Prevelika potrošnja ulja

Cutac

Prèkaroš
Ne mora biti. Ok, možda sam u krivu za 1.6HDi, ali ima dosta auta kod kojih ide van(obično crijevo ide iz motora(to su stari auti)) ili je samo spojeno na poklopac ventila ili negdje u blizini jer je tlak kod radilice viši nego kod bregastih.
Na usis spajaju da ulje sagori, ja mislim.
 

gambler072

C5 enthusiast
I ja bih isti pitao za iskustva sa potrosnjom ulja, moj isto proguta 2dl na 1000km, u pitanju je 2.2hdi, ne osjeti se nista u radu, ali mi je malo puno u odnosu na stari hdi koji izmedju 2 servisa nije trosio nista. Nemijte samo reci da je do turbine jer imam dvije :D
 
Posljednje uređivanje:

sir.Oliver

Well-known member
kao prvo , da pojasnimo jednu stvar ... svaki motor , ama baš svaki troši ulje . i nov . svaki proizvodjač navodi koliko je potrošnja ulja na 1000 km , tako da tvrdnja " od izmene do izmene ulja nije potrošio ništa " ne obstojava . sada zavisi od dotičnog motora koliko je normalna potrošnja ulja na 1000 km ( podatak proizvodjača ) i koliko je stvarna potrošnja ( istrošenost , pohabanost motora , slabo dihtovanje ...... ) motori ulje troše ili na klipovima ( u cilindrima . pohabanost karika i cilindara - loše zaptivanje ) ili na ventilima ( oštećeni ili tvrdi " tefloni " ( semerinzi ) ventila ).....
 

Milosh

Test
kao prvo , da pojasnimo jednu stvar ... svaki motor , ama baš svaki troši ulje . i nov . svaki proizvodjač navodi koliko je potrošnja ulja na 1000 km , tako da tvrdnja " od izmene do izmene ulja nije potrošio ništa " ne obstojava . sada zavisi od dotičnog motora koliko je normalna potrošnja ulja na 1000 km ( podatak proizvodjača ) i koliko je stvarna potrošnja ( istrošenost , pohabanost motora , slabo dihtovanje ...... ) motori ulje troše ili na klipovima ( u cilindrima . pohabanost karika i cilindara - loše zaptivanje ) ili na ventilima ( oštećeni ili tvrdi " tefloni " ( semerinzi ) ventila ).....
Ja vjerujem da to jeste tačno, ali znam da postoje motori kod kojih se ta potrošnja praktično ne primjeti na šipki za mjerenje nivoa.

Imao sam dva takva motora.

Prvi je bio Fordov 1.8 TDDi (klasični dizel, turbo). Mijenjao ulje na svakih 20 hiljada km, vozio ga 5 godina, od 160 000 do 260 000 km (na satu), nikad nisam mogao vidjeti da je nivo ulja opao ni za 4-5 mm.

Drugi je bio PSA/Ford 1.6 TDCI (HDi, prva generacija). Mijenjao ulje na svakih 10 hiljada km, isto ga vozio 5 godina, od 130 000 do 240 000 km (na satu), isto nikad nisam primijetio potrošnju ulja.
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Ja vjerujem da to jeste tačno, ali znam da postoje motori kod kojih se ta potrošnja praktično ne primjeti na šipki za mjerenje nivoa.
Nisam ekspert, ali meni se čini da ispravan motor ne bi smio trošiti ulje. Radim servis (ulje i filter) dvaput godišnje, svakih 15tkm, i ne primjećujem da nivo ulja pada na šipki. Motor je 2.2 Hdi 150kW iz 2012. Onaj PSA-Fordov s dva turbopunjača.
 

visaluteju

Well-known member
Ja sam citao da motor mora trositi bar mrvicu ulja, jednostavno taj tanki film - namaz koji sprijecava trenje po cilindrima ostaje i sagorijeva. U novih i motora u dobrom stanju su to male kolicine. To sto se nama cini da se ulje ne trosi, da ostaje isto valjda je kondenzacija koja se stvara od kratkih voznji itd pa se talozi mala kolicina. Krajnji slucajevi su da se kolicina ulja povecava a ustvari mjesa se voda iz hladjenja...
 

sir.Oliver

Well-known member
da razjasnimo jednu stvar .... sasvim normalno je da na šipci ne primećujete potrošnju ulja , jer je zanemarljivo mala ( pogledajte koliko proizvodjač priznaje potrošnju ulja )ako bi primećivao na šipki , značilo bi da motor nenormalno mnogo ulja troši ( ili prosipa ) .... 15 godina sam radio prevashodno motore ( i benzin i diesel ) i svaki je trošio ulje , čak i nov .... ali kako kažem , to nisu velike količine ... tako da se to na šipci ne primećuje . pokušajte onako , preračunati kolika bi potrošnja ulja bila ako bi na šipci pao nivo za jedan jedini milimetar , ako predpostavimo da je površina kartera recimo 700 cm kvadratnih .
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Bojim se motora koji ne trosi, ili ,ne daj boze, dize ulje. Konstrukcijska nuznost je da apsolutno svaki motor trosi ulje
 

Spawn

Well-known member
I ja bih isti pitao za iskustva sa potrosnjom ulja, moj isto proguta 2dl na 1000km, u pitanju je 2.2hdi, ne osjeti se nista u radu, ali mi je malo puno u odnosu na stari hdi koji izmedju 2 servisa nije trosio nista. Nemijte samo reci da je do turbine jer imam dvije :D
Na mom 2.0 hdi 163ks 2012 euro 5 190000km uopce ne gledam koliko trosi osim preventivnog pregleda min/max . Mijenjam svakih 10000 i nikad nisam trebao nadolijevati između intervala niti sam primjetio da je palo ispod max. E sad,da li je nesto potrosio,pojma nemam.

Poslano sa mog MI 8 koristeći Tapatalk
 

gambler072

C5 enthusiast
Pa nije bas da ga trosi kod mene i da je nekada upalio lampicu, sa ovim uljem je presao cca 10000km, sad ce i zamjena istog, uvijek je poruka "oil level correct", ali sam 2-3 puta vadio sipku, preventivno, i vidio da na njoj malo fali, otprilike sam za tih 10tkm ulio oko 0.8l. Moguce da je jednostavno ovaj 2.2 malo bezobrazniji sa tom potrosnjom, moram provjeriti po uputstvima sta je normalna potrosnja ulja za ovaj motor na 1000km pa cu znati. Ovo sam pisao samo kao usporedbu sa starim 2.0 hdi i 80kW, gdje nikada nisam primjecivao da fali na sipki, a sigurno je imao vise predjenih km od ovog trenutnog, ovaj ima nesto vise od 200tkm na satu, 99,9% pravih.
 

Spawn

Well-known member
I motori su se čini mi se malo različiti,negdje sam čitao da nije samo u kw razlika :)

Poslano sa mog MI 8 koristeći Tapatalk
 

gambler072

C5 enthusiast
Da, drugacija je konstrukcija, i isao je ovaj sa 150 u dosta proizvidjaca, ovaj sa 125 su korstili samo citro i pug. Zna neko gdje da nadjem preporucenu potrosnju ulja na 1000km ili izmedju 2 intervala izmjene?
 

dekiiii

Active member
To ćeš jako teško naći iz očitih razloga. Ja kad sam tražio još za TU motore jedva dobio i pao na dupe - 1l/1000 km. Da dobro si pročitao: litra na tisuću kilometara. U ovlaštenom servisu. Tako se ograđuju da je sve u redu dok ne prođe garancija.
 
Na vrh