Salon automobila u Ženevi nudi nove superautomobile
Ženeva - Posjetitelji su u četvrtak nagrnuli na Ženevski salon automobila na kojem je izloženo 900 automobila, od čega će 130 biti premijere, a najviše pozornosti plijene superautomobili, javljaju agencije.
Nove modele ponudili su čuveni proizvođači poput Ferrarija, Lamborghinija i Mercedesa, ali se mogu vidjeti i prototipovi manjih proizvođača.
Legendarni proizvođač sportskih automobila iz Maranella ponudio je Ferrari 488GTB s turbo V8 motorom koji ubrzava ovaj dvosjed do 100 km/h za samo 3 sekunde.
Lamborghini Aventador LP 750-4 Superveloce pogoni motor od 750 konjskih snaga i može postići maksimalnih 350 km/h, a moćne kočnice zaustavljaju ga na samo 30 metara. Nije pretjerano prijateljski raspoložen prema okolišu s 375 grama ugljičnog dioksida po kilometru, a troši prosječnih 16 litara goriva na 100 km.
Njemački proizvođač luksuznih automobila iz bavarskog Ingolstadta Audi otkrio je drugu generaciju svojega R8 superautomobila. S motorom V10 koji do 100 km/h stiže za 3,2 sekunde, a sa šasijom od aluminija i ugljičnih vlakana novi R8 teži 50 kg manje nego njegov prethodnik dok je krutost povećao za 40 posto, tvrdi Audi.
Mercedes nudi novi Maybach S-600 Pullman, limuzinu do sada skoro nepoznata luksuza. Novi Pullman je više od metra dulji od sljedećeg najvećeg Mercedesa S-klase i bitno viši.
Uz automobile zvijezde salona automobila u Ženevi su popratni proizvodi, gdje brojne marke izlažu predmete koji ponekad nemaju puno veze s automobilima.
Bugatti upada u oči s plavom ručnom torbom, prema boji njihovih prvih trkačih automobila u krokodilskoj koži koja stoji više od 20.000 eura jer luksuz i ekskluzivnost vode glavnu riječ.
Za Mercedes-Benz auto salon u Ženevi je prigoda za predstavljanje novog kataloga popratnih proizvoda.
Među najtraženijim artiklima su satovi, minijaturni modeli automobila i privjesci za ključeve, kojih je Mercedes-Benz prošle godine proizveo 900.000.
Peugeot se istaknuo s ručnim torbama, koje stoje između 421 i 662 eura i dio su strategije pokazivanja široj publici, ne samo automobilskoj, da se marka mijenja.