Prevelika potrošnja ulja

shofer

New member
sad sam stavil TOTAL QUARTZ 9000 5W-40 (1l) napravil soma kilometri i nije zgutal ni kap.
Ocito su me oženili u VULKALU!!
 

sirena

New member
Pozdrav svim forumasima.
Da nije u pitanju podmetnuta tema i da ima jos vozaca Citroena sa istim problemom, na moju veliku zalost ja sam zivi dokaz:D
Naime, proljetos sam kupio Citroen C4 (2005 god), provjerio izmedju ostalog nivo ulja u motoru (bio pun) i nakon 750 predjenih km, uglavnom gradske voznje upalila mi se lampica i signaliziralo mi je da fali ulja u motoru.
Otisao sam u servis i promjenili su mi filter ulja i usuli novo ulje.
Nakon 1300 km ponovila se ista stvar, opet mi je signaliziralo da mi fali ulja (na mjernoj sipki je pokazalo da fali 2/3) i tada sam dosuo oko 1,5l.
Ono što je stvarno nenormalno je to da ispod auta nema uljnih fleka (to sam u pocetku stalno pratio, probao sam da se parkiram na mjestima gdje je asfalt suv i cist), u zadnje vrijeme to ne gledam cesto, ali kad god pogledam uvijek je suvo, nema uljnih kapi), a motor je suv (nema vidljivog curenja ulja), a u voznji se s vremena vrijeme vidi plavicasti dim (nekada ga ima bas puno, a nekada samo povremeno).
Zvao sam ovlasteni servis u Mostaru i oni kazu da su to karike (pa valjda bi se vidjelo da curi ulje) u pitanju a da bi odradili "defektazu" kazu da moraju da otvore motor, da se tacna dijagnoza ne moze dobiti uobicajenom dijagnozom.
Jos jedna napomena, da motor tiho i fino radi a vuce fenomenalno (u odnosu na Golf2 koji sam prije vozio, ovaj auto ide kao lud).
Zona sumraka ili ipak ima rjesenje?
Naknadno cu dopisati koje sam ulje sipao (cini mi se Total) i koje su tacno karakteristike motora.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
oni kazu da su to karike (pa valjda bi se vidjelo da curi ulje)
A di bi se vidilo? To se u motoru sve odvija, ulje izgara i nema šta di curiti. Možeš tako voziti i nadoljevati dok ne krepa ili otvoriti motor kako kažu.

Pretpostavljam da je 1.6hdi?
 

sirena

New member
Tako je.
HDI 1560cm3,66KW, DIZEL.
Na satu je 180 000 predjenih km.
A ulje je u oba slučaja Total 10-40.
Da li uopšte ta dijagnostika precizna? Za sutra sam se narucio u servis da pokušam da saznam sta se desava pa cu vam prenijeti sta su mi rekli.
 
Posljednje uređivanje:

Doomsday

U prolazu...
Eh,sad, možeš otić i izmjerit kompresiju cilindara, pa ako nije baš katastrofa, ako nije recimo jedan u havariji ili nešto slično, možeš pokušat sa aditivom za motore koji troše ulje kao privremenim rješenjem... Kao recimo Liqui Moly Engine Oil Smoke Stop...

https://www.liqui-moly.hr/proizvodi/oil-smoke-stop/

Onda vidi jel zaustavlja ili barem drastično smanjuje potrošnju ulja... Ako ne, ne gine ti makar polugeneralka...

Valjda...

:D
 

sir.Oliver

Well-known member
eh da mi je sada onaj " ruski modifikator " .... za po urice bi sve bilo gotovo ...... bomba stvar je to bilo .... neznam jel ga ima još ...
 

Automatic

Well-known member
Evo da se samo nadovezem da sam imao 3.0v6 radio savrseno ali dimi.Nakon raskapanja uljne karike su se poderale skroz a motor ipak radio ko iz ducana.:whistling:Naravno nije to moja c5 bila laguna ali motori isti
 

sirena

New member
Naravno da nisam siguran da sat nije vracan unazad ...
Svjestan sam da sam kupio "mačka u vreći", na moju veliku žalost ako bude trebalo raditi generalu je onda baš mene zapao mrtav mačak :-(
Za mene je bas bila misterija da se ulje nigdje ne vidi a da ga prži opasno.
Koliko košta generalka i koliko bi onda trebalo da sam miran?
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Da nije turbina u banani? Ne bi otvarao motor dok sve drugo ne otpisem, moze trosit ulje i na gumicama ventila. Uvijek se jos moze napravit test propustanja cilindara, endoskopom pogledat ventile iznutra itd. Poslije strucnog remonta motora koji ukljucuje mjerenje svih dijelova i zamjenu potrosenih dobit ces prakticki nov motor koji treba postepeno uhodat. Znaci prvih par tisuca kilometara ne koristit punu snagu motora i visoke okretaje.
 

sirena

New member
Jutros sam u gradu auto odvezao u Peugeot ovlasteni servis (posto je Pežoov motor) i tip kaze da je i prije imao ovakvih slucajeva, da je 100% turbina...
Iskmentarisao je da sam mogao sprziti motor i da nisam smio vise voziti...
Da će staviti novu i da je cijena (400€), predveče me nazvao i reče da će auto biti spremno za voznju sutra oko podne...
 

Igor1105

New member
Pozdrav svim forumašima. Imam Citroen c4 2005 godište, 2.0 hdi 100kw. Motor mi troši ulje, otprilike 200 grama na 1000km. U interkuleru i u cevi interkulera ponovo ima ulja, turbina je remontovana pre 2 meseca u servisu koji je na dobrom glasu. Ponovo sam je skinuo pre par dana i vratio servisu na proveru. Èitajući forume primećujem da se piše da problem može biti u nekakvom ventilu iberlaufa, nekakvom vakuumu, alli to sve za motor 1.6hdi,nigde ne mogu naći iberlauf sistem za 2.0 hdi i da li ima takvog ventila. Moje je pitanje da li uzrok navedene potrošnje i prosipanja ulja u interkuler može biti pokvaren sistem disanja motora, tj iberlauf i kako proveriti, pre otvaranja motora koje mi je poslednja solucija. Motor je spolja suv kao barut. Hvala.
 

Cutac

Prèkaroš
Ako ulje ulazi u intercooler, onda je najvjerojatnije do turbine.
Može biti da dolazi sa strane motora, ali da dolazi 2 deci na 1000 kilometara, osjetio bi promjenu na radu motora.

PCV na HDi motoru ne bi trebao imati veze sa usisom, poprilično sam siguran da se uljne pare/"višak" zraka vraća na poklopac ventila, bez učestvovanja usisa.
 

Milosh

Test
PCV na HDi motoru ne bi trebao imati veze sa usisom, poprilično sam siguran da se uljne pare/"višak" zraka vraća na poklopac ventila, bez učestvovanja usisa.
Kako to misliš, zar ne ide kod svih motora na usis? Kod 1.6 HDi ide, mogu ti uslikati kad uhvatim vremena, za jedno 20-ak dana.
 
Na vrh