kad kupujes auto, nekima su Tavrie bile super bez kvarova, a neki spaljuju Mercedese pred salonima, tako da ... sve je to relativno, no da je motor neupotrebljiv, sto znaci da bi proizvodjacu stvarao vece troskove od dobiti, prestali bi ga proizvoditi.
 
Na vrh