Phantom
Drajver
pozdrav ljudi, da ne otvaram novu temu ovdje cu napisat svoj problem. Prije 3 mjesec sam prilikom preticanja dobio poruku risk of filter clogging koja je potom nestala, pojavila se jos par puta pa sam odlicio da odem do svog mehanicara. Na diagnostici mi je rekao da je DPF zacepljen, pa je napravio prisilnu regenraciju filtera, prilikom cega vise nije se pojavljivala poruka. Preporucii mi je aditiv za dpf da dodam prilkom punjena rezervara i relaciju sto sam i napravio. E sada sve kul, predjem 2000 km i sve radi, u petak odlucim ici u BiH relacija 600 km,kazem da preventivno dodam aditiv od molija Dpf, prilikom punjena rezervara posto pravim relaciju da ga ocistim, auto super radi. Juce u Doboju tankam naftu na Gazpromu pola rezervara da dopunim pun i odmah dobijam prilikom kreta ja SERVICE, Engine fault risk of filter clogging. Auto se vozi normalno ali poruka prilikom svakog paljenja ne nestaje. Posto je subota skocim do peugeot ovlastenog servisa i kuce, kazem problem i posto zavrsavaju sa poslom mehanicar kaze da nemoze mi pomoc ali tvrdi da je sigurno prazan rezervar sa adeticom od DPF i da ga treba napunit. Pitanje koje mene sada kopka, da li moje citroen c4 b7, 2011 1.6 Hdi koji znam da nema Adblue ima tu posudu posto ne vidim od zastite od plastike ispod. Naime ne bi zelio praviti prisilnu regeneraciju opet pa ostat bez 200 € ili cistit DPF filter kemijom ako je problem bas tu lezi. On tvrdi da ta posuda se puno na 150000 km i da si mira sledecih 150000. Radi se o ovoj posudi na snimci
P.S, sada sam napravio relaciju 600 km iz BIH i nista bolje, sevice i dalje stoji znaci da nije do toga da mora biti ciscenje prilikom relacije odnosno na visim obratima.
P.S, sada sam napravio relaciju 600 km iz BIH i nista bolje, sevice i dalje stoji znaci da nije do toga da mora biti ciscenje prilikom relacije odnosno na visim obratima.