Igrali se ručnom pri preparkiravnju, cccc...Preparkiravali ga i zapeli za neko povišenje
Pustil je zraka van z gume kaj more dosegnuti žmigavce...Bolje napumpat gume nego mećat prozirne žmigavce
Sve je to lančano povezano! Poskupilo gorivo, manje se vozim, rijeđe idem na benzu, pa rijeđe kontroliram i tlak u gumama..Bolje napumpat gume nego mećat prozirne žmigavce
bog mestre.http://desmond.imageshack.us/Himg24/scaled.php?server=24&filename=img5580s.jpg&res=medium
velika razlika u vidljivosti i fina boja svijetlosti, nešto slično ko što ima opel insignia...imam i jedne žarulje od 15000k sutra ću ih probat, ali ove 8000k definitivno ostaju! btw. ako netko treba, znam tko ima povoljno
prije oko 3g sam uzeo farove preko neta s neke njemačke stranice izašli me oko 200 E, a xenone sam nedavno stavio...300kn h1 8000k, a H4 bi-xenoni 6000k su bili 400knzanima me di si kupija farove i koliko su novcica ako nije tajna?
Meni nije nikad trokirao pri tom postupku, ali ak veliš da ti sad radi normalno to je super! Možeš ponoviti postupak ako želiš da budeš "miran", bitno je da si osjetio koja razlika je! Dalje sve znaš...Danas napravljen „reset“ kompjutera! Znači, odspojio klemu na sat vremena i za to vrijeme riješio gljivu da vuče hladan zrak…poslije spojio klemu, upalio ga i „nema diranja gasa“ kako reče drug Markan! Radi on, zvuk ko u pezejca i nakon cca 2 min rada „prk-prf-prh“ krepa! Iščupam ključ i pričekam cca 5 min i upalim ga ponovo…radi on i opet počeo „prk-prk“ i ajd pipnem mu malo gas da ne krepa i nakon toga normalizirao se i radio normalno. Nakon 5-6min ga ugasio, pustio ga 5min ugašenog i onda na probnu vožnju! Razlika je stvarno velika… auto ide ko sotona, totalna razlika sada i prije resetiranja! E sad, dali da ostavim tako kako je sad, pošto mi je krepo pa sam ga ponovno palio i dirao gas dok je on postavljao nove parametre ili da nanovo klemu na sat vremena i ponovim postupak?