ZVAJ
Skoro zreo
Sad si me piknuo! Prva posjeta servisu idem pod auto i to ću istražiti. Znam na Ladama, znam na škodi favorit. Nisam puštao na Xsari (hbga otišla leđa a i godine pa sam se prepustio servisima). Ali mora postojati način da se većina tekućine ispusti kontrolirano. Na hladnjaku je nekad bio čep na dnu i tu je otišlo sve iz spojnih crijeva, boce za kompenzaciju i do termostata koji na hladno zatvori. E da bi se ispustilo i iz bloka potrebno je otvoriti i grijanje vozila i opet čep na bloku motora na koji sva voda izađe. Sad nisam potpuno upućen kako je termostat spojen na motor. Ako ima crijeva skida se termostat sa crijeva i vuuš ode polako voda na čep bloka van, a ako je tremostat fiksno vezan na motor onda njega otpustiti i opet ode voda. Pa nije valjda pumpa za vodu hermetički zatvorena pa da ne propušta vodu oko lopatica da protiče. Naravno, direktno na pumpu za vodu napasti je "brže" i jeftinije, a vlasnik vozila će ionako sve platiti. A kako u servisu mijenjaju antifriz ?? Valjda ne ostave u bloku motora stari a samo dodaju novi ?? Mislim da se može i bez prolijevanja veće količine rashladne tekućine.ti ispustis iz hladnjaka...a daj mi reci kako ces ispustiti tekucinu iz bloka motora i kanala od pumpe vode?