Uređivanje felgi

Lix

Active member
bez respiratora radi onaj koji sam sebi želi zlo a na takve se neda utjecat pa ih pustiš po strani.. inače kad smo se dizni uhvatili, šprickit, najobičnija šprica iz peveca/bauhausa i sličnog, 1.5 dizna, lagano razrijeđen šprickit i na 3 i pol bara na dosta raspršen mlaz, malo više ga ode al puno bolje zalije površinu i bude top, baza lak ovisno o boji ali preko 1mm dizna nikako, i također preporučam raspršen mlaz, pogotovo za bazu, lak ipak treba malo "zalit" da ne bude narandžine kore al za to isto treba uhvatit ruku, pa ako je prvi put u tom slučaju PAŽLJIVO :weeabooface:
 

Krky

Lakerski profesionalac
Sad ste počeli filozofirati :D nebudem rekel da se pravite važni, to bi bilo pre grubo :D:D
u mojoj fušarskoj radionici pod vedrim nebom takvih komedija nema ni nebu:D
moj stari kompresor druka konstantno od 5min do 8max i tak ja farbam, ruku prilagođavam trenutnom pritisku na šprici koju sam našel zabačenu u odvodnom jarku od ruke nekog profi autolakera :D:D
dosta bljuzge, idemo delati, bitan je ishod, kad je felna završena :D:D

charllie, budem probal se navrnuti do goricaj u Subotu pa bumo podrobno se podivanili.. :D

Evo jedne 15 na mat crno od prošlog tjedna, od jedne zagrebačke 206-ice..

Bile su ko da si sa sačmom pukel u njih:D već su bile na vagi za stari aluminij :D na žalost nemam fotke kak su izgledale dok su mi bile izbačene u dvorište..

Priprema u tijeku




Filer




Mokri mat :D


Suhi




Iz mojeg osobnog iskustva, uređivanje felgi je jedan proces uloženog ogromnog truda i povrh svega puno živaca, dugotrpljivosti i samosvladavanja, toga svega ne bi bilo da čovjek nema ljubavi prema tome.. :wub::wub:
 

Lix

Active member
ako nema ljubavi prema tome kako felge izgledaju onda ih nema smisla ni sređivat jer je pre skupo ako nećeš svaki dan gledat u njih i reć sam sebi je** te kako su mi dobre felge...

btw. fušarska radionica je samo ako ti tako želiš, i ja imam garažu bez komore, samo je pitanje volje koliko ju dobro želiš pripremit da bude manje fušerska, i slažem se sa tim da je sve ostalo nebitno ako je felga na kraju dobra, od filozofija ništa :whistling: zamješat farbu, u špricu i rokaj :D
 

ZlatkoC4

Well-known member
Ova je anoreksična :grin: nemaš za što uhvatit osim se ižuljat :D

Ali ova felna bih legla na Krky C3 :grin: bio bih pravi monster truck :D
 

Krky

Lakerski profesionalac
Èelične sa zimskim gumama većinom odmaraju i čekaju jesen..
al većina ih je udarila hrđa od soli, a i sama tvornička boja na njima je tanka jedva jedan sloj crne boje za željezo.. :disgusted:
Evo malo zanimacije sa čeličnima 15 i 16..





Pijeskarenje je izvrstan potez, može se čak i da se ne skidaju gume..




Rezultat..







2 sloja Chromos antikorozin temeljna boja..








Crni Akril 2 sloja..


Sa prednje strane 2 sloja bezbojnog laka..


Siva metalik baza..


Bezbojni 2 sloja..


 

Krky

Lakerski profesionalac
Nemaš frke.. :D

Godišnji su prešli, a i još mj i pol pa budu zimure aktualne, sa tim bude i posla za alu garniture koje su doživele susret sa bankinama. :D
Evo i nešto radova od kak je godišnji prošao :D

Svima vam poznate.. jedva su zdržale mj dana :disgusted :D





















Jedne malo starije 15 cola, brzinski odrađen posao..
Filer









Netko se igral sa sprejevima u dvije boje.. sve se počelo ljuštit za 2mj.. :disgusted:
Èovek voli sa puno perle :D pa mu stavili dodatno za žličicu perli :D















Jedne brzinske na mat crno..
Filer









I danas mi čovek skipal u dvorište staro gvožđe, več su na pijeskarenju..








 

Lix

Active member
evo i od mene jedan nedavni rad, za frenda za toyotu celicu t18

ispjeskarene i lagano šmirglanje i priprema za primer









pa primer



pa baza...



naljepnice...





spremne za lak



polakirane i gotove :D





toliko od mene za sad, nadam se da ce bit toga malo više ubuduce :whistling:
 
Posljednje uređivanje od moderatora:

diegos

Well-known member
Joj kad vidim ovo dođe mi da i svoje 18 dam sredit, možda kad budem mijenjao gume... I to u neku boju kao ove krkyjeve zadnje :wub:
 

Cutac

Prèkaroš
Zlatko, slažem se, ali opet, aluminij(ako je) ne hrđa dubinski već površinski. Pohrđani aluminijski šaraf recimo je zaštićen od vanjskih utjecaja, a neće dublje hrđati tj. trunuti.

Treba ih probati, ali ne na autu.
 

ZlatkoC4

Well-known member
ne hrđa dubinski već površinski.
aluminijske felge su od više matrijala da bi se dobilo na čvrstoći felne zato kod određene smjese dolazi do dubokog prodora odnosno neprimjetnih oku pukotina u materijalo što na ovakim stvarima može biti i opasno. a to da bih dokazao morao bih ih rengerski snimiti.

Oksidacija zna prodrjeti i napraviti štetu ove po liki koliko vidim su dugo bile izložene atmosferskim uvjetima a ne-zaštičene. Èelične su po tom pitanju daleko sigurnije kod hrđanja nego li alumini kod oksidiranja.
 

Cutac

Prèkaroš
Di tražiti polovne felge, na kojim oglasnicima(i stranima)?
I Krky, da nemaš neke Canberra 17" po diskontnoj cijeni? :D
 
Na vrh