Putno računalo bi trebalo prijaviti kvar jer računalo upravlja termostatom (C4II).kako provjeriti ispravan rad termostata?
odnosno kako provjeriti da se termostat slučajno nije pokvario i ostao u otvorenom položaju pa je motor unatoč radu stalno hladan?
Obično nema nikakvog indikatora za "hladnu" rashladnu tekućinu, imaš lampicu za "pregrijanu" rashladnu tekućinu.a uz to pitanje frenda koji nije član foruma: što to znači ako se lampica koja označava da je rashladna tekućina hladna ne ugasi u vožnji već i dalje pokazuje da je rashladna hladna iako to nije, i ugasi se tek kada se auto ugasi pa onda upali
To je super ako ima!Pa zašto nisu stavili i na novi C4!To bi mi puno značilo kad već nema kazaljku!(koja je po meni nezamjenjiva)C3 ima lampicu za hladan motor.
Kod Toyote je to uobičajeno već generacijama.
Nije ti to bas tako. Uzmi Xantiu na primjer. Sonda temperature ti je na kucistu termostata, tj. na glavi motora. Kuha se motor, kuha se i sonda s njim, bila u vodi ili ne! Pokazat ce povisenu temp.!Ali, nije samo fora u rastu temperature. Naime, ako auto izgubi vodu negdje, temperatura na skali će početi padati jer senzor više nije u vodi, nego u zraku, a temperatura motora će ići u nebo.
To je luksuz, nepotreban na malim gradskim autima, tako se to gleda.Mislim, umjesto da svi auti imaju pokazivač i temp vode i temp ulja (senzore imaju), oni miču takve stvari. Što je najgore, to nije ni skupo, ne kužim zašto...
Ja na piksaću to imam..svjetli plavo dok je motor hladan,što je znak da ga ne "ganjaš" :whistling:To je super ako ima!Pa zašto nisu stavili i na novi C4!To bi mi puno značilo kad već nema kazaljku!(koja je po meni nezamjenjiva)
nemojte mu ništa reći!nemojte mi reć da na novom c4 nemate to ??
nemojte mu ništa reći!
tebi je c4 mali gradski auto ?? :wtf::whistling:a primjetio sam i ja da je tendencija u male gradske aute ne ugrađivati pokazivač
dotaknuo sam se twinga.tebi je c4 mali gradski auto ??
pa, nije ni limuzina!tebi je c4 mali gradski auto ?? :wtf::whistling:
Samo ukucaš broj kreditne i sve će biti obavljeno :angel:ja bi to sve povadio...kao onaj sustav za tlak u gumama, rulja je postala toliko ljena sama provjeravat gume...najbolje da se auto i toci sam, sam ide na servis, a oni nek samo sjednu i voze...
Vidiš kako vozač poznaje svoj auto, da nije upalio grijanje ne bi se vas dvoje vozili - nego bi kuhali... ROFLvozio sam se prošlo ljeto s jednim koji je palio grijanje na +40 kako bi "ohladio motor" jer se kazaljka približavala 3/4 skale