ZlatkoC4

Well-known member
Zato sam te i pitao dali je pregledan fap filter jer ti siptomi mi vuku na njega. Ali si mi odgovorio da ga tvoj auto nema.
Najvjerovatnije je ostao bez adetiva te se zaćepio, treba napraviti prisilno izgaranje fapa i doljevanje adetiva. Ako se bude moglo odraditi ako ne trebati će ga reparirati
A ja ti na private mogu dati i broj kome da se javiš u Novom Sadu da ti to pogleda
 

vborovic

C5 modifikator
Egr ventil ... +1 na onih krkyevih 99% ... auto se guši dok mu se daje gas, jer bi trebao zatvoriti ventil (recirkulacija ide dok nema gasa), a on ostaje otvoren
 

vborovic

C5 modifikator
Bez EGR-a sigurno neće raditi, elektronika javlja da on nije prisutan i motor ne radi onako kako treba, ova druga dva, jesi siguran da su ispravni? Možda nije EGR ventil sam po sebi, nego njegov krug (ima nešto elektronike oko njega), a bilo što nepravilno u tom dijelu ti bude poremetilo rad motora
 

milans87

New member
Siguran sam, oba rade, majstor probao...nego mi jedino ostaje taj fap filter ako ga auto uopste ima...ako ga nema ja ne znam sta vise da radim, u oglase i ko hoce da se zeza sa tim
 

vborovic

C5 modifikator
Jel netko pogledao u kakvom je stanju bosch pumpa? Inače, veoma sličan problem (i korake rješavanja) sam imao na prethodnoj Xsari ... nikad nismo točno utvrdili kvar, auto je nakon svih zahvata uspio samo 160, u odnosu na nekadašnjih 195 km/h... pao na eko testu, i onda 2 tjedna remontiranja, turbo, bosch, pa u nekoliko navrata, dok se nešto kao nije posložilo ... najvjerojatnije bosch pumpa bila većinski krivac ... ako ti nije problem, napiši broj šasije, pa će netko pogledati po katalogu što točno tvoj auto ima, ako je ugrađen fap filter u tvornici, moralo bi to biti navedeno
 

milans87

New member
nju nisu detaljno pregledali ali ne izbacuje nikakvu gresku vezano za nju.br sasije mogu naknadno napisati jer je auto kod majstora a saobracajna mi je u autu.ma vise nisam pametan sta da radim za auto, bas sam se razocarao

Auto je trenutno kod majstora a saobracajna mi je u autu pa ne znam br sasije.cim budem znao pisem vam pa da proverimo
 

tacumi

New member
@milans87:

Proverite dijagnostikom još jednom: ako i izbacuje grešku "pdf" (ili DPF, svejedno) onda najverovatnje da ga imaš na svom motoru.
ECU meri pritisak pre i posle dpf-a, određuje razliku (p1-p2) i na osnovu razlike određuje stanje filtera odnosno njegovu zaprljanost (na primer u gramima čađi). Što je razlika pritisaka veća- dpf je prljaviji. Na osnovu tog merenja i obračuna ECU ili komanduje uslovno rečeno ubrizgavanjem aditiva odnosno promenom momenta ubrizgavanja dizel-goriva (tzv "post-injection" ) podiže temperaturu izduvnih gasova da bi čađ u dpf-u sagorela i bila izbačena u obliku CO odn. CO2.

Ova stratgija se aktivira iznad određene brzine i iznad određenog broja obrtaja, na primer iznad 80km/h i iznad 1800/min (razlikuje se od vozila do vozila) i manifestuje se izrazitim "purnjanjem" iz auspuha. Strategiju čišćenja DPF-a je moguće aktivirati u servisu dijagnostičkim uređajem i kod nekih proizvođača je nakon ovog postupka propisana obavezna zamena ulja i filtera ulja.

Ako postupak prinudne dekarbonizacije DPF-a ne da rezultat, onda se DPF mora zameniti. Èišćenje tu ne pomaže.

U retkim slučajevima greške DPF-a mogu biti vezane i za softverske nedostatke i rešavaju se reprogramiranjem računara ubrizgavanja. Verovali ili ne.

Ne znam kakve mogućnosti serviseru pruža Lexia tako da ne mogu da pomognem u smilu konkretnih uputstava ali ako pruža mogućnost uvida u vrednosti pritiska pre/posle DPF-a ili diferencijalnog pritiska, savet je da zakačite laptop, povežete dijagnostiku, napravite probnu vožnju i za početak proverite pritiske u vezi sa DPF-om, odnosno diferencijalni pritisak ako ga sistem tako prikazuje.

Ako je na tvom autu sistem sa aditivom a auto vožen bez aditiva, moguće je da je dpf nepovratno oštećen. Nadam se da nije.
 

milans87

New member
E ovako.Posle ko zna koliko vremena i majstora na kraju sam uspeo da koliko-toliko resim problem.Kako je majstor posumnjao na Egr narucio je jedan polovan i nije nista resilo problem, zatim je narucio drugi i opet nista.Tad je krenuo sve iz pocetka....I na kraju je narucio i treci ventil i ispada da je to bio problem jer su svi ventili bili polovni sa stranca sa otpada skidani i nisu bili ok.Medjutim, auto dosta bolje vuce ali dodje do 150 i nece preko.Kad sam ga uzeo od majstora pri vecim obrtajima je dimio, kaze majstor od stajanja bla bla...Izasao sam na autoput i u 3 brzini ga vozio na 4000-4500 obrtaja nekih 14tak min, posle toga jako malo dimi.Sta mislite sta mu je?Dal je i ovaj Egr ventil los pa ne daje maximum, vuce al nece preko 150?Ili da mu sipam neki aditiv za ciscenje usisa?

Kakva su inace vasa iskustva sa tim aditivima?Inace rece mi majstor da je mozda jedna dizna malo slabija pa kao mizda i zbog toga
 

milans87

New member
Zaboravio sam da napisem da nema fap a usis i katalizator sam cistio pre 2 meseca to sam i napisao na pocetku teme

Al reko mozda se opet zaprljalo...sta znam...vise ne znam ni sta da radim ni sta da popravljam
 

Lix

Active member
neznam dal na tom novom hdiu može blindirat egr, ako je kakva elektronika na njemu da nebi došlo do pomutnje
 

gospodinMO

New member
Citroen c4 1.6 hdi 2005 godiste- Koje ulje?

Ljudi koje ulje sipate u vas automobil ? Dal je okej sipati total quartz 5w -30 ?:eek: :weeabooface:
 
Na vrh