Reklamacija - više grešaka i prohrđavanje

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Re: Općenita iskustva s novim C4

To su sve normalni uvjeti
Slažem se ;),ma masa ljudi ne čita i onda se događa da nakon 4-5g im negdje počne hrđat i dođu u servis jer kao imaju garanciju 12g..kad ono-šipak :whistling:..dragi gospodine il gospođo,niste obavljali kontrolne preglede :vidiga: i garanciju vam nemožemo priznat :whistling:
 

Marko

Well-known member
Re: Općenita iskustva s novim C4

Da su profesionalci i da imaju malo grifa za postprodaju bi nakon 3-4 ili koliko godina (dok klijentu istekne "glavna" garancija za auto) zvali svakog vlasnika i za 50/100 kuna mu ponudii pregled limarije. Tko oće garanciju nek ide tak do 12. godine - tko neće ne mora zna se kaj ga ide. Klijentu bi se to lepo vidjelo da ga tak nazoveš svake godine :D
 

La Marche

Iskreni optimist
Re: Iskustva s reklamacijama (više grešaka i prohrđavanje)

Pretpostavljam da im dobro ide i bez takvih poziva.
Sama ideja je dobra i lako provediva.
 

Marko

Well-known member
Re: Iskustva s reklamacijama (više grešaka i prohrđavanje)

za tu lovu ti i ja pregledam limariju ROFL
:D A bi znal popraviti ak zatreba?!

Pretpostavljam da im dobro ide i bez takvih poziva.
Kak ne, dok su tu osiguranja... :weeabooface:

Primjerice, nisi bio u ovlaštenom dvije godine i ja te lijepo i lijepo te pozovem da posjetiš moj servis, ti dođeš - dobiš kavu, dadnem ti neki popust, nosim te kao kap vode na dlanu... Motorno ulje ti zaračunam po tržišnoj cijeni i dam ti koji koristan savjet i tak! :D
 

Damaj

Active member
Re: Iskustva s reklamacijama (više grešaka i prohrđavanje)

Evo da vas izvjestim hauba je obojana i dečki su odradili dobar posao - brzo i učinkovito, a dalje ćemo vidjeti da li će opet boja bubriti. Lakirer je imao sigurnu ruku, čak je i nijansa gotovo identična tvorničkoj.:)

Uz dužno poštovanje starijem kolegi na forumu...
Argumenti su dokazani sa:
"Ne vjerujem"
"Uvjeren sam"
"Svi... znaju"
A da li se može postići ista nijansa boje?
Zašto se ne bi mogla?
Zna li tko što o tom problemu, nemam osobnih iskustava, ali znam da postoje mogućnosti miješanja laka do detalja, čuo sam da postoje i tvornički lakovi za određenu boju određene starosti, je li to istina?
Da ti objasnim uvaženi kolega. Nakon tvorničkog lakiranja nema nikakve šanse da se više pogodi tvornička nijansa mada se boje miješaju u preciznim omjerima identičnim tvorničkim, što obavlja uređaj kontroliran računalom. Ja sam još dobro prošao jer boja nije stara (oko godinu dana) pa je stvarno teško primjetiti razliku, mada je ja uočavam ali to nije tako strašno. Svaki iole bolji majstor će to primjetiti još izdaleka. A kod auta starijih od 3,4 godine osim recepture boje postoje i lepeze nijansi na plastičnim karticama za svaku boju, pa se onda traži usporedbom kartica i boje na autu prava nijansa, te se potom prema nijansi malo mijenja i receptura gramaže boja. Iza toga se još okolno područje ušpricava tzv. prijelaz boje, počevši od gustog intenziteta boje identičnom bojanom području pa sve do postupno rjđeg i tankog sloja.
 

La Marche

Iskreni optimist
Re: Iskustva s reklamacijama (više grešaka i prohrđavanje)

Nije mi jasno, ako to sve postoji... pa kako onda nije moguće napraviti istu boju?
 

Matija

New member
Re: Iskustva s reklamacijama (više grešaka i prohrđavanje)

Boja "stari". Gubi sa vremenom sjaj, mijenja nijansu itd...

No, kvalitetan lakirer to može napraviti.
 

sax

New member
Re: Iskustva s reklamacijama (više grešaka i prohrđavanje)

Kolega upravo ostavio novi C4(star par mjeseci) u servisu
Pušta vodu ispod pedala,ali ne kroz vrata,odovodi potpuno cisti
bit ce veselo
 

deda

New member
Re: Iskustva s reklamacijama (više grešaka i prohrđavanje)

Kaj pričate,kakva boja mješana na računalu,kaj vam je,receptura koja postoji za svaku boju je čista težina,tj boja se mješa na preciznoj vagi.Nijansa se pogodi 100% samo kaj to onaj koji mješa boju mora znati,a pošto uglavnom svugdje delaju likovi koji su farbenblind naravno da dalje od recepture ne vide,boja se mora korigirati po tome kako je promjenila nijansu usljed utjecaja uv zraka i ostalih atmosferskih utjecaja.Da bi se postiglo da se ne primjeti,onaj dio koji se ne farba treba dobro ispolirati i niko neće poslije kužit da je nešto farbano,samo jel netko spreman platiti i poliranje ostalog dijela auta?
Zašto bi te netko zvao na kontrolu limarije i boje,kaj još i da vam gače peru svaki tjedan i brinu jel se redovito tuširate i perete zube,jel tvoj auto ili od servisa?****te ko da ste retardirani,najbolje da vam se netko dugi brine o svemu,a niste u stanju platit ni redovni servis i to vam je puno i sve bi još zabadava.O ćem se vi brinete,baš vi volio znati.
 

Damaj

Active member
Re: Iskustva s reklamacijama (više grešaka i prohrđavanje)

Kaj pričate,kakva boja mješana na računalu,kaj vam je,receptura koja postoji za svaku boju je čista težina,tj boja se mješa na preciznoj vagi.Nijansa se pogodi 100% samo kaj to onaj koji mješa boju mora znati,a pošto uglavnom svugdje delaju likovi koji su farbenblind naravno da dalje od recepture ne vide,boja se mora korigirati po tome kako je promjenila nijansu usljed utjecaja uv zraka i ostalih atmosferskih utjecaja.Da bi se postiglo da se ne primjeti,onaj dio koji se ne farba treba dobro ispolirati i niko neće poslije kužit da je nešto farbano,samo jel netko spreman platiti i poliranje ostalog dijela auta?
Zašto bi te netko zvao na kontrolu limarije i boje,kaj još i da vam gače peru svaki tjedan i brinu jel se redovito tuširate i perete zube,jel tvoj auto ili od servisa?****te ko da ste retardirani,najbolje da vam se netko dugi brine o svemu,a niste u stanju platit ni redovni servis i to vam je puno i sve bi još zabadava.O ćem se vi brinete,baš vi volio znati.
Je, lako vama iz Zagreba, vi mozete otici i kod kumica na Dolac vagat boje, a sto se tice usluga u servisu i brige za kupca, koliko placamo uz sve navedeno treba jos i jajca danam glade.
 

Krky

Lakerski profesionalac
Re: Iskustva s reklamacijama (više grešaka i prohrđavanje)

Kolega upravo ostavio novi C4(star par mjeseci) u servisu
Pušta vodu ispod pedala,ali ne kroz vrata,odovodi potpuno cisti
bit ce veselo

Javi nam kako je dalje bilo..
 

sax

New member
Re: Iskustva s reklamacijama (više grešaka i prohrđavanje)

Kolega upravo ostavio novi C4(star par mjeseci) u servisu
Pušta vodu ispod pedala,ali ne kroz vrata,odovodi potpuno cisti
bit ce veselo
Raskopali mu cijeli auto
Cijela instrumentna ploča je vani sa sredisnjom konzolom,sva sjedala,kompletni tepisi,...
i sad se trazi propustanje...
 
Posljednje uređivanje:

deda

New member
Re: Iskustva s reklamacijama (više grešaka i prohrđavanje)

Je, lako vama iz Zagreba, vi mozete otici i kod kumica na Dolac vagat boje, a sto se tice usluga u servisu i brige za kupca, koliko placamo uz sve navedeno treba jos i jajca danam glade.
Kaj ih ti u svojem poslu isto tak gladiš kada nekome nešto radiš?
 

Damaj

Active member
Re: Iskustva s reklamacijama (više grešaka i prohrđavanje)

Kaj ih ti u svojem poslu isto tak gladiš kada nekome nešto radiš?
Na svu sreću u mom poslu su normalne cijene usluga tako da nikome to ne moram raditi, za razliku od servisera koji naplaćuju radni sat kao da popravljaju Space-shuttle, onda mislim da i trebaju gladit jajca za tu cijenu.
 

deda

New member
Re: Iskustva s reklamacijama (više grešaka i prohrđavanje)

Kakve veze imaju djelatnici u servisu sa onim kaj ti plačaš,mehaničari nemaju ni 4 soma kuna plaću i delaju ko blesavi,moraju ostajat itd da ne nabrajam.Na prijemnim šalterima i šefovi su zaposleni slepci i podobni gazdi,a o poslu pojma nemaju,jer prave ljude ne žele plačat,a pravi ljudi to ne žele radit i snosit odgovornost i slušat nebuloze gazde za crkavicu.Svi koji dobro znaju svoj posao rade sami,ili u fušu ili imaju prijavljene svoje obrte i ideš knjima,eto to ti je glavni problem, a tak je sa svime,ne samo sa auto servisima.Zato mi nije jasno ćemu se ćudite kada dođete kod nekog takvog ovlaštenog, razvikanog.Uzmi samo za primjer Auto Æulak,kaj takav lik može biti strućan,korektan za stranke i svoje ljude,kakve on ima veze sa autima i sa citroenima i rukovođenjem neke firme?
 

Damaj

Active member
Re: Iskustva s reklamacijama (više grešaka i prohrđavanje)

Kakve veze imaju djelatnici u servisu sa onim kaj ti plačaš,mehaničari nemaju ni 4 soma kuna plaću i delaju ko blesavi,moraju ostajat itd da ne nabrajam.Na prijemnim šalterima i šefovi su zaposleni slepci i podobni gazdi,a o poslu pojma nemaju,jer prave ljude ne žele plačat,a pravi ljudi to ne žele radit i snosit odgovornost i slušat nebuloze gazde za crkavicu.Svi koji dobro znaju svoj posao rade sami,ili u fušu ili imaju prijavljene svoje obrte i ideš knjima,eto to ti je glavni problem, a tak je sa svime,ne samo sa auto servisima.Zato mi nije jasno ćemu se ćudite kada dođete kod nekog takvog ovlaštenog, razvikanog.Uzmi samo za primjer Auto Æulak,kaj takav lik može biti strućan,korektan za stranke i svoje ljude,kakve on ima veze sa autima i sa citroenima i rukovođenjem neke firme?
Pa ja ti i govorim o gazdama servisa i o svim glavnim ljudima ovlaštenih servisnih mreža...:cool:
 
Na vrh