Milosh
Test
Evo da napišem šta mi se desilo sa autom... sad ćete odmah reći ''jesi vidio da se i Volvo kvari!'' LOL
Proljetos, išli smo kući u Dubicu iz Sarajeva, auto puno (tri odrasle osobe, dvoje male djece, pun auto stvari i krovna kutija puna stvari). Prije Doboja preusmjere nas na neka brda, razlog - saobraćajka ispred nas.
Vozim ja, sve normalno, kad jednom, spuštam se niz neko brdo, auto ne da da iz treće vratim u drugu.. Spustim se polako, stanem, ne da se šaltati. Ugasim auto, sve brzine mogu šaltati normalno. Upalim, ne mogu ubaciti u prvu. Opet ga ugasim, ubacim u prvu, upalim i tako krenem. Teško šalta ali uspijem nekako.
Došli u Tešanj i stajemo na raskrsnici, ugasim ga da bih mogao ubaciti u prvu i tako krenuti. Kad su se auta ispred mene pomjerila, ubacim u prvu i upalim auto, kad imam šta i vidjeti, auto upali i ide, a ja još držim kvačilo stisnuto! Kvačilo je skroz prestalo odvajati.
Skontam odmah šta se dešava i skrenem odmah desno, srećom bilo slobodno mjesto ispred nekog lokala.
Dignem haubu i provjerim servo ulje, ima ulja, normalan nivo. Pogledam dole oko mjenjača, nema nigdje tragova ulja. Pri tome kad stišćem kvačilo osjećaj je potpuno normalan, kao da je sve u redu.
Nazovem svog majstora i ispričam mu sve, on kaže sigurno je nešto unutra u samom kvačilu.
Meni već mrak pao na oči, razmišljam šta da sad radim, djeca spavaju, niti ostaviti auto tu sa svim stvarima, niti čekati šlep službu, a da bude još gore, sve se to dešava subotom u 15h.
Moj majstor mi savjetuje da tako vozim, da šaltam bez kvačila, što sam na kraju i uradio.
Stajali smo tu ukupno 10 minuta, zatim krenuo voziti i bez problema dovezao do kuće, vozio ukupno 2.5 sata tako bez kvačila. Na autoputu išao petom 120, i nije mi se ni jednom začuo mjenjač da struže prilikom prebacivanja.
Èim se to desilo a i kad sam došao kući, u glavi mi stalno pitanje kako je to moguće. Znam da sam siguran u kilometražu i da nije moguće da auto ima 200+ hiljada na satu pa da ostane bez kvačila.
Odvezem ga kod majstora, on sledeći dan rastavi i zovne me da pogledam. Kaže izuzetno glup kvar, fabrička greška na kvačilu.. Pukla jedna opruga unutar same korpe. Opruga nije oblika spirale kao feder već je ravna kao žica, debljine 3-4 mm. Tačno se vidi gdje je pukla, i kvačilo prestalo odvajati. Lamela kao nova, ali plivajući je već imao lufta.
Naručimo nove dijelove i zamijeni plivajući, korpu i lamelu. Druk ležaj nije htio mijenjati jer je kaže kao nov, nema nimalo lufta niti se čuje, a skup je.
Nakon toga, auto kao i prije.
Proljetos, išli smo kući u Dubicu iz Sarajeva, auto puno (tri odrasle osobe, dvoje male djece, pun auto stvari i krovna kutija puna stvari). Prije Doboja preusmjere nas na neka brda, razlog - saobraćajka ispred nas.
Vozim ja, sve normalno, kad jednom, spuštam se niz neko brdo, auto ne da da iz treće vratim u drugu.. Spustim se polako, stanem, ne da se šaltati. Ugasim auto, sve brzine mogu šaltati normalno. Upalim, ne mogu ubaciti u prvu. Opet ga ugasim, ubacim u prvu, upalim i tako krenem. Teško šalta ali uspijem nekako.
Došli u Tešanj i stajemo na raskrsnici, ugasim ga da bih mogao ubaciti u prvu i tako krenuti. Kad su se auta ispred mene pomjerila, ubacim u prvu i upalim auto, kad imam šta i vidjeti, auto upali i ide, a ja još držim kvačilo stisnuto! Kvačilo je skroz prestalo odvajati.
Skontam odmah šta se dešava i skrenem odmah desno, srećom bilo slobodno mjesto ispred nekog lokala.
Dignem haubu i provjerim servo ulje, ima ulja, normalan nivo. Pogledam dole oko mjenjača, nema nigdje tragova ulja. Pri tome kad stišćem kvačilo osjećaj je potpuno normalan, kao da je sve u redu.
Nazovem svog majstora i ispričam mu sve, on kaže sigurno je nešto unutra u samom kvačilu.
Meni već mrak pao na oči, razmišljam šta da sad radim, djeca spavaju, niti ostaviti auto tu sa svim stvarima, niti čekati šlep službu, a da bude još gore, sve se to dešava subotom u 15h.
Moj majstor mi savjetuje da tako vozim, da šaltam bez kvačila, što sam na kraju i uradio.
Stajali smo tu ukupno 10 minuta, zatim krenuo voziti i bez problema dovezao do kuće, vozio ukupno 2.5 sata tako bez kvačila. Na autoputu išao petom 120, i nije mi se ni jednom začuo mjenjač da struže prilikom prebacivanja.
Èim se to desilo a i kad sam došao kući, u glavi mi stalno pitanje kako je to moguće. Znam da sam siguran u kilometražu i da nije moguće da auto ima 200+ hiljada na satu pa da ostane bez kvačila.
Odvezem ga kod majstora, on sledeći dan rastavi i zovne me da pogledam. Kaže izuzetno glup kvar, fabrička greška na kvačilu.. Pukla jedna opruga unutar same korpe. Opruga nije oblika spirale kao feder već je ravna kao žica, debljine 3-4 mm. Tačno se vidi gdje je pukla, i kvačilo prestalo odvajati. Lamela kao nova, ali plivajući je već imao lufta.
Naručimo nove dijelove i zamijeni plivajući, korpu i lamelu. Druk ležaj nije htio mijenjati jer je kaže kao nov, nema nimalo lufta niti se čuje, a skup je.
Nakon toga, auto kao i prije.