Tekućine u novom C4

ZVAJ

Skoro zreo
ti ispustis iz hladnjaka...a daj mi reci kako ces ispustiti tekucinu iz bloka motora i kanala od pumpe vode?
Sad si me piknuo! Prva posjeta servisu idem pod auto i to ću istražiti. Znam na Ladama, znam na škodi favorit. Nisam puštao na Xsari (hbga otišla leđa a i godine pa sam se prepustio servisima). Ali mora postojati način da se većina tekućine ispusti kontrolirano. Na hladnjaku je nekad bio čep na dnu i tu je otišlo sve iz spojnih crijeva, boce za kompenzaciju i do termostata koji na hladno zatvori. E da bi se ispustilo i iz bloka potrebno je otvoriti i grijanje vozila i opet čep na bloku motora na koji sva voda izađe. Sad nisam potpuno upućen kako je termostat spojen na motor. Ako ima crijeva skida se termostat sa crijeva i vuuš ode polako voda na čep bloka van, a ako je tremostat fiksno vezan na motor onda njega otpustiti i opet ode voda. Pa nije valjda pumpa za vodu hermetički zatvorena pa da ne propušta vodu oko lopatica da protiče. Naravno, direktno na pumpu za vodu napasti je "brže" i jeftinije, a vlasnik vozila će ionako sve platiti. A kako u servisu mijenjaju antifriz ?? Valjda ne ostave u bloku motora stari a samo dodaju novi ?? Mislim da se može i bez prolijevanja veće količine rashladne tekućine.
 

ZVAJ

Skoro zreo
Za one koji se žale da je 100Kn/l za Total INEO ECS 5W-30 preskupo...
Pa dobro što mi imamo u motoru C4-II 5W40 ili 5W30ja sam dolio nedavno 5W40 Quartz 9000. Ovo 5W30 ni nemaju u trgovini. Ali je zato cijena 5W40 bogme 100kn. Ova cijena je vrlo vrlo vrlo mamljiva :cool:
 

akiramar

Active member
Euro 5 motori trebaju ulje 5w40
Èitam iz servisne:
Diesel motor HDI FAP 1.3, 1.4, 1.6, 2.0, 2.2, V6: Total Activa Total Quartz INEO ECS 5W-30
To je jedino dozvoljeno ulje po servisnoj knjižici za te motore, nikakav 5W-40 ili bilo koje drugo ulje. Norma B71 2290.

Pa dobro što mi imamo u motoru C4-II 5W40 ili 5W30....
Prema servisnoj, nemamo. Cak i benzinski motori (1.4, 1.6 VTi, 1.6 THP) trebaju normu B71 2296, gradacija 0W-30 ili 5W-30
 

knez-bj

New member
Koliko km imate kad ste dolijevali ulje? Ja sam prošao 10 tkm i fali tri crtice do maksimuma i ništa neću dolijevati do servisa ako se razina ne smanji do minimuma. A Što se tiče antifriza kad je auto hladan onda je razina malo iznad minimuma a kad je vruć onda je blizu maksimuma i mislim da je to taj raspon koji je normalan.
 

Matija

New member
A jel znate zašto 5w30 a ne 5w40?

Kad sam se raspitivao, kažu da je službeni info od Citroena (i Peugeota) zato jer 5w30 samo bolje podnosi duži servisni interval, odnosno, bolje se nosi sa česticama čađe, iz nekog razloga.

Isto tako, kažu da je realno 5w40 puno bolje za naše podneblje...
Isto tako, kažu da se 5w40 može bez ikakvih problema sipati ako se neće voziti interval od 30 000km...

Prenosim što kažu i to ne izražava moje mišljenje niti ikoga nagovaram na išta.
 

ledolomac

New member
Ako u servisnoj knjižici piše da je za dizel motor s Fap-filterom obavezna ACEA- c2 ili 3 samo se to ulje i može ulijevati.Ovi servisi ne znaju ni koja ulje trebaju ulijevati u auta.Kvalitetno ulje čuva i turbinu koja se zagrije skoro do 1000 st.C, pa izgaranjem ulja koje ne može izdržati tu temperaturu stvara se garež i začepljenje turbine. Briga servisere, kada će oni plaćati popravke. Nema zezanja s uljem koje se ulijeva u motore s turbinama i fap- filterima. Samo ono koje preporuča proizvođač a koje je oplemenjeno i odgovarajućim aditivima.OBVEZNO ACEA C2 ili ACEA C3.kako je i upozoreno u servisnoj knjižici.
 

Zdravac

New member
A jel znate zašto 5w30 a ne 5w40?


Prenosim što kažu i to ne izražava moje mišljenje niti ikoga nagovaram na išta.
...Uz dužno poštovanje svim forumašima, nevolim kad se na forumima ovako ograđuje.

Sama smisao foruma je upravo savjetovanje, raspravljanje, educiranje...

Nitko ovdje ne iznosi službeni stav za koji ga se može kazneno goniti, pa samim time nije ni potrebno ovako se ograđivati...
...Pa kakve bi tek onda ograde morali slagati Ciki, Dalibor i ostali sa 1000 + savjeta/poruka?! :)
 

Matija

New member
Nisi shvatio ironiju mog ograđivanja zbog nekih prijašnjih situacija. ;) Ako pročitaš moje ostale postove vidjet ćeš da itekako hoću reći svoje mišljenje. ;) Ja uvijek što pišem prenosim ili iz vlastitog iskustva ili nečije mišljenje/savjet koji osobno smatram vjerodostojnim.
 

ZVAJ

Skoro zreo
Koliko km imate kad ste dolijevali ulje? Ja sam prošao 10 tkm i fali tri crtice do maksimuma...
Kneže ! Ja imam Vti 120 i to nizozemca. Ja kod mene na onoj naranđastoj gumi ne vidim nikakve crtice samo jednolična masa sa dva zadebljanja gore i dolje na žici. Znači li to da postoje i različite žice za mjerenje nivoa ulja ???
Eto danas sam navrtio 6667km i dolio sam, da bude skoro tri četvrtine na šipci, skoro 0.6L ulja. Lako moguće da je falilo od prvog dana.
 

amorphis

Member
zasto vas toliko muci to 0w30 ili 5w30?
Ne muči nas tako jako ali trebalo bi rasčistiti neke stvari...
Ako je u pitanju 1.6 VTi preporučeno ulje prema servisnoj je 0w30 (prije nego 5w30), a nikako 5w40...
E sad, očito je na tržištu više toga Totalovog 5w40 pa...
Pitao sam prilikom kupnje koje ulje ide i rekli su upravo to...
Očito su zbrljali u servisnoj ili ne znam u cemu je štos, pomalo netransparentno mi je sve to...
 

Dalibor

Dado Tornado
logika je samo u tome da ti izvuku što više novaca.
svejedno je koje ulje.
možeš stavljati i ina millenium i pripomagati mađarsku industriju.
neće mu ništa biti ni od ina delta sinta.
 
Na vrh