Raspadnuta izolacija kod motora i visi nekava lajsnica

Milosh

Test
hahaha

Kako ne da, zar se ne bi silikon trebao dati skinuti sa svega, ako si dovoljno detaljan i uporan. :grin:

To se ljudi lijepi ljepilom za šajbe, imate ga u svakoj trgovini boja i lakova, dođe u tubi kao silikon s tim da ono bude u metalnoj tubi i puno je gušće pa ga je poželjno malo zagrijati prije upotrebe, da se lakše istisne. Treba zaštiti lak jer se poslije ne da skinuti sa laka. Mora se pritisnuti nakon lijepljenja i držati pritisnuto po mogućnosti 3-4 sata, ako me dobro služi sjećanje. Ja sam sa tim lijepio kedere na 3 auta i istu takvu plastiku ispod šajbe na Focusu MK2 (isti problem, samo je kod njega samo estetske prirode :D). A kum je čak lijepio staklo vanjskog retrovizora na Fiatu Unu i nikad nije otpalo.
 

Milosh

Test
Vjerovatno im je previše posla u odnosu na cijenu koju mogu postaviti za taj posao. I nije baš zgodno pritisnuti te stvari, treba ili praviti neko rješenje po mjeri ili koristiti nekakav gotov sklop za to, a teško da to neko ima.
 

Milosh

Test
Koliki pritisak mora biti,barem par sati da stoji?
Pa ne znam kako da ti kažem koliki pritisak mora biti, ako misliš u smislu koliko kg. Ja to nikad nisam fiksirao tegovima već uvijek nekim polugama (čitaj: štapovima). Stavio bih niz letvica duž te gume, zato jer je tako nepravilna, a onda odozgo po njima duže letvice/letve koje pokriju i pritisnu te manje, pa onda nekoliko štapova fiksirao (zaglavio) između tih većih letvica i nečega čvrstog (plafona, zida, i sl). Nadam se da me možeš razumjeti. Nezgodno je to za pritisnuti.
 

Cutac

Prèkaroš
To se ljudi lijepi ljepilom za šajbe
A sad znam, al sad je kasno :D

Ja kada budem radio neću niti stiskati. Ostavit ću kako je i samo šupljine popuniti ljepilom, tada plastika neće vući ljepilo i manja je vjerojatnost da se odlijepi.

A izgled ko hebe, sad izgleda ko da se netko pokenjao i razmazao :D
 

MR47

Member
Aj Cutac,pa to se lako ukloni,ja ni nejdem van po ovakvom vremenu,em je mrak brzo,em je hladni i jednostavno mi se neda ako ne moram.Ja sam mislil staviti vreće s vodom ili zak nekaj ali nikaj od toga.Bit će najjednostavnije s daščicama.
 

Cutac

Prèkaroš
Zas bi vi to stiskali? Ta plastika stoji po duhu svetom, ako se ptica malo jace pokenja na nju, spasti ce.

Ni meni se bas ne da raditi po ovom vremenu, ali kad mi treba odmora i svjezeg zraka, radim na autima :angel:
 

Milosh

Test
Ja sam pritiskao jer se pomenuta plastika na Focusu blago izvija prema gore, pa je treba malo pritisnuti. Mislim da je u svakom slučaju bolje da se pritisne. Ne treba to luđački pritiskati, samo toliko da ona stoji na svom mjestu i u položaju u kom stoji kad je nova.
 

MR47

Member
Milosh, a na koji način je to na Fordu složeno,pošto veliš da je ta guma samo zbog estetike tamo?Ima li ispod neki lim ili plastika koja to odvodi do rubova?
 

Milosh

Test
Milosh, a na koji način je to na Fordu složeno,pošto veliš da je ta guma samo zbog estetike tamo?Ima li ispod neki lim ili plastika koja to odvodi do rubova?
Ispod plastike je prazan prostor u kome se nalazi samo mehanizam za brisače, a ispod tog mehanizma je lim. Sa strane u limu su otvori kojima voda koja udje ispod plastike odlazi dole i van. Voda ne može doći do mehanizma za brisače (on je malo zavucen ispod sajbe) i zapravo ne smeta ničemu ako tu udje.

Kod većine Focusa MK2 je to odlijepljeno i između sajbe i plastike postoji mali zazor od 3-4 mm, a kod mog je bilo malo više.

Dalje, postoji jedna tanka plastična kanalica koja je sa donje strane sajbe nabijena na rub sajbe i čvrsto stoji, a sa gornje strane ima zub cijelom svojom dužinom. Ova plastika koju sam ja lijepio (i koja je vama problem) sa donje strane ima utor za taj zub, ali ta veza nije baš najčvršća pa se ta plastika malo odigne i spadne sa tog zuba.

Valjda je barem malo jasno. :D
 

Cutac

Prèkaroš
I ovi imaju tu lajsnicu koja se kači na šajbu.
Ja sam svoju lijepio jer je spadala.
Ma taj dio auta je stvarno kao da ga je radio netko s lobotomijom.
 

visaluteju

Well-known member
Najgore sto nije ta lajsna (kanalica)najveci problem. Ta mala lajsna koja se kaci na sajbu koja drzi onu gumu na koju se oslanja hauba kada je zatvorena se da zaljepiti i običnim silikonom (tako sam uradio i stoji bas cvrsto) vec dugo. Problem je ona vanjska lajsna sa mrezicom koja bi trebala samo da se oslanja na sajbu. Medjutim zbog vitoperenja bude po milimetar dva odvojena od sajbe. To je ono sto je cutac atraktivno ljepio :) Zbog ovoga sto se desava voda se ne slijeva po sredini (u podrucju motora) jer je tu pricvrscena mala pomenuta kanalica vec se slijeva sa strana na uglovima mrezica i to tacno po krajevima izolacije i sa desne strane po glavnom kablu od razvodne kutije i tako cak i po osiguracima u tezim slucajevima. Sa ljeve strane i nema nesto kriticno ali sa desne akumulator i osiguraci(moji su biti totalno oksidirali od vlage) ja to kad sam raskopao doslo minda placem, skontao sam da je raspad izolacije najmanji problem. To je najbolje uzeti dan dva na sebe, sve sve poskidati i dobro ocistiti i smisliti kako sto bolje uljepiti ovako nekako kako je milosh rekao
 

visaluteju

Well-known member
Obicna dvostrano ljepljiva traka ? Zavuces ispod ove lajsne ? Citavon duzinom ili samo na nekim mjestima ? Imas preporuku naziva marke trake ? Vidi li se izvana puno ?
 

Cutac

Prèkaroš
Ma izvana nakeljim crnu vodootpornu industrijsku traku. Vidi se da je nešto, ali izgleda kao da je tvornička brtva(iz neke usrane tvornice :D).

Budem ti slikao za 5 dana. Traka ne znam koji je model, uzeo sam ju, nisam kupovao :D
 
Na vrh