Nikako da stignem nešto ovdje napisati...
+ Prešao na ljetne kad je za to bilo vrijeme. Sava UHP2, druga im je sezona, prve sezone su prešle 15000 km
+ Od problema imam tri, injektori, kompresor klime i kamera:
-- još od prošle godine imam greške na dva injektora (korekcija na max nivou). Pričao sa drugom koji inače ima common rail servis i baš se razumije, kaže da to ko dobar dan sa tim motorom i da oni barem jednog sedmično urade. Kaže problem je u piezo elementu na vrhu injektora koji vremenom izgubi snagu. Radi se reparacija, cijena je od 80 do 250 KM po injektoru, zavisno od stepena oštećenja. Kaže, ako vozim ovako dalje, dva scenarija su moguća: da se počnu jače čuti injektori, ili da na jednom od njih crkne piezo element pa da motor radi na tri klipa. Planiram to u svakom slučaju srediti prije se nešto od toga desi. Što se tiče auta i rada, apsolutno se po ničemu ne primjeti da postoji problem.
-- kompresor klime mi se jako čuje kad klima radi. Čim ugasim klimu zvuk prestaje. Bio u Klima Centru u Sarajevu (jako stručni i profesionalni), spojili ga na mašinu, gledali, slušali, identifikovali zvuk, i čovjek kaže da se to čuje unutrašnji ležaj kompresora. Kaže da je u pitanju vanjski ležaj čuo bi se stalno. Kaže "to je Peugeot motor i jeftini Peugeot kompresor". :lol Repariran kompresor 450 KM, godinu dana garancije.
Razmišljam da potražim ko to reparira ili kako se reparira, kontam da ne mora biti tako skupo.
-- što bi rusi rekli "kamera zadnega vida" me malo zeza. Kad auto stoji na suncu i kad je baš vruće, slika prekida ili često nema uopšte slike. Djeluje kao klasični problem ostarjelih lemova, mada ne znam je li problem u samoj kameri ili u žicama. Smislio sam kako da istestiram do čega je, pa ću to uskoro napraviti.
+ Od ostalih stvari, sledeći vikend planiram mali servis i zamjenu zadnjih diskova i pločica. Diskovi su za mijenjanje a od 4 pločice 3 su dobre a jedna je znatno više istrošena. Moram reći da očiste i razrade čeljusti i vodilice. Vidjeću ovih dana koje diskove i pločice uzeti.