ZlatkoC4
Well-known member
kvalitetne firme jednako dobro čiste i termički i kemijskim putem.Filter se može očistiti kemijski ili termički, s tim da je termički osjetno skuplja varijanta.
Cijelo popodne čitam po netu iskustva ljudi iz prve ruke i kako su to oni očistili...nakon toga ispada, da sve ove firme šta masno naplaćuju usluge čišćenja filtera nemilo deru ljude.
to što ljudi pričaju da su sami si čistili dpf rijetki su oni koji su to uistinu napravili i bez problema. to nije tek tako niti skinuti niti vratiti i sve softwerski podržati. a uz to ne oštetiti dpf.
trebao si pitati majstora da ti napravi prisilnu regeneraciju dpf i onda vidjeti začepljenost istoga.
sonda senzor moguće ali baš i ne vjerujem ali kažem moguće jer da ona ne miješa smjesu gorivo zrak kak spada bilo bih i drugih problema.
a što je sa egr ventilom u kakvom je stanju. povrati ili turbina bilo što od toga ako ne radi kak spada može utjecati na pojačano skupljanje čađi u dpf.
Problemi kod vožnje u niskim okretajima i do brzine od 70kmh je upravo taj niski i stalni okretaji motora. motor u stvari voli raznoliku vožnju kombiniranu. ne ustaljenu. U tim niskim okretajima koji su većinom u gradskoj vožnji dolazi do toga da je egr ventil stalno otvoren i onda se čađa višestruko skuplja u dpf a automobil ne postiže određenu temp. u kojoj bih započeo proces samo-izgaranja čađi u dpf.
zato svi koji voze dizela u gradskim uvjetima je poželjno barem svakih 20 dana istjerati auto na otvorenu cestu ali prethodno več da je zagrijan i onda ga dići npr u 3 brzini na 3 ili više tisuća okretaja. ili na autoputu u četvrtu i okretaji također 3-4 t voziti tako cca 20min i auto će odraditi sigurno izgaranje.
zato je dobro ko got je u gradskoj vožnji a povremeno na dr. cesti znaći gdje je ograničenje do 90kmh staviti u nižu briznu i viziti malo sa više okretaja nego li je to preporučeno. i onda manje više ne bih treblo biti nekih problema sa dpf.
da dodam još svi koji voze više u gradskoj vožnji a naročito dizelaši a vrijedi djelomično i za benzince trebaju svakako mijenjati ulje i uljni fitrer ranije od preporučenog znači ako je termin na 25 tkm treba ga odraditi max na 15tkm razumijete što govorim. današnja ulja uvelike su obogaćena aditivima koja direktno utječu na čišćenje motora i rad samoga. te se s vremenom na vrijeme smije i staviti dodatno aditiv u motor za čišćenje ali samo po preporuci proizvođača motora i time mu produžiti vjek.
oni koji su ulje mijenjali na krajnjoj km a nisu nikada koristili nikakav aditiv za čišćenje motora a imaju npr već oko 150tkm ili više to se niti ne preporuča učiniti jer time može doći do više štete nego koristi i u takvom se slučaju motor može samo mehanički očistiti adekvatno.
Nadam se da sam barem malo pridonjeo razumjevanju problematike s dpf.:grin: