Problemi benzinaca, gubitak snage, trokiranje, gašenje

sentropy

New member
Re: C3 gasi se nakon paljenja

Da nema negde vlage na kontaktima,ja bih i to proverio.
hmm...ok, provjerit ćemo, ali to se dešava kad je hladno, kad je iznad 5-6 stupnjeva normalno je radio. Još mogu razumjet da crkava kod paljenja, ali ovo nakon 2-3 kilometra mi nema smisla. Majstor se kleo u senzor radilice, jer kao on padne u grešku, pa mu treba 2-3 min da bi ponovo upalio auto. Promijenili ga i opet je crko.
 

Mrèela

New member
Re: C3 gasi se nakon paljenja

Senzor kada ode više nema paljenja,a majstor treba da stane iz svog mišljenja,dijagnostike i posla. Malo ko hoće da radi kako struka zahteva,a još manje majstora zna kako i šta sve treba da gleda.Kako je punjenje alternatora?
Sada majstor neka vrati pare,jer Vam nije popravio auto,uzeo pare,izgubili ste živce,a zdravlje ne može niko da nadoknadi. To je jako neozbiljno s njegove strane. Taj regulator lera pogledajte,a gore sam stvio par senzora da vidite simptome.
 

sentropy

New member
Re: C3 gasi se nakon paljenja

Senzor kada ode više nema paljenja,a majstor treba da stane iz svog mišljenja,dijagnostike i posla. Malo ko hoće da radi kako struka zahteva,a još manje majstora zna kako i šta sve treba da gleda.Kako je punjenje alternatora?
Sada majstor neka vrati pare,jer Vam nije popravio auto,uzeo pare,izgubili ste živce,a zdravlje ne može niko da nadoknadi. To je jako neozbiljno s njegove strane. Taj regulator lera pogledajte,a gore sam stvio par senzora da vidite simptome.
Mjerili su alternator, dobra je struja, ne varira. Rekao je majstor ( sam predložio ) da vratim senzor radilice, stoga to nije problem. Više me boli što imam i dalje problem s autom, nego tih 200kn za senzor što će mi vratiti.
Sad sam vidio ove informacije o senzorima, zahvaljujem. Inače bacio sam oko na potrošnju, prosjek mi je 9L/100, vozim se malo brže, ima nešto i autoputa. Vidio sam postove nekih ljudi koji spominju potrošnju od C3.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Re: C3 gasi se nakon paljenja

Pa evo ti onda brzi pregled moje potrošnje pošto je isti auto i motor, trenutno se približava 150 tkm ;)
Prvih nekoliko godina je bilo malo više love pa ga nisam baš štedio i tu je bio na 8 litara prosjek...al s stvarno nisam obazirao na to.
Zadnjih par godina je malo prifalilo love pa je i noga lakša heheh a na 25tkm godišnje se osjeti heheh
Uglavnom po ljeti ga držim na 6-6,5 litara većinom po cestama PGŽ i Istre i pripadajućim većim i manjim gradovima. Klimu palim samo u ekstremnim situacijama pošto više volim propuh kroz prozore.

Trenutna potrošnja, po zimi - Zagreb 95% vožnje, 7,5 litara... i to sam baš u zadnjih par tankanja računao.

BC pokazuje 0,2-0,3 litre manje.
Sad sam se koncentrirao i pratim potošnju na mjestu (pošto se u Zagrebu često stoji na mjestu)... na oko 1l/1h je trenutno kad je zagrijan, 1,5 litre hladan. Al imam filing da će to mora ić na 0.6 - 0,7 l po ljeti.

I to ti puno govori... ako u sto kilometara koje napraviš provedeš sat dva stojeći na mjestu odmah ti je litra dvije veća potrošnja. U tom slučaju ti je potrošnja od 9L = 7L/100km + 2L/2sata (otprilike).

Tek tu u slučaju kad puno stojiš na mjestu ima smisla ova nova opcija koja je trend u auto industriji da se motor automatski gasi kad se staje. Ali i tu ima ALI. Sistem ne funkcionira dok je auto hladan (a ja najčešće napravim još možda 1 km nakon šta se ugrije) i ne funkcionira ako ti je recimo upaljeno grijanje (a ne da je upaljeno, nego je na maximum zadnjih par dana, BEZ klime, nije potrebna). Tako da sve to pada u vodu.

Eto raspričao se ja heheheh
 

sentropy

New member
Re: C3 gasi se nakon paljenja

LOL...nisam ni blizu!

Jutros opet CRKO...dakle upalio ga u dvorištu, minutu dok sam očistio led, krenuo okolnim putem, ne kroz grad, ispočetka sam dodavao malo više gasa, mada se uopće nije bunio ni davio, nakon kilometar sam prešao više u ler vožnju dakle bez gasa, dodavajući ga samo po poterbi. Nakon 2,5 km prilikom vožnje se samo zagasio. Odmah sam ga probao zapaliti bez čekanja, verglo 2-3 puta zapalio, davio se, osjetio se premali broj okretaja, crko, pa sam ga opet upalio, opet premali broj okretaja da bi se održao, morao sam pumpat gas, pa kad sam pustio gas, crko, opet upalio, dodavao gas i nakon toga kao da ništa nije bilo, auto živahan, vozi, prošao sam 12km do posla. Za ne povjerovat...
 

Dalibor

Dado Tornado
Re: C3 gasi se nakon paljenja

tvoj 1.4 je imao serijsku grešku sa kondenzatorom injektora (koji se spaja na bobinu).
tako da ga je najbolje zamjeniti.
pritom treba provjeriti sve injektore.
injektor provjeriš naponski i otporno. naponski između izvoda 1 i mase (oko 12V).
ali tebe vjerojatno zeza otporna strana, tako da svaki injekotor provjeriš sa unimerom, otpor između mora biti oko 15 ohma.

mislim da je to čak bilo i navedeno pod "greške" tog auta i simptomi su bili baš kao kod tebe gašenje motora...
 

c3-blue

New member
Re: C3 gasi se nakon paljenja

Pozdrav,
evo mene opet :(.
Moram prvo napomenuti da godinu i po nisam imala nikakvih problema ni ulaganja u auto. Dakle imam Citroen C3, 2003., 1.4 benzin, 134.000 presao. Jutros kad sam isla na posao, auto se nakon nekih 15ak minuta voznje ugasio i nije htio da se upali ni nakon par pokusaja. Onda sam pogasila sve potrosace i tek je tada upalio, ali je ostala upaljena lampica motora, i nije se vise ugasila. Kad sam se vracala s posla ista stvar, jedno gasenje, par puta nece, tek kad sam sve potrosace pogasila upalio se. Moram napomenuti da mi se to nikad prije nije desavalo. Znao mi se u gasiti motor prilikom kretanja jer previse pustim kvacilo, ali ga isprve upalim i idem dalje. Takodje napominjem da mi je akumulator relativno nov (februar 2012.) i da je sva moja voznja po gradu, u trajanju od 20ak minuta i u velikog guzvi (prva-druga-koci-stani, prva-koci-stani), kao i da u zadnjih godinu dana sipam slabije gorivo. Sta bi mogao biti uzrok: akumulator, alternator, svjecice, gorivo, nesto drugo...?
Hvala puno!
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Re: C3 gasi se nakon paljenja

A sve si si više manje sam nabrojao... morat ćeš na pregleda da se točnije ustanovi. Na tu temu je već puno rečeno na ovom forumu
 

RI-C3

New member
Re: C3 gasi se nakon paljenja

imam isti 1.4
i naravno imao sam isti usrani problem
Kada ga hladnog upalim i krenem dodavati gas on se uguši tj zagasi,onda ga
opet upalim iz druge i sve ok.
Riješenje problema
Kada upalim hladan auto sačekam 30-45 sek i krenem lagano i još po mogućnosti
točiti eurosuper 98 ili 100.
A ovo što kazeš da se gasi u voznji to nisam imao problema.

Imao sam peugeot 206 motor 1.4
Èesto se gasio u voznji kada pritisnem kvačilo i ubacujem u nizu brzinu.
Imao sam auto 3,4 god i nisam uspio riješit problem
 
Posljednje uređivanje:

matooo15

New member
Re: C3 gasi se nakon paljenja

Vidim post i imam isti problem tokom hladnijih dana... Motor je isto 1.4 benzin. Kod paljenja nekad vergla nekad ne, a kad se upali nakon 2,3 sec se sam ugasi ili cim stisnem gas ugasi se...

Sumnjam da imam problem u dovodu dodatnog goriva koji dolazi preko drugog crijeva, a vodi prema usisnoj grani

Ugl pokusao sam vuci gorivo kroz to crijevo(1), ne mogu povuci gorivo ali se osjeti...oznaka (2) predstavlja direktan dovod goriva prema injektorima



Takoder stavljam i sliku pumpice koja vuče gorivo od crijeva do usine grane
Pregledavao sam struju dobiva 14V ali na njoj nema nikakve reakcije



Jel netko zna jesam li u pravu u vezi toga ili čemu to ustvari služi???

 

AX-ja

èudo jedno
Re: C3 gasi se nakon paljenja

pogresno imas krive info.
kroz br 1 ti ne dolazi gorivo jer je to od benzinskih para ventil.
to nije " pumpica goriva"
pumpa goriva je u rezervaru.

na br 2 dolazi gorivo
kad das kontakt pumpa radi.
i tu nemas ti sta vuci gorivo ono dolazi pod tlakom

vidim da taj auto ima plin.
da to ne radi kakav problem??
 

matooo15

New member
Re: C3 gasi se nakon paljenja

Nebih onda vise znao...

Plin nije problem...na plinu savrseno radi, puno bolje nego na benzinu...

Jer auto dok je hladan pali se na gorivo dok ne postigne cca 35º... nakon toga kad prebaci na plin rad motora je puno mirniji i ugl puno bolje...

Problem mi opcenito stvara kad auto bude prebacen na benzin...simptomi su isti kao sto i ostali navode pod ovom temom
 

snorky

New member
pozdrav. c3 1.4hdi 50kw se gasi u vožnji ili zna malo trznit. odmah pali nakon gašenja bez imalo problema. bijah u ovlaštenom i kod jos par majstora i svi imaju različite ideje na uzrok(od struje preko senzora do kučišta filtera te bosch pumpe) . koji su simptomi ako ne valja senzor radilice ili senzor pritiska goriva? koji su ako recimo kučište filtera goriva negdje propušta zrak pa se remeti tlak u dovodu goriva? hvala...
 
Posljednje uređivanje:

Krky

Lakerski profesionalac
Probaj dali ti je ručna pumpica za gorivo mekana..
C3 ima manu da plastična crijeva ispod kučišta filtera zraka budu poglodana od vibracije samog kučišta koje haba crijeva i tu vuče zrak..
da li ti je koji od tih majstora spoil dijagnostiku i videl koja je greška?
 

snorky

New member
naravno da se spajalo na dijagnostiku kod svih i kod ovlastenog. u ovlaštenom su naveli tri greške senzor radilice, senzor bregaste i visoki napon s akumulatora + njihov savjet da je vjerojatno nesto drugo na elektronici ,a ne senzor . sto je izgleda i tako jer drugi majstor mi je mjenjao senzor(e) i nakon 20 dana opet se isto počelo događati. gorivo nigdje ne curi.sve je suho. skidao sam kučište filtera zraka. crijeva nigdje nisam vidio da sline niti je meho primjetio.

meho savjetuje da idem senzor po senzor mjenjati. no to mi se čini malo glupavo jer što kad promjenim i nakon dva tjedna opet moze biti isto , a senzor vise ne mogu samo tako vratiti kao nekoristeni. a nije bas da su jeftini.... morat cu prvo promjeniti filter goriva i preglat kučište filtera jer na par strana sam čuo da su tako riješili problem. ionako je recimo vrijeme za zamjenu filtera nafte....
 

Krky

Lakerski profesionalac
Kad su ti crijeva pohabana neče ti curit nafta ni slinit, jer je vakum sistem a ne pod pritiskom..
zamjena filtera je dobar potez..
samo nemoj uzet neki kineski..
Purflux je provjeren..
 

Mala vila

New member
Dobro veče forumaši, mala vila opet ima problema sa c3, 1.4 benzinac, 2005. godište. Molim pomoć... prije 3 tjedna auto cuka, ne prima gas ali se nije gasio. Odvezem ga majstoru, stavi ga na dijgnostiku i kaže mi da je loša bobina ili svjećice. ha, promijenim svjećice,ali ista stvar, promijenim bobinu, opet isto... na displeju se stalno javlja ona mala ikona narančastog motora...kaže majstor da je u pitanju senzor radilice, stave drugi senzor opet isto...:( i tako uzme ga jedan drugi majstor i pronađe kvar ali usput skuri novu bobinu. e sad vas molim za pomoć, što ako uopće nije bobina u pitanju? Po dijagnostici bi to trebalo biti ali mene je strah uopće nekud ići na dalje putovanje.
 

Mala vila

New member
T sam i ja shvatila :shock:, samo mi je problem skupiti lovu i odvesti ga na servis..pitanje da li bi si i tamo dali truda i pronašli kvar. inače mali vozi ko zmaj i svi majstori su rekli da je motor ok. Sve do sad.
 
Na vrh