Mislim da ne aktivira, znam da je neko na Renault foruma Srbija ugradio, ne pali se jer ne pali grejače.
Ja sam svoju izdresirao da gleda i onda skužim da ako prekine regeneraciju auto nastavi kad se ponovo upali.Nikako, zašto bih ga znao? I da ugradim ledicu (moram provjeriti da li Renault aktivira grijače pri regeneraciji kao PSA), ne vozim uvijek ja auto, a žena ne bi gledala u to.
Treba provjeriti postoji li za taj motor PID za Renault, za Torque PRO aplikaciju! Vidim da se spominje po forumima! To stvarno odlično radi, bar je meni na Mazdi 6!Nikako, zašto bih ga znao? I da ugradim ledicu (moram provjeriti da li Renault aktivira grijače pri regeneraciji kao PSA), ne vozim uvijek ja auto, a žena ne bi gledala u to.
Hvala, pogledaću. Da, imam Torque Pro ali sam skroz zaboravio na njega.Žene su naše blago
Treba provjeriti postoji li za taj motor PID za Renault, za Torque PRO aplikaciju! Vidim da se spominje po forumima! To stvarno odlično radi, bar je meni na Mazdi 6!
https://github.com/MeganeClubUkraine/k9k_pids
https://www.renault-klub.hr/forum/index.php?/topic/52024-obd-android-aplikacija-za-renault/page/3/
Super kupnja! Dobar motor i mjenjač. Motor je vrlo tih i mekan u radu. Općenito, cijeli auto je tih. A opreme ima taman za udobnost, a opet ne previše egzotike. Prednja sjedala su fenomenalno udobna.U martu 2023. čovjek kupio od Kramara i nakon nekog vremena skontao da mu je premalen unutra i zato ga prodaje.
Inače, motor je Euro 6, ali nema adblue.E da, došao je na maltene novim zimskim gumama (neke lijeve ali kupljene u februaru), a ja sam u aprilu kupio i stavio 4 ljetne Hankook K135. Točkovi su ogromni, ali su gume uske (195/55 R20) i gume nisu skupe. Ove 4 ljetne su me izašle 780 KM (400 eura).
Jeste, ja sam se iznenadio koliko se malo motor čuje u svakodnevnoj vožnji. Čak i na autoputu je jako tih, jedina buka koja je malo izraženija na autoputu je vjetar kad udara u A stubove.Motor je vrlo tih i mekan u radu. Općenito, cijeli auto je tih
Jesu.Prednja sjedala su fenomenalno udobna.
Da, to sam i ja zaključio, volio bih imati veliki ekran (ne zbog veličine već je ljepši, ovaj mi djeluje nekako sprčen, mada ima 7 inča) a fizičke kontrole kao sad.Mislim da se kod onog sa većim ekranom sve podešava kroz njega. Pa onda ako želiš promijeniti nešto na ventilaciji za vrijeme vožnje zna biti opasno
E to nisam znao.Tada je to Renault objašnjavao da su to uspjeli postići boljim iskorištenjem regulacije EGR-a. Kada je puknuo Dieselgate, testiranja u stvarnom životu su pokazala da je NOx 20x veći od deklariranog. Ispada da su i oni muljali jer se NOx ne može ničime kvalitetno riješiti osim dodavanjem ADBLUE-a, ali to sada više nije važno jer je rabljno vozilo i gleda se ono što je deklarirao proizvođač
Hvala!Puno sretnih kilometara!
Cijena je predobra, ako su u stanju ka sa slike.Jesam li ja lud ili i vi mislite da je 570 eura ok cijena za 4 felge 20" sa gumama i senzorima?
Svašta. Nisam se još sreo s tim.
S obzirom na trenutne cijene svega, pogotovo nakon ulaska u EU, čak je cijena i korektna! Zna biti muljaža kad su oglasi iz "Slovenije", ali se nadam da ipak nije!Jesam li ja lud ili i vi mislite da je 570 eura ok cijena za 4 felge 20" sa gumama i senzorima?
Ove su u pitanju:
https://www.njuskalo.hr/alu-felge/alu-felge-20-rupe-5x114.3-4-kom-oglas-44579851
Inače ne mogu smisliti crne felge ali ove imaju puno više vidljive silver boje nego crne, a i koristio bih ih samo zimi.
Pored ovih, našao sam na još dva mjesta, u BiH i u Hr, oba prodavca traže 750 eura.
Hoću da imam dva seta pa da mogu sam mijenjati točkove. Gume već imam, ove vjerovatno ne bih ni koristio. Ako ostanem sa jednim felgams i 8 guma, zamjena sa montažom i balansom za 4 točka od 20" je skoro 50 eura. I tako dva puta godišnje..
Koja je dijagnostika?Za tri minute trajno isključio SS pomoću dijagnostike:
A vidis ova kartica je meni takva idiotarija, nikako mi ne paše to u džepu i imam osjecaj da bi pukla ako je zaboravim u zadnjem džepu i sjednem ...
Uvijek se sjetim sjedala u Meganeu 4, top su mi... Vjerujem da i na Scenicu tako- Sjedišta su baš udobna i lijepo drže bočno.
Remap- Iako ima ''samo'' 110 KS
Iskreno se nadam da se to riješava dijagnostikom jer ovo nema smisla... Ako uspiješ osposobiti daljinski, isto super!prozore je moguće otvoriti samo ako motor radi.
Evo uhvatio sam malo vremena pa da napišem par riječi od dobrim i lošim rješenjima kod Scenica:
Dobro:
- Reno kartica je baš tanka i može se komotno držati u džepu a da uopšte ne smeta i da se ne osjeti. Meni na poslu ponekad ostane u džepu, pa se tek kasnije sjetim izvaditi je.
- Automatska duga svjetla rade dobro, sviđa mi se kako reaguju na mrak/svjetlo od dolazećih auta ili ulične rasvjete.
- Sjedišta su baš udobna i lijepo drže bočno.
- Milion pretinaca i mogućnost pomjeranja svega.
- Funkcija automatskog zaključavanja kad se kartica udalji od auta. To je po default-u aktivno i ne može se ugasiti, barem ne bez dijagnostike. Čim se kartica odmakne 3+ metara od auta on se sam zaključa, naravno samo ako je motor ugašen. Ovo je baš zgodno kad se bilo gdje izlazi iz auta, npr u trgovinu ili pri dolasku kući. Ne mora se uopšte razmišljati o tome je li auto zaključano ili nije. Ono gdje može biti malo nezgodno je npr sledeća situacija: dođeš kući i moraš više puta iz auta nešto iznijeti a kartica je u džepu. Svaki put kad se odmakneš sa stvarima on se zaključa. Naravno čim se primakneš i uhvatiš za kvaku on se ponovo otključa, ali bezveze se puno puta otključa i zaključa. U takvim slučajevima treba ili ostaviti vrata/gepek otvorena ili ostaviti karticu u autu.
- Iako ima ''samo'' 110 KS klima se uopšte ne osjeti. Ne samo da se ne osjeti opterećenje na motoru već se ne osjeti (niti uopšte čuje) trenutak kad upali kompresor. Na Volvu npr. koji ima 114 KS se ne osjeti opterećenje ali se osjeti i čuje taj trenutak paljenja kompresora. Kod ovoga ništa.
- Mjenjač jako lijepo šalta u višu i nižu, prelazi su jako brzi i skoro se ništa ne osjeti.
- Dostupnost dijanostike koja nije OEM je velika i sve se može uraditi preko nje, ima više dostupnih softvera (besplatnih i ne), puno tutorijala i milion stvari se može uraditi. Za razliku od PSA gdje je samo Diagbox/Lexia i eventualno neke skripte za radio/navigaciju.
Loše:
- Klima: mislim da je to tako kod svakog monovolumena, ali ispod šajbe ima hektar plastike (instrument tabla) i kad se to ugrije (a i šajba je naravno ogromna), ako je klima usmjerena na šajbu, jedini način da se uopšte osjeti hlađenje je da se skoro do kraja pojača, a onda je glasna. Osim toga, jedini način da se rashladiš je da vazduh usmjeriš da duva direktno u osobe (srednji položaj). Malo me po pitanju klime Volvo razmazio. Njegova klima može kombi ohladiti koliko je predimenzionisana.
- Mjenjač zna ponekad neočekivano naglo ''povući''. Prva situacija: auto stoji parkiran, povučena ručna. Ubacim u D da krenem, i samo pipnem gas da on otpusti ručnu (tako inače radim). Inače, kao je teren ravan, u ovoj situaciji laganim pritiskom na gas on lagano kreće. Međutim, ako točkovi moraju savladati neku veću prepreku (npr. točak je upao u jarak/kanal), onda se mora dati jači gas, i pri tome nekad on zna da miruje (kao da ne pokušava krenuti), i onda naglo krene i savlada tu prepreku. Druga situacija: izlazim iz sporedne ulice u glavnu ulicu, a to uključenje je na uzbrdici. Zakočim i dam žmigavac, auto je cijelo vrijeme u D i držim kočnicu. Puštam kočnicu, hill assist drži auto, dajem gas a on isto tako isprve ništa a onda naglo trgne naprijed i krene.
- Prozori otvaranje: ne znam kako su uspjeli napraviti takvu glupost, ali prozore je moguće otvoriti samo ako motor radi. Ako su već spušteni, dovoljno je dati kontakt da se mogu podići preko prekidača, ali ako su dignuti, mora se upaliti motor da bi se mogli spustiti. Drugim riječima, auto stoji na suncu i treba spustiti prozore, mora se kratko upaliti motor zbog toga. Moram dobro pregledati dijagnostiku da vidim mogu li ovo omogućiti, a ako ne mogne preko dijagnostike onda ću to morati riješiti na svoj način.
- Daljinsko otvaranje prozora: daljinski je moguće podići prozore ali ne i spustiti ih. Ovo isto moram pogledati u dijagnostici. Ovo me i ne čudi previše jer znam puno primjera kod raznih auta da je jedno moguće a drugo nije, i obrnuto.
- Ako je Scenic opremljen sa senzorom za kišu, onda nema povremeni mod rada brisača. Ima jedno brisanje (single sweep), automatski mod (koristi senzor), stalno brisanje polako i stalno brisanje brzo. Dobra stvar je što se u Auto modu može podešavati koliko je on osjetljiv, tj. koliko reaguje na senzor.
- Čudno mi je da nema one dugmiće za kontrolu svih svjetala na nebu unutra (ono, sva svjetla upaljena stalno ili sva svjetla ugašena). Umjesto toga on ima 4 odvojena mala svjetla i svako se posebno pali/gasi na svoj taster. Nisam još do kraja pročitao uputstvo od auta, možda i postoji način da se sva upale i ugase.
Ovo je ono što mi na prvu pada na pamet, biće toga još sigurno.
Da, ni ova kartica nema rupu da se provuče privjesak, što im je po meni propust. Ja ga vjerovatno ne bih ni stavio, ali vjerujem da dosta ljudi bi. S druge strane, može se kupiti dosta navlaka koje imaju privjesak ili mjesto za kačenje, ko želi.Meni je u Laguni 2 kartica bila zanimljiva, ali nepraktična! Morala je biti ugurana u rupu da bi sa njom palilo vozilo, a pri tome onda nije praktično da uzmem navlaku za nju, pa da je konstantno skidam/stavljam..., a nije imala ni neku opciju za "zakačiti" na ključeve! Znam da je nakon toga bilo i tih keyless sistema, ali ovo su moja tadašnja iskustva! Čini se dobar, još koliko god sam zadovoljan sa GP2, i dalje poželim GRAND ESPACE kad ga vidim......