Bye, Bye Fiat!
Do kraja siječnja završava se spajanje talijanskog Fiata i američkog Chryslera, a tako nastali sedmi proizvođač automobila na svijetu promjenit će ime, izjavio je šef Fiata Sergio Marchionne.
Gdje će biti sjedište kompanije ovisit će o tome na kojoj burzi će biti njene dionice - u Milanu ili u New Yorku.
Novonastala kompanija će se koncentrirati na proizvodnju luksuznih marki kao što su Alfa Romeo i Maserati, jer je u masovnoj proizvodnji automobila "previše konkurencije, premale su marže, a budućnost komplicirana“, rekao je Marchionne u intervjuu rimskim novinama La Repubblica.
On je poručio njemačkoj kompaniji Volkswagen da o kupnji Alfa Romea može samo sanjati.
Upozorenja rejting agencije Moody’s da je kupovinom preostalih 41,5 posto Cryslera za 4,35 milijardi dolara Fiat na sebe preuzeo velike dugove i ugrozio svoju likvidnost Marchionnea ne brinu.
Do kraja siječnja završava se spajanje talijanskog Fiata i američkog Chryslera, a tako nastali sedmi proizvođač automobila na svijetu promjenit će ime, izjavio je šef Fiata Sergio Marchionne.
Gdje će biti sjedište kompanije ovisit će o tome na kojoj burzi će biti njene dionice - u Milanu ili u New Yorku.
Novonastala kompanija će se koncentrirati na proizvodnju luksuznih marki kao što su Alfa Romeo i Maserati, jer je u masovnoj proizvodnji automobila "previše konkurencije, premale su marže, a budućnost komplicirana“, rekao je Marchionne u intervjuu rimskim novinama La Repubblica.
On je poručio njemačkoj kompaniji Volkswagen da o kupnji Alfa Romea može samo sanjati.
Upozorenja rejting agencije Moody’s da je kupovinom preostalih 41,5 posto Cryslera za 4,35 milijardi dolara Fiat na sebe preuzeo velike dugove i ugrozio svoju likvidnost Marchionnea ne brinu.