Znači ulje mi je probilo pokraj ovog debljeg željeznog lajtunga a tu je bilo i prije stalno vlažno oko njega.
Pretpostavljam da to je lajtung serva volana.
Tu je neka brtva ili nešta, šta ima tu?
Nisam pokušavao dotezati niti sam odšarafljivao lajtung.
Da, taj stupanj pumpe je za servo. I da na niskim temperaturama se vide slabe tocke u sustavu, tebi je to pumpa.
Iako, LHM kazes da si samo nadolijevao a ne mjenjao? Nemozes kroz nadolijevanje zbog propustanja zamjeniti ulje, ne ide to tako.
A da auto drzis u garazi?
Bojim se da ti ne gine nova pumpa prije ili kasnije...
Odkud ti tocno curi ulje? Odispod one velike matice ili same spojnice na cijevi?
Spojnicu mozes dotezati i savjetujem ti da drzis kontru na velikoj matici. Veliku maticu
NIKAKO nemoj dotezati jer je ispod nje O-ring i moglo bi ti jos jace poceti pustati. Ako tu pusta, treba zamjeniti o-ring, kosta par desetaka kuna.
Vidim da mi fali i LHM-a jer kad je na normalnoj visini onda je tamam između one dvije crtice na posudi.
Hm, a da dignes auto na najvisu i provjeris?
mislim da običan LHM nije za ove temperature, postoji LHM+ koji je tekuć do -60°C (ima poboljšane i neke druge karakteristike).
Pa, samo se LHM+ i prodaje kod nas, ako je do ulja, onda mu je zbog starosti...