Trendovi u autoindustriji

deda

New member
Baš zato,tehnologija je toliko postala moćna da je ljudi ne mogu više pratiti i upravo svojom moći dovodi do individualne odluke ,koje postaju opasne.Zato da bi bila sigurnija treba individualne odluke kontrolirati i ogračiti na sigurnosnu razinu.Pogledaj,svi sline za autima od 300ks,kako takvo ponašanje kontrolirati i kako takvim nadobudnima dokazat da je tempirana bomba za sebe i sve okolo sebe.Kada napravi sranje,ako preživi,postaje kasno i za njega i one koje unesreći,dakle mora se organizirat apsolutna kontrola da se ne događa da neki mulac pogazi ljude na pješačkom jer on ima najjači i najbolji auto i on je najbolji vozač kojem se niš nemre dogoditi i to mora pokazivati gdje stigne.Jeza me ulovi kada po autoputu neki šupljoglavi divljak bez mozga kraj mene projuri za 250km/h,jer je to njemu gušt.
 

La Marche

Iskreni optimist
Da se malo maknem od te automatizirane budućnosti u (moguću?) puno bližu.
Na Car and Driver malo sam čitao o VW XL1. I na samom kraju naišao na zanimljiv podatak, da VW planira tom tehnologijom opremiti njihov Up!
Mali motor, dva cilindra 48 KS dopunjen s 20 kW elektromotorom mislim da bi meni bio sasvim dovoljan i u mom C4.
Maštam dalje...
Neka Njemačka zaista krene razvojem automobila u tom smjeru, odmah mogu riješiti i problem maksimalnih brzina na svojim autocestama, da idu u istom smjeru kao i cijeli svijet, a i auto-industrija im neće više ići jednim smjerom, a teorija i praksa prometa drugim.
U marketing dovoljno ulažu, pa će sigurno za nekoliko godina uspjeti uvjeriti sve kupce njemačkih automobila da je baš to pravi put kojim razvoj automobila treba ići.
 

Dalibor

Dado Tornado
možda bi i ovo išlo pod neki "trend", pitanje na web stranici jedne auto škole o tome koji bi auto željeli voziti u autoškoli :)

evo rezultata

 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Meni nisu dali izbor... bio je Golf sdi u pitanju, pa su valjda smatrali da će svi bit zadovoljni. Ja nisam :thinking:
 

markan1000

Well-known member
mene nisu pitali, dobio renault clio, ne pitajte me kojeg, ne sjeća se više. začudo, odonda mi je to drag auto. valjda zato što više nisam imao priliku nijednog poslije auto škole voziti :D
 

Damaj

Active member
možda bi i ovo išlo pod neki "trend", pitanje na web stranici jedne auto škole o tome koji bi auto željeli voziti u autoškoli :)

evo rezultata

http://i.imgur.com/qJJg2DG.jpg
Ako su u anketi većinom sudjelovali kandidati za auto školu onda ova anketa uopće nije relevantna - oni prvo moraju naučiti voziti auto, pa tek onda kada shvate što je auto mogu birati koji bi htjeli.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Kakav znak, ja ne vidim? A i ako je... super, nek i oni malo veza po svijetu imaju, dobro dođe.

DS se postepeno odvaja... za sad samo sa redizajnima skidaju sve oznake Citroena. Negdje sam pročitao da bi do 2018. trebali imati i zasebne prodajne salone. Nikom se ne žuri, moraju još i gamu automobila povećat za samostalan nastup na tržištu.
 

ZlatkoC4

Well-known member
mene vise zanima to srozavanje citra u odnosu na pug,u buducnosti.
Neče oni dozvoliti da se citroen sroza, ovo je sve samo ekonomska-propaganda da se ojača tržište novim modelima iz PSA grupacije. tako da pokriju više tržišta. a onda če se sve lagano razdvojiti po modelima ali neče se isti ukinuti. Biče još Citroena a i sve više forumaša.
 

vborovic

C5 modifikator
Ne bi imao ništa protiv da se Citroen sroza (cjenovno), ako zadrže dosadašnju kvalitetu ... pa nek Peugeot pokriva razliku većim cijenama ... :D ...
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
krivu riječ koristite... nije srozavanje, nego pozicioniranje. Obrađena je već ta tema, na temi o toj temi :grin:
 

vborovic

C5 modifikator
Ma da,da nebi,oćeš vozit Citroena,e pa onda plati.Jeftilene imaš u Kiinom i Hyndajevom ,Fiatovom....salonu.
Ako ovo ide mene, ja sam uredno platio (tj. još plaćam) svoj, ali bi bio lud platiti više ako mogu manje (legalno naravno, poštivajući zakone tržišta) ... :p ...

Nisam vidio dal se već negdje pojavio ovaj članak na temu PSA budućnosti, al eto, nek se nađe: http://www.telegraph.co.uk/motoring/car-manufacturers/peugeot/11102066/The-future-of-PSA-Peugeot-Citroen.html
 

Damaj

Active member
Ma šta nas briga ako i ukinu Citroen, bar bi svi mi sa Citroenima vozali unikatne oldtimere mada su godištem skoro pa novi, he, he:)
 

markan1000

Well-known member
mene vise zanima to srozavanje citra u odnosu na pug,u buducnosti.
mislim da nema govora o srozavanju citra, već se radi o podizanju peugeota. mislim da tko se nada još jeftinijim citroenima, razočarat će se. meni odgovara i trenutna cijena i trenutna kvaliteta. i neka samo tako i ostane.
 

Franz

Well-known member
Salon automobila u Ženevi nudi nove superautomobile

Ženeva - Posjetitelji su u četvrtak nagrnuli na Ženevski salon automobila na kojem je izloženo 900 automobila, od čega će 130 biti premijere, a najviše pozornosti plijene superautomobili, javljaju agencije.

Nove modele ponudili su čuveni proizvođači poput Ferrarija, Lamborghinija i Mercedesa, ali se mogu vidjeti i prototipovi manjih proizvođača.

Legendarni proizvođač sportskih automobila iz Maranella ponudio je Ferrari 488GTB s turbo V8 motorom koji ubrzava ovaj dvosjed do 100 km/h za samo 3 sekunde.

Lamborghini Aventador LP 750-4 Superveloce pogoni motor od 750 konjskih snaga i može postići maksimalnih 350 km/h, a moćne kočnice zaustavljaju ga na samo 30 metara. Nije pretjerano prijateljski raspoložen prema okolišu s 375 grama ugljičnog dioksida po kilometru, a troši prosječnih 16 litara goriva na 100 km.

Njemački proizvođač luksuznih automobila iz bavarskog Ingolstadta Audi otkrio je drugu generaciju svojega R8 superautomobila. S motorom V10 koji do 100 km/h stiže za 3,2 sekunde, a sa šasijom od aluminija i ugljičnih vlakana novi R8 teži 50 kg manje nego njegov prethodnik dok je krutost povećao za 40 posto, tvrdi Audi.

Mercedes nudi novi Maybach S-600 Pullman, limuzinu do sada skoro nepoznata luksuza. Novi Pullman je više od metra dulji od sljedećeg najvećeg Mercedesa S-klase i bitno viši.

Uz automobile zvijezde salona automobila u Ženevi su popratni proizvodi, gdje brojne marke izlažu predmete koji ponekad nemaju puno veze s automobilima.

Bugatti upada u oči s plavom ručnom torbom, prema boji njihovih prvih trkačih automobila u krokodilskoj koži koja stoji više od 20.000 eura jer luksuz i ekskluzivnost vode glavnu riječ.

Za Mercedes-Benz auto salon u Ženevi je prigoda za predstavljanje novog kataloga popratnih proizvoda.

Među najtraženijim artiklima su satovi, minijaturni modeli automobila i privjesci za ključeve, kojih je Mercedes-Benz prošle godine proizveo 900.000.

Peugeot se istaknuo s ručnim torbama, koje stoje između 421 i 662 eura i dio su strategije pokazivanja široj publici, ne samo automobilskoj, da se marka mijenja.
 
Na vrh