Upozorenje "the risk of filter clogging" i filter čestica dizela

Cutac

Prèkaroš
Ne znam. Ali u zadnje vrijeme netko i po temi u uljima baca palac dolje, a ne daje kontra argument.
Mislim logično je ako netko da palac dolje u raspravi(znači ne radi se o postu u kojemu netko nekoga vrijeđa) da i iznese svoje viđenje, argumente, komentare...
 

Mirage

Well-known member
Ja sam stalno na mobitelu tako da te palčeva tamo nemam niti me to zanima. Ono što imam za reći kažem.

A tvoje teme su mi odmor za dušu, da mene tako maltretira auto mislim da bi ga javno zapalio, ali iskreno ni ne posvećujem 10 posto pažnje autu ako ti.
 

nero81

Active member
Donator foruma
Nemam ovu gresku ali ima veze sa fap filterom. Prilikom cackanja po autu primjetio sam da mi je jedna cijevcica labava tj izvlaci se iz fap filtera. Tek na racunu sam vidio da pise da je to cijev tlaka fap filtera. Ne znam cemu to sluzi al barem sam naucio di je fap filter. Ne primjecujem drugacije ponasanje u voznji
 

Machi89bg

Member
Pozdrav,

imam cudan problem sa autom - neki dan na autoputu, pri voznji 100-110, pojavilo mi se ovo upozorenje na ekranu, kada spustim brzinu na 80kmh, vise nema te greske. Po gradu, znaci voznja do 50-60kmh nikada se ta greska nije pojavila. Poslije toga nisam vise izlazio na autoput, vozio sam jos par dana po gradu i nikada se ta greska nije pokazala.. Kao da cim predjem 100kmh odmah se upali ta greska, ali je cudno da nestane, pa opet dodje, znaci nije da konstatno gori.

Neki hronoloski redoslijed:

1. u ovlascenom servisu su mi dosuli 1l dpf tecnosti, jer je bilo pri kraju
2. poslije toga sam presao oko 1400km na autoputu, i vozio jedan dio 190kmh (par minuta), cisto da ga procistim. Mozda jos 300km vangradske voznje
3. 2 mjeseca je vozeno iskljucivo po gradu i kratke relacije
4. nakon izlaska na autoput (vrlo kratka relacija) pocelo je da se pali gasi ovo upozorenje, cim spustim na 80/90kmh odmah nestane, vratim na 100-110kmh, ono se pali gasi... Ono sto sam radio - vozio i u 4. brzini 100-110-120kmh u nadi da se pokrene regeneracija, ali nisam imao vremena duze da vozim na autoputu, vozio sam tako par minuta (mozda max 5min) ali greska je i dalje bila tu...

Da li je moguce sledece:

1. da u servisu nisu uopste dosuli tecnost, samo naplatili? Jer je bilo jos malo ml po njihovim rijecima, sto je mozda dovoljno za par hiljada km (po njihovim rijecima). Prije toga nisam imao nikakvo upozorenje da je tecnost pri kraju, ovo sam inicijativno trazio da provjere tekucinu... Sada su rekli da je skoro pun, i da sam miran bas bas dosta, da ne moram da mislim u naredne dvije godine...

2. da su dosuli, da nisu resetovali vrijednost na kompjuteru i da sada kompjuter misli da nema tekucine?

Ovo me stvarno brine, jer imam jos 1200km autoputa da predjem do najblizeg servisa (postoji mogucnost i u inostranstvu ali to bi me sigurno papreno kostalo da sve detaljno analiziraju, ali ako bas mora...)...

Jedino sta mi mozda preostaje da izadjem na autoput i da pokusam da ga vozim na visokim obrtajima da sam pokrenem tu regeneraciju, ali me brine da stvarno nema tekucine i da samo jos gore napravim na autu...
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Voznja po gradu ubrzava proces mogućeg zacepljena DPF filtera. To sto su ovlašćeni, nažalost, ne menja mogućnost da nisu previše stručni. Sto je veca brzina, veci je i protok vazduha kroz auto. Iz tog razloga pretpostavljam da se upozorenje javlja kako se ide brze. Moj savet je, 3ca brzina, i nekih 20km da se vozi tipa na 2500rpm. Da se proba stvoriti dovoljna temperatura da se "sprži" čađ u filteru. Postoji i opcija da se preko dijagnostike upali ciscenje DPF ali ne znam koliko je efikasno. Ta tecnost bi trebala da traje oko 150-180 000km.
 
Na vrh