Ne tiče se ovo trenutno naziva teme i "trendova u autoindustriji", ali bi dugoročno moglo utjecati na te trendove.
Jednom mi je netko lupio više minusa kad sam rekao da se nakon afere s VW dogodio početak kraja dieselskog motora i kako će kroz manje od deset godina rabljeni dieseli vrijediti šaku eura naspram benzinaca.
Tko ne vjeruje, neka čita dalje. Posebno boldani dio teksta.
Citiram:
Stuttgart, grad automobila, traži da se automobili ne voze
Jugozapadni njemački grad Stuttgart pozvao je stanovnike da svoje automobile ostave kod kuće na neodređeno vrijeme kako bi se smanjilo onečišćenje zraka.
Stuttgart je od ponoći u ponedjeljak proglasio dobrovoljnu zabranu prometa pošto su mjerenja višekratno pokazala da onešišćenje zraka prelazi dopuštena ograničenja Europske unije od 50 mikrograma po prostornom metru. Stuttgart, kojeg se često naziva gradom automobila jer su tamo centrale Daimlera i Porschea, najzagađeniji je grad u Njemačkoj.
Smješten je u kotlini pa štetne čestice ostaju u zraku zbog nedostatka kiše, slabog vjetra i drugih čimbenika.
Gradske su vlasti pozvale stanovnike da se koriste javnim prijevozom. Postojeća zabrana je dobrovoljna, ali postoji mogućnost nametanja obavezne zabrane prometa dizelašima ukoliko se situacija ne popravi.
Izvor: croenergo.eu
Jednom mi je netko lupio više minusa kad sam rekao da se nakon afere s VW dogodio početak kraja dieselskog motora i kako će kroz manje od deset godina rabljeni dieseli vrijediti šaku eura naspram benzinaca.
Tko ne vjeruje, neka čita dalje. Posebno boldani dio teksta.
Citiram:
Stuttgart, grad automobila, traži da se automobili ne voze
Jugozapadni njemački grad Stuttgart pozvao je stanovnike da svoje automobile ostave kod kuće na neodređeno vrijeme kako bi se smanjilo onečišćenje zraka.
Stuttgart je od ponoći u ponedjeljak proglasio dobrovoljnu zabranu prometa pošto su mjerenja višekratno pokazala da onešišćenje zraka prelazi dopuštena ograničenja Europske unije od 50 mikrograma po prostornom metru. Stuttgart, kojeg se često naziva gradom automobila jer su tamo centrale Daimlera i Porschea, najzagađeniji je grad u Njemačkoj.
Smješten je u kotlini pa štetne čestice ostaju u zraku zbog nedostatka kiše, slabog vjetra i drugih čimbenika.
Gradske su vlasti pozvale stanovnike da se koriste javnim prijevozom. Postojeća zabrana je dobrovoljna, ali postoji mogućnost nametanja obavezne zabrane prometa dizelašima ukoliko se situacija ne popravi.
Izvor: croenergo.eu