Raspadnuta izolacija kod motora i visi nekava lajsnica

Cutac

Prèkaroš
Pozdrav!
Danas sam sipao ulje i išao vidjeti u kakvom je stanu filter kabine, a da bih došao do njega moram skinuti izolaciju. Skidanjem sam skužio da je sva trula i uništena.
To je valjda od loše odvodnje vode.
Kada sam ju skinuo, skužio sam i da mi nekakva plastična lajsnica stoji na izolaciji.

Gdje se može kupiti ta izolacija(ta dva komada), jel netko ima iskustva s tim i ima prijedlog kako srediti da više ne trune(počet će i ona okomita trunuti i onda će biti veselo) i na kraju, koji vrag je ova lajsna?

P.S. Tek sam sada skužio ovu rupu na jednoj slici. Jel to treba biti tako?



Lajsnica


Rupa


Jel ovdje nešto nedostaje?


Trula izolacija


Izolacija koja je na putu da strune
 

ZlatkoC4

Well-known member
Loše su rješili odvod vode jer ova guma između habe i stakla stalno se svuče prema motoru i onda tu prolazi voda po izolaciji već sam vidio to na jednoj c-4 kod mene za sada uredu i redovno gledam dali je guma uz šofer šajbu:grin:
 

ivanzg

milo mi je hrniæ
Plastika koja podupire gumu uz haubu se "slegla".Govorim o plastici koja se pruža od blatobrana do blatobrana uz šajbu na kojoj je zašarafljena posudica od kočionog ulja.Na krajevima ima štift i kopča sa svake strane i jedino rješenje je da tu podbaciš nešto ispod štifta i kopče tako da se plastika podigne i primakne malo bliže šajbi.Tako će ti guma bolje brtvit uz haubu pogotovo kod pranja miniwashom.Plastika ti se inače kao što i vidiš nifdje ne drži na sredini,tipčni francuzi...
 

Cutac

Prèkaroš
Plastika ti se inače kao što i vidiš nifdje ne drži na sredini,tipčni francuzi...
Ovo nisam skužio.

Hvala za savjet, budem probao podići gumu, a one spužve sa strane koje drže tu gumu su također oličenje kvalitete jer mi se jedna jednom pojavila na haubi jer je pukla spužva i otpala kukica.


Nije mi jasno kako netko može toliko dobro napraviti ostatak auta i onda s:cenzura::cenzura::cenzura:ati te neke sitnice. Kao da žele živcirati vlasnika.
Te fućka retrovizor, te tandrče spojler, trune izolacija, guma grebe lak, takve sitnice koje se riješe sa 5 radnih sati inženjera više, ali ne, nek bude usran.
 

ivanzg

milo mi je hrniæ
Ta cijela plastika je zakačena samo pod rub šajbe i na krajevima uz blatobrane.Da su samo napravili kakav prihvat na sredini na limariju(kopča,štift,vijak)problem riješen.Al ne ušparat će 20€ centi i onda imaš problem.



Tu podbaci trakicu 5mm gume između štifta i kopče i to bi trebalo bit ok.
Nisam siguran jel sam dobro stavio sliku ak nisam sorry .
I saniraj taj rub mulde jer vidim da je dobio po rubu od vlage.
 

Cutac

Prèkaroš
Ok, hvala, budem nešto probao skemijati!

A šta kažeš da je dobilo od vode? Ovo na tvom screenshotu kod čepa od ekspanzione? Nije to hrđa nego truli ostatci izolacije.
 

Cutac

Prèkaroš
Jesi na ovo mislio?



Nadam se da će pomoći dok ne zatopli, a onda ću sve to rastaviti i pokušati skužit kamo se voda treba slijevati(vidio sam neki žli:cenzura::cenzura::cenzura:, ali ne baš dobro) i potpuno izolirati sve ostalo, a putem i dampirati blatobrane :D
 

Cutac

Prèkaroš
A ma ne, pitanje je bilo za ivanzg :weeabooface:

Ovo sve što izgleda kao trulo željezo je zapravo trula izolacija. Raspala se, a meni se ne da čistiti :angel:
 

mongol00

New member
ljudi pomagajte,
kako da riješim isti problem kao i kod kolege, a vjerujem da ga svi imaju.
Danas sam pokušavao smisliti nešto da podbacim ispod plastike da ne trune ona izolacija, ali O bodova. VodA se točno skuplja u donjoj točki šajbe di je zadnja oblina, i kaplje po izolaciji a iz izolacije se cijedi po kablovima koji idu u kutiju sa osiguračima... grozota...:mad::mad::mad:
 

Cutac

Prèkaroš
Update situacije.
Dopizdilo mi je da auto trune pa sam izolaciju skinuo i na singericu napravio šav po rubovima da onemogućim raspadanje, samo natapanje vodom.
Zatim sam otišao u CiB u Gorici i sredili su mi plastiku ispod šajbe da čvrsto stoji.
Zatim sam primjetio da i dalje curi jer se guma na toj plastici oko šajbe izvitoperila. Valjda joj ne idu u korist promjene temperatura.
Zatim sam cijelim putem na spoju gume i šajbe stavio sloj silikona(niti se ne vidi) i to je napokon sredilo problem curenja vode.

Tako da, sramota je da jedan proizvođač automobila u današnje vrijeme stavlja tako lošu plastiku koja se izvitoperi nakon 4 godine i da vlasnik mora krpati za njima...

Ali svima vam preporučam da pazite na tu plastiku i kada vidite deformaciju da to začepite.
 

ZlatkoC4

Well-known member
Zatim sam cijelim putem na spoju gume i šajbe stavio sloj silikona(niti se ne vidi) i to je napokon sredilo problem curenja vode.
dobro si napravio :palac-gore: Inače kad se mjenja šajba onda taj dio također se može zabrtvit ljepilom za šajbe i onda mir samo šteta što to ne rade kod prve ugradnje.
 

visaluteju

Well-known member
Oživljavam staru temu sa istim problemom.

Na mom autu je ona unutrašnja guma koja se nalazi ispod one zakrivljene ukrasne lajsne (vanjske) skroz spala sa šajbe. Znači otvor ispod šajbe od nekih 1cm za sljevanje vode. katastrofa.
Sve sam rastavio, podigao malo onu plastićnu prečku što se pruža od blatobrana do blatobrana, zaljepio tu unutrašnju lajsnu za šajbu silikonom tako da ne može spadati, medjutim prilikom vraćanja te vanjske lajsne - gumene (koja svodi kišu sa šajbe u one otvore mrežaste sa strane) vidio sam da na krajevima šajbe, gdje su one "krivine", gume tvornički nisu stavljene ispod vanjske ukrasne lajsne... Kako se i menu ta lajsna iskrivila malo od sunca i ne prijanja idealno uz šajbu, sačekao sam kišu i vidio da mi se isto sljeva voda baš na tim krivinama (jedna tačno iznad kutije sa osiguračima). Užas...čak se i izolacija motora malčice počela raspadati (duša me zaboli kad pomislim od kad li je to tako)
Uglavnom sad hoću da zaljepim kompletnu tu vanjsku lajsnu silikonom za šajbu pa molim CUTAC-a za pomoć, da mi detaljnije opišeš kako si to izveo, dali si samo dobro očistio, zavratio onaj gumirani dio lajse i tu ušpricao malo silikona i to je to ?

I zanima me da li je to imalo neke posljedice jer onda više skidanje te lajsne ne dolazi u obzir, mada čini mi se da nema ni neke potrebe za skidanjem osim ako bi se htjelo čistiti od lišća i smeća ?
 

Cutac

Prèkaroš
Uglavnom sad hoću da zaljepim kompletnu tu vanjsku lajsnu silikonom za šajbu pa molim CUTAC-a za pomoć, da mi detaljnije opišeš kako si to izveo, dali si samo dobro očistio, zavratio onaj gumirani dio lajse i tu ušpricao malo silikona i to je to ?
Usrao sam, eto šta sam :D
Ne treba silikon, nemoj to raditi. Treba zalijepiti ljepilom za šajbu, onim crnim. Silikon s vremenom popusti i niki bog ne drži, samo izgleda ciganjski.
Njega ću sastrugati i staviti to crno, ali to namjeravam već godinu dana :D
A stavljao sam tako da sam zalijepio krep traku, oprao staklo i gumu gdje ću lijepiti i vukao. Prva dva mjeseca je bilo super, ni kapi, ali onda je propalo.
Za lišće se ne sekiraj, ono trune i pada dolje između oplate blatobrana i A nosača. Skineš oplatu jednom godišnje i očistiš, ja to radim. Kad se ispraksiraš, 20 min posla.

A tu plastiku ispod šajbe će se moći skinuti poslije lijepljenja ako zatreba. Ako su jugićima mogli rezati brtvu i krasti šajbu, možemo i mi ovo počupati :D
 

visaluteju

Well-known member
Znači da nabavim crno ljepilo tj za šajbe namjenski, da se bezveze ne mučim silikonom ?

Ok, moram to što prije jer sam takav da me to pojede dok ne riješim, kao nezamislivo mi da mi tuda voda curi iako vjerovatno neku posebu štetu ne može napraviti (osim ako curi po osiguračima ili na duže staze po izolaciji motora)

Strjepim od kiše kao nezdrav :D
 
Na vrh