Pustilo je metalno crijevo klime

Matija

New member
Dalibore, nisam baš siguran da to što pričaš ima smisla. Koliko klima hladi, ovisi samo o uspješnosti hlađenja plina, odnosno preciznije ispravnosti sustava. Na većoj brzini će nastati dojam boljeg hlađenja iz više razloga (bolji dotok zraka, bolje hlađenje hladnjaka s plinom jer se auto kreće, a i manja temperatura u unutrašnjosti, opet zbog kretanja). Meni ispuhuje istu temperaturu bio on u pokretu ili stajao. Isto tak je i na Xantiji.

Marek, jesi provjeravao klimu i količinu plina unutra? Ne bi smjelo tak radit. Ako je sve ispravno, kad upališ klimu, pri tome mislim na ljetno vrijeme i ovakve vrućine, ventilator će skroz raditi na prvoj brzini, a po potrebi paliti drugu brzinu.

Da li ventilator uopće radi na 2 brzine, možda je to problem, možda pali samo drugu? Ja bih na tvom mjestu to ipak provjerio.
 

marek45

New member
Meni ispuhuje istu temperaturu bio on u pokretu ili stajao. Isto tak je i na Xantiji.

Marek, jesi provjeravao klimu i količinu plina unutra? Ne bi smjelo tak radit. Ako je sve ispravno, kad upališ klimu, pri tome mislim na ljetno vrijeme i ovakve vrućine, ventilator će skroz raditi na prvoj brzini, a po potrebi paliti drugu brzinu.

Da li ventilator uopće radi na 2 brzine, možda je to problem, možda pali samo drugu? Ja bih na tvom mjestu to ipak provjerio.
sad sam tek mijenjao to crijevo klime i otišao kod lokalnog koji puni na manometre. (nemam 600kn da platim servisu)
skužio sam da oni na manometre ne mogu procjeniti koliko plina su pustili unutra.
problem je da meni ventilator se ne pali usporedno s klimom i radi jako kratko.
kad bi on radio duže sve bi bilo ok na leru.
u vožnji je drukčije iz ovih gore opisanih razloga.


koliko sam vidio ovako mi klima radi.
Upalim klimu, pali se kompresor, tlak ode na 10 bara i polako se diže do 20 bara. Isparavanje također usporedno odlazi gore.
Onda se upali ventilator i odmah isparavanje i tlak padnu dole.
Fino onda hladi. Onda se ventilator nakon 10 sec ugasi.
I onda ispočetka. (opet ide tlak i ispravanje gore i opet ga ventilator sruši na kratko)

Mehaničar mi je rako da mu je sumnjiv ventilator jer bi se on trebao palit usporedno s klimom i stalno radit. 90% da radi samo na prvoj brzini, ali je pitanje zašto radi tako kratko???
i stvarno kad radi ventilator il kad se vozim cijevi su jako hladne, rosne i sve je tip top.
Al na leru serucka.
 

marek45

New member
mehaničar mi je rekao da se na drugim autima odmah s klimom pali i ventilator. tako je na mercedesima, bmw-ima, das auto...
što je i logično jer nebre na leru bez dotoka zraka ohladit onaj hladnjak napred na +35.
 

Dalibor

Dado Tornado
nije ista kondenzacija (niti tlak) u tom "hladnjaku" ispred motora ako kompresor ima vrtnju 800 okr. ili 4000 okr., pa tako ni hlađenje tog vrelog freona u sistemu nije jednake potrebe.

marek, samo po gasu :palac-gore:
 

fullcool

New member
mehaničar mi je rekao da se na drugim autima odmah s klimom pali i ventilator. tako je na mercedesima, bmw-ima, das auto...
što je i logično jer nebre na leru bez dotoka zraka ohladit onaj hladnjak napred na +35.
Baš je potrefio za primjer navesti aute kod kojih to nije tako:doh:
Na dosta auta se sa uključivanjem klime automatski uključuje i prva brzina ventilatora, ali ima i auta gdje ventilator ima samo jednu brzinu i pali se po potrebi.
Kod novijih auta se ventilator pali po potrebi i ima kontinuiranu promjenu brzine ili 3 brzine.

Marek, pojačej klimu u autu na maximum, nek ventilator puše na najjače u kabini i nek auto stoji na suncu, e onda gledaj kako radi ventilator naprijed.

Dalibore i Matija, pola ste u pravu pola ste u krivu, samo da shvatite koja je koja polovica i biće vam sve jasno:D
 

marek45

New member
ma sve je bilo na maksimumu. i hladilo je 2 dana.
no da skratim priču znam u čemu je problem.
danas vidjeli masnu fleku oko kilera klime, tamo oko ventilatora.
ja sam do daljnjega klimu prekrižio jer mi se čini da novi hladnjak dođe 2000kn, a polovni nakon godinu dana ispuste dušu.

p.s. inače na peugeotu 307 koji ima identičan rad klime i cijevi kao i c4 se odmah s klimom pali ventilator na prvoj brzini i lagano hladi. meni radi samo druga brzina.

sad se još moram bakčati i s tim ventilatorom zašto ne radi prva brzina. odnosno ima li mi smisla bakčati se sad s tim kad klima ionako ne radi?
 

vlado7

New member
nevezano za ovu temu ali da neotvaram drugu

skida mi se crijevo od turbine na c4 hdi

nebi ja ni skuzio nego mjenjo zarulju i majstor skuzio

sad on je to zategnuo ali sada vidim da se ponovo svlaci,sad koji mu je neznam:confused:

mozda samo treba jako stegnuti selnu:whistling:
 

Konrad

New member
Otvori novu temu jer nema nikakve veze sa ovom, sta se bojite otvarat novu temu?

Ako ti se svlaci onaj plasticni komad koji ide od filtera zraka na ulaz u turbinu vjerojatno ti je gumena manzeta u tom crijevu pukla pa crijevo "spada", manzeta je narancaste boje i moze se narucit odvojeno
 

Konrad

New member
ma sve je bilo na maksimumu. i hladilo je 2 dana.
no da skratim priču znam u čemu je problem.
danas vidjeli masnu fleku oko kilera klime, tamo oko ventilatora.
ja sam do daljnjega klimu prekrižio jer mi se čini da novi hladnjak dođe 2000kn, a polovni nakon godinu dana ispuste dušu.

p.s. inače na peugeotu 307 koji ima identičan rad klime i cijevi kao i c4 se odmah s klimom pali ventilator na prvoj brzini i lagano hladi. meni radi samo druga brzina.

sad se još moram bakčati i s tim ventilatorom zašto ne radi prva brzina. odnosno ima li mi smisla bakčati se sad s tim kad klima ionako ne radi?
Vjerojatno ti je riknuo otpornik ventilatora, nalazi se kod nosaca hladnjaka ispod branika, crna kutijica, ima 2 konektora na sebi

Najlakse je spojit dijagnostiku i napravit TEST prve i druge brzine motoventilatora
 

vlado7

New member
Otvori novu temu jer nema nikakve veze sa ovom, sta se bojite otvarat novu temu?

Ako ti se svlaci onaj plasticni komad koji ide od filtera zraka na ulaz u turbinu vjerojatno ti je gumena manzeta u tom crijevu pukla pa crijevo "spada", manzeta je narancaste boje i moze se narucit odvojeno
nije pukla, ali je bila masna pa sam ju samo obrisao i vratio sve nazad
 

spiker

Vozikam se
ja sam do daljnjega klimu prekrižio jer mi se čini da novi hladnjak dođe 2000kn, a polovni nakon godinu dana ispuste dušu.
Imam i ja takav problem sada, pa molim savjet. Trebam kupiti drugi. Kad kažeš polovni, misliš na korištene iz drugog auta? A zamjenski,koji nisu original citroen?
:confused:
 

B-Link

New member
Imam i ja jedan problem s klimom.
Naime, kada se klima uključi, nakon dužeg ne korištenja osjeti se jaki smrad. Skoro nepodnošljiv i nakon nekog vremena nestane, obično nakon duže vožnje. Kada bih ponovno upalio auto, uz smrad osjetila bi se i vlaga. Skužio sam da ako zatvorim srednji ispuh zraka u kabini, da se ne osjeti smrad i vlaga toliko.
A probao sam problem riješiti sa:
1. bombicama Sonax - smrad se ne osjeti 2-3 dana i onda opet.
2. ušpricavanje pjene Motip u onu posudu ispod filtera zraka i mijenjanje filtera zraka - zrak i miris je ok, jedno mjesec dana i onda opet
3. čišćenje isparivača klime - time sam postigao samo još veći smrad

Ništa ne pomaže, vlaga i smrad i dalje stanuju u mom citroenu, kao da je star 20 godina. Da li imate neku ideju, što bi moglo uzrokovati smrad?
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
nakon dužeg ne korištenja
Ljudi jel vi ikad čitate uputstva od auta :confused:

Piše ovako:

-klima uređaj uključite na 5 do 10 min jedanput ili dvaput mjesečno ( da, to znači tijekom cijele godine, pa čak i zimi :rolleyes: )
-prljavi pročistač (filter) u kabini, narušit će radne karakteristike klima uređaja i stvarati neugodne mirise...ovisno o okolini (atmosfera zasićena prašinom..) i o uvjetima upotrebe vozila ( gradska vožnja..), po potrebi ga mijenjajte i dvaput češće od propisanih intervala

redovno palim klimu cijele godine i nikad nisam s istom imao problema u 11 g :angel:
 

vlado7

New member
pitanje za vlasnike c4.
dal se na vašim autima ventilator pali i radi non stop kad je i klima uključena?
pitam jer na mojem se upali klima i tek nakon pola minute- minutu ventilator i ventilator radi 10 sekunda i onda se ugasi.
i tako stalno. kratko se upali, pa se ugasi.
također na leru klima slabije hladi, dok u vožnji hladi punim intenzitetom.


i kod mene je isto tako
 

B-Link

New member
Ljudi jel vi ikad čitate uputstva od auta :confused:

Piše ovako:

-klima uređaj uključite na 5 do 10 min jedanput ili dvaput mjesečno ( da, to znači tijekom cijele godine, pa čak i zimi :rolleyes: )
-prljavi pročistač (filter) u kabini, narušit će radne karakteristike klima uređaja i stvarati neugodne mirise...ovisno o okolini (atmosfera zasićena prašinom..) i o uvjetima upotrebe vozila ( gradska vožnja..), po potrebi ga mijenjajte i dvaput češće od propisanih intervala

redovno palim klimu cijele godine i nikad nisam s istom imao problema u 11 g :angel:
Da je problem u tome, zar misliš da bih postavio pitanje na forumu?
Što ćeš reći na to da sam prije 2 mjeseca stavio 4. Purflux filter u godini dana od kad sam ga kupio? Niti jedan nije bio prljav, ali eto, vrag mi ne da mira, pa kada radim dezinfekciju sve mijenjam.
A ovo o paljenju klime, ne želim ni komentirati.

Molim vas, ako netko ima kakvu konstruktivnu ideju, koja ne piše u UPUTAMA od automobila, da mi pomogne.
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Što ćeš reći na to da sam prije 2 mjeseca stavio 4. Purflux filter u godini dana od kad sam ga kupio?
A odakle bi ja kolega, taj podatak mogao znati kad ga nisi naveo dosad :confused:
Da si to spomenuo, nebi ti navodio da je možda problem u filteru ;)

A ovo o paljenju klime, ne želim ni komentirati
Ovu opasku moram priznat da ne razumijem :hm:
 
Na vrh