Misliš kaj bi mu ulje prije došlo na radnu temperaturu, grije se nutra grije se u filteru... hehehefilter ne moraš izolirati
Vozim se tako već par mjeseci, a granu sam uzeo polovnu znači da se ko zna koliko neko drugi isto vozikao s njom i nije ništa ispucalo. Ovisi od kakvog je materijala. Filter sam odmah morao izolirati jer se plastika počela topiti od temperature, a cijevi sam da bi smanjio temperaturu pod haubom. Filter je još tu do izmjene ulja, a onda ga kontam maknut i stavit onaj limeni traktorski na mjesto gdje neće smetat, jer su i cjevi od grane tako savijene za taj filter. Jel ko radio možda takvu prepravku?Ajde javi dal ima kakve razlike u odnosu na prije, neki kazu (iz iskustva) da hoce popucati grana zbog povecanja temperature a neki se tak vec duze voze i sve ok.
Sam si i mislio da si radi toga to napravio, taj filter je plastik-fantastik ak ga ružno pogledaš već se plastika piga.Filter sam odmah morao izolirati jer se plastika počela topiti od temperature, a cijevi sam da bi smanjio temperaturu pod haubom
Pre gadno izgleda, al super ide po snijeguKarting za zimu!!!
Takvu granu sam ja imal na svom AX-u gt-u i išel je auto bolje nego s gusnatom
Zašto onda okrećeš očima sarkastično? Tj. tvoj smajlić?AX-u gt-u i išel je auto bolje nego s gusnatom
4-2-1...super sve šljaka, auto je dosta življi i bolje povuče u nižim okretajima...fora mi je kad ga šaltam u nižu, onda ispucava iz auspuha.. Problem mi je stvarao onaj plastikaner filter al to sam riješio zamjenom u mk1, a lampicu "check engine" sam bez problema ugasio s obd-om.Platon! Ispušna grana je kojeg tipa, kak se motor ponaša s njom?
Ako ti se da montirat i razmontirat katalizator prije i poslije tehničkog, moja preporukaPa si razmišljam dal da ju stavim i na sadašnjeg AX-a sporta