Renault Scenic IV by Milosh

konaroast

Citroenist
Donator foruma
- Sjedišta su baš udobna i lijepo drže bočno.
Da, sjedala su preudobna i imaju dobru potporu. Čak i mene koji sam visok 198 i 120+ kg.

- Funkcija automatskog zaključavanja kad se kartica udalji od auta. To je po default-u aktivno i ne može se ugasiti, barem ne bez dijagnostike. Čim se kartica odmakne 3+ metara od auta on se sam zaključa, naravno samo ako je motor ugašen. Ovo je baš zgodno kad se bilo gdje izlazi iz auta, npr u trgovinu ili pri dolasku kući. Ne mora se uopšte razmišljati o tome je li auto zaključano ili nije. Ono gdje može biti malo nezgodno je npr sledeća situacija: dođeš kući i moraš više puta iz auta nešto iznijeti a kartica je u džepu. Svaki put kad se odmakneš sa stvarima on se zaključa. Naravno čim se primakneš i uhvatiš za kvaku on se ponovo otključa, ali bezveze se puno puta otključa i zaključa. U takvim slučajevima treba ili ostaviti vrata/gepek otvorena ili ostaviti karticu u autu.
Meni taj dio užasno ide na jetra. Također, nema klasične funkcije funkcije "kontakt", npr. da ostaviš ključ u autu i radio uključen. Ako je motor isključen a nije ga zaustavio START-STOP čim otvoriš vozačeva vrata, sve se gasi.

- Klima: mislim da je to tako kod svakog monovolumena, ali ispod šajbe ima hektar plastike (instrument tabla) i kad se to ugrije (a i šajba je naravno ogromna), ako je klima usmjerena na šajbu, jedini način da se uopšte osjeti hlađenje je da se skoro do kraja pojača, a onda je glasna. Osim toga, jedini način da se rashladiš je da vazduh usmjeriš da duva direktno u osobe (srednji položaj). Malo me po pitanju klime Volvo razmazio. Njegova klima može kombi ohladiti koliko je predimenzionisana.
Da, klima je srednje snage. Mislim, puše hladno, čak i jako hladno ali nekako nema onog osjećaja da je baš rashlađeno. Ne znam jel to do izolacije ili što.

- Mjenjač zna ponekad neočekivano naglo ''povući''. Prva situacija: auto stoji parkiran, povučena ručna. Ubacim u D da krenem, i samo pipnem gas da on otpusti ručnu (tako inače radim). Inače, kao je teren ravan, u ovoj situaciji laganim pritiskom na gas on lagano kreće. Međutim, ako točkovi moraju savladati neku veću prepreku (npr. točak je upao u jarak/kanal), onda se mora dati jači gas, i pri tome nekad on zna da miruje (kao da ne pokušava krenuti), i onda naglo krene i savlada tu prepreku. Druga situacija: izlazim iz sporedne ulice u glavnu ulicu, a to uključenje je na uzbrdici. Zakočim i dam žmigavac, auto je cijelo vrijeme u D i držim kočnicu. Puštam kočnicu, hill assist drži auto, dajem gas a on isto tako isprve ništa a onda naglo trgne naprijed i krene.
Da, nažalost to je karakteristično za sve auto koji nisu "pravi" automatik sa hidrauličkim pretvaračem između radilice i mjenjača, već taj mehanički sa dvije spojke tzv. DSG. Nije strašno, samo treba računati na to kod vožnje. Prednost je što ova vrsta automatika nema onaj gumeni osjećaj u vožnji i potrošnja je manja.

- Prozori otvaranje: ne znam kako su uspjeli napraviti takvu glupost, ali prozore je moguće otvoriti samo ako motor radi. Ako su već spušteni, dovoljno je dati kontakt da se mogu podići preko prekidača, ali ako su dignuti, mora se upaliti motor da bi se mogli spustiti. Drugim riječima, auto stoji na suncu i treba spustiti prozore, mora se kratko upaliti motor zbog toga. Moram dobro pregledati dijagnostiku da vidim mogu li ovo omogućiti, a ako ne mogne preko dijagnostike onda ću to morati riješiti na svoj način.

- Daljinsko otvaranje prozora: daljinski je moguće podići prozore ali ne i spustiti ih. Ovo isto moram pogledati u dijagnostici. Ovo me i ne čudi previše jer znam puno primjera kod raznih auta da je jedno moguće a drugo nije, i obrnuto.
Jedini način da spustiš prozore bez uključivanja motora je sljedeći: sjedneš u kipući auto, zatvoriš sva vrata, stisneš tipku START bez držanja kočnice, auto će dobiti kontakt i možeš spuštati sve prozore a motor se nije uključio. Daljinsko otvaranje također ne radi. Ako uspiješ nešto preko dijagnostike, molim te javi.
Da, ni ova kartica nema rupu da se provuče privjesak, što im je po meni propust. Ja ga vjerovatno ne bih ni stavio, ali vjerujem da dosta ljudi bi. S druge strane, može se kupiti dosta navlaka koje imaju privjesak ili mjesto za kačenje, ko želi.
Da bilo bi zgodno da ima rupicu kroz koju možeš pričvačiti npr daljinski za garažu.
A vidis ova kartica je meni takva idiotarija, nikako mi ne paše to u džepu i imam osjecaj da bi pukla ako je zaboravim u zadnjem džepu i sjednem ...
Kartica kao takva je dosta robusna i u džepu se skoro i ne osjeti. Po meni je problem sa tim keyless sustavima kada se npr. vozači zamijene auto a prvom je kartica ostala u džepu. Nama se tako nešto skoro dogodilo više puta. Stari sustav gdje si morao fizički smjestiti karticu u auto je po tom pitanju bio malo bolji.
 
Posljednje uređivanje:

diegos

Well-known member
Kartica kao takva je dosta robusna i u džepu se skoro i ne osjeti. Po meni je problem sa tim keyless sustavima kada se npr. vozači zamijene auto a prvom je kartica ostala u džepu. Nama se tako nešto skoro dogodilo više puta. Stari sustav gdje si morao fizički smjestiti karticu u auto je po tom pitanju bio malo bolji.
Pa zar ne pišti nešto ili prikazuje na ekranu ako kartica niju u autu? Na mazdi i nissanu pišti i izvana kad izađeš iz auta i zatvoriš vrata, a ključ u džepu... Ne znam jel Renault ima nešto slično.
Meh, ja se nisam naviknuo na tu karticu a i nije baš mala kao običan ključ...
 

konaroast

Citroenist
Donator foruma
Pa zar ne pišti nešto ili prikazuje na ekranu ako kartica niju u autu? Na mazdi i nissanu pišti i izvana kad izađeš iz auta i zatvoriš vrata, a ključ u džepu... Ne znam jel Renault ima nešto slično.
Meh, ja se nisam naviknuo na tu karticu a i nije baš mala kao običan ključ...
Tek nakon nekog vremena kaže da kartica nije prisutna u autu. A ti si već na drugom kraju grada...
 

Milosh

Test
Tek nakon nekog vremena kaže da kartica nije prisutna u autu. A ti si već na drugom kraju grada...
Ne znam kako je kod tebe ali kod mene pišti (doduše ne previše glasno) odmah i piše poruka na tabli. Evo video (samo sam izašao iz auta i ostavio karticu na krov Volva koji je bio parkiran pored.


Jedini način da spustiš prozore bez uključivanja motora je sljedeći: sjedneš u kipući auto, zatvoriš sva vrata, stisneš tipku START bez držanja kočnice, auto će dobiti kontakt i možeš spuštati sve prozore a motor se nije uključio. Daljinsko otvaranje također ne radi. Ako uspiješ nešto preko dijagnostike, molim te javi.
Ovo sam isprobao i u pravu si, hvala ti! Znači prozori se mogu spustiti bez rada motora ali moraju biti zatvorena vrata.. Dobro, malo glupo ali bitno je da mogu.
 
Posljednje uređivanje:

tomica0308

Well-known member
Pozdrav, lijep autic, mi gledali Scenica ili Kadjara, na zadnje izabrali Kadjara. DPF kad se regenerira Kadjar je nemiran na leru, tj obrtaji variraju od 800-1000 i malo poraste potrosnja kad ima petu diznu na DPF-u koja dodatno ubrizguje gorivo da se spali, drugacije nisam skuzio kad radi regeneraciju. Neka je puno sretnih kilometara!
 
Na vrh