Trendovi u autoindustriji

markan1000

Well-known member
bravo bjelivuče, stvarno je žalosno više slušati ovaj populizam tipa konzum reforma od strane nestručnih oporbi, koja god to opcija bila u danom trenutku. da je kojim slučajem vlast napravila obrnuto, i rasteretila "siromašne", onda bi vjerojatno opet bilo komentara kako je to suludo, kako treba smanjiti progresivnost oporezivanja, kako ćemo na taj način otjerati mladi obrazovani kadar.... a to bi čak zapravo i bilo točno.
u ovoj reformi se kroz sami porez na dohodak (ne govorim o drugim nametima i porezima koji se uvode), siromašnima ništa ne uzima, samo im se u ovom trenutku nije ništa ni dalo. rasterećuje se ajmo reći srednja klasa. i što je bitno, rasterećuju se poslodavci, a to se zaboravlja. e sad, vlada teško može riješiti pitanje hoće li neki poslodavac od tog raasterećenja kupiti novu mečku za malog nek se voza, ili će uložiti u firmu i/ili nove zaposlenike.
one bogate u pravom smislu riječi ionako zaboli hože li imati koju stotinu ili možda čak i koju tisuću kuna više na računu mjesečno...

odosmo u offtopic naglo čini mi se
 

Pavel

Lepi™
Što znači "biti bogat"?
Gdje je brojka u mjesečnim prihodima ispod koje ćemo podvući crtu i reći - taj je bogat, a svi ispod su siromašni!
Moj bivši profesor iz Zračnog prava je napisao odličnu kolumnu na temu oporezivanja i lupanja o "bogatom" sloju s plaćom od 2000€.

Moj savjet vam je – svakome tko vam tvrdi da je plaća razine minimalca u zapadnim državama, oko 1000 €, nešto super i divno radi čega biste trebali sretni – kažite mu da od:cenzura::cenzura::cenzura:e. Ni manje ni više.

U ovoj zemlji postoji ne zavjera, već višegodišnje političko uvjeravanje ljudi da treba biti zadovoljan s malim primanjima, da treba biti zadovoljan ako posao uopće imate i da se u konačnici trebate klanjati politici koja vam omogućava i takvu sitnu egzistenciju zvanu preživljavanje. Što je da prostite, kako bi Amerikanci rekli, bullshit.


http://www.index.hr/vijesti/clanak/ako-vam-netko-kaze-da-je-placa-od-1000-eura-super-recite-mu-da-od:cenzura::cenzura::cenzura:e-/933338.aspx

Nije problem u visokim primanjima (koja i nisu visoka) već u upornom pranju mozga da je svatko tko ima preko 7000kn netto bogataš koji se obogatio na lopovluku.

Što se tiče same teme, oporezivanje i olakšice neće donjeti puno. I dalje će kod nas cvasti tržište rabljenih vozila. Èesto puta kao gost navratim na forum.hr vidjeti teme o automobilima, svaka rasprava koja krene kao:

Imam 130.000kn, trebam obiteljski auto, gledao sam Ceed, i20 završi na tome da mu ekipa predlaže A4, 320d, S60 itd. Teško je potaknuti tržište novih automobila, možda pravnim osobama će to pomoći, tvrtke će flotno kupovati, no ne vidim kako bi "stimulirali" prodaju fizičkim osobama. :thinking:
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Novi statsi prodaje za HR prema Ipsos Plusu.

U siječnju je prodano 2833 komada auta ili 16,7 posto ili 406 više neg prošle godine istog miseca.

Prvi je Èađo s 416 prodanih i udjelom od 14,7 posto.
Druga je Škoda s 247 i 8,7 posto udjela.
Na trećem mjestu igra Južna Koreja u dresu Hyundaija sa 173 aute i 6,1 posto.
Na četvrtom mjestu je Francuz, ali ne PSA nego Renault sa 0,1 posto manje udjela od trećeplasiranog Hyundaija i prodanih 169 auta
Peti je Suzuki sa 5,7 posto udjela i 161 komadom. Vjerojatno s onom kosilicom na V.

Među prvih deset još su se uspili utrpati Toyota, Peugeot, Opel, Ford i BMW.

A, posebne čestitke idu ekipi iz marketinga u Citroenu. Oni su navodno među prvih pet odozdo na ljestvici prodaje. Svaka čast!

Za iduću uspješnu kampanju afirmacije marke predlažem, umisto spektakularno uspješnog i drevnog hrvatskog sporta hokeja, još neke komercijalne i u hrvatskoj popularne sportove ka šta su mačevanje, nanbudo, brzo klizanje, podovodni ribolov ...
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Èekaj sad kad uđu u statistiku ovi MUPovi Citroeni... mogli bi dosta gore skočit ;)
 

bbozak

Active member
Paralelni svemir je zavladao, dizelsko gorivo je jeftinije, motori su štedljiviji, a svi prestaju razvijati dizele.

Kad sve propadne ostat će VW, kao neprikosnoveni vladar balkana :)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Novi 1.5hdi zadovoljava i buduće norme koje tek dolaze.... tako da će se navoziti ti motori. A šta će biti za 5-10 godina, živi bili pa vidili.

Najveći problem je nikakva politička snaga Francuske... pa Švabi zahebavaju kako im se digne.

AdBlue sistem je riješenje za budućnost... ponosni Švabi ga nisu htjeli, jer nije njihov. Pa im je lakše zakonski ukinuti dizele, nego priznati da neznaju i pitati drugoga za pomoć (regulacija veličine adblue tanka i sl.). A kako su se u međuvremenu snalazili sa eko normama, svi znamo. Jasno da im se etika nije puno mjenjala od prošlog stoljeća.

No svakako, dizel ima još puno toga za reći, pogotovo u gospodarskom programu. Turbobenzinci koji troše i zagađuju više od dizela nisu rješenje, kao niti jednokratni atmosferci ala Mazda
 

Mirage

Well-known member
E Ivane svaka čast sve si rekao vozio se cjeli život u benzincima i moju reći da je HDi zakon a posebice kad dođeš na benzinsku.


Mislim da neće hdi ni dizeli tako brzo nestat.
 

Phantom

Drajver
jedva čekam da počne trend nedizela u europi,,da pojeftine diselasi pa da kupim jednog 2.0 dam ga mapirat na 170 hp, leteći brod...:cool:
 

markan1000

Well-known member
ovi 1.5hdi zadovoljava i buduće norme koje tek dolaze.... tako da će se navoziti ti motori.
upravo tako. 1,6 hdi traje već ohoho godina, naravno uz određene modifikacije. tako će vjerujem i 1,5 potrajati bar desetak godina...
 

La Marche

Iskreni optimist
Dođe li do skoka cijena goriva na nivo od prije pet, šest godina, da vidiš kako će diesel motori opet ući u modu i u bogatijim zemljama, kako su i tada bili. :)
Ali onda će opet biti čisti... kao da su ih tada reklamirali drukčije nego kao super čiste. Stalno su uz reklamne slike diesel auta bile neke zelene boje, listići i cvjetići.
Mislim da tu netko nekog vuče za nos.
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Kad sam prije godinu, dvije ovdje napisao da je "dizel na kraju puta", dobio sam hrpu crvenih palčeva dolje. :)

KRAJ JEDNE ERE
Porsche zaustavlja proizvodnju dizelaša


"Mnogi su bili šokirani Porscheovom odlukom da 2009 po prvi put krene s ugradnjom dizelaša pod poklopac Cayennea. Niti deset godina kasnije, njemačka kompanija odlučila je u cijelosti odustati od dizelskih modela."

NAJGORE ÆE PROÆI - FRANCUZI
Njemački sud ovoga tjedna drastično ruši cijenu rabljenih dizelaša?


Pojedine zemlje i gradovi već su najavili uvođenje zabrana za dizelaše i benzince, no ove mjere s uvođenjem kreću tek 2025., pa i 2040. Mnogo veću neposrednu prijetnju dizelašima predstavlja odluka koju će sud u Njemačkoj donijeti ovog četvrtka.
Naime, nakon što je Volkswagen prije tri godine priznao varanje na testovima emisije ispušnih plinova ekološka udruga DUH u Stuttgartu je tužila Düsseldorf zbog nedopuštenih razina čestica u zraku koje nadilaze propise EU-a.

U Njemačkoj se nalazi čak 15 milijuna dizelskih automobila, a DUH procjenjuje da više od 90 njemačkih gradova zagađenjem nadilazi propisane granice EU-a.
Nakon što je sud u Stuttgartu odobrio uvođenje zabrane prometa dizelskim automobilima kao mjeru za osjetno smanjenje dušikovog oksida i čestica u zraku, savezne pokrajine s jakom automobilskom industrijom žalile su se na odluku te slučaj dovele do Saveznog vrhovnog suda koji bi ovu odluku mogao učiniti konačnom.

TEKTONSKI POREMEÆAJ
Europljani prošle godine po prvi put kupili više Teslinih Modela S nego Mercedesa S-klase


Posljednjih desetljeća takozvanim F-segmentom dominira Mercedesova S-klasa. Premda se konkurencija iz godine u godinu trudila nadmašiti krstaricu iz Stuttgarta, ovo je pošlo za rukom tek proizvođaču koji je promijenio pravila igre - Tesli.
Prema rezultatima JATO Dynamicsa, Model S je prošle godine pronašao 16.132 kupca u Europi, što je 30 posto više nego u 2016, dok je Mercedes istovremeno uz stopu rasta od tri posto isporučio 13.359 S-klasa. BMW je prodao 11.735 serija 7, što je 13 posto manje nego godinu ranije.
Èak je i Teslin Model X vjerojatno upalio sve alarme u središnjicama njemačkih proizvođača budući da je električni SUV isporučen u 12.000 primjeraka, što je na razini Porsche Cayennea, odnosno oko 2.000 automobila bolji rezultat od BMW-a X6.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Pa definiraj kraj puta. Jer još barem 20ak godina će ih biti milijuni na cestama.

Sjećam se davne 2000.te... panika se dizala, nestaje gorivo. Već smo bar 7-8 godina trebali biti bez nafte. Predviđanja su vrlo nezahvalna što se auto industrije tiče.

PS

Baš me zanima kako bi se Tesla prodavala bez subvencija i besplatnog goriva. U biti, saznat ćemo relativno brzo :D
 

bbozak

Active member
Ovo nas čeka:


:D

U međuvremenu, prosječna starost vozila u Republici Hrvatskoj je 13,99 godina

Znači, kad budućnost kod nas dođe, bit će 2050.

To što će past cijena rabljenih u Njemačkoj, samo znači da će ovdje skočiti, jer dok se ostatak evrope brine o zagađenju i česticama, tu se skidaju filteri, adblue i ostalo, da bi se što ekonomičnije i jeftinije vozilo - što duže.

Za jedno 5 godina kad krediti na te silne Vitare isteknu, bit će ih po oglasima za kikiriki, a dizelska vozila će držat cijenu... hah!

Ovo je budućnost kod nas:

https://www.olx.ba/pretraga?trazilica=+golf+2+dizel&kategorija=18&stranica=1

Postat ćemo BiH broj 2, samo što umjesto golfa 2, drljat će se neki drugi dizel do samrti.

717 oglasa za prodaju Golfa 2! u 2018. ko zna koliko ih se još vozi u BiH, 10 000?
 
Na vrh