Zamjena tvorničkih zvučnika (novi C4)

Doomsday

U prolazu...
Koji dio od 'nema ti to nikakve veze' nisi razumio...? :D

Generalno HU nemaju previše snage, niti oni koji su malo skuplji ne 'pršte' od snage, a to malo podataka koje se može naći više su linija vodilja nego sveto pismo...

Traži zvučnike koji su od OK firme, koji se reklamiraju kao direktna zamjena za tvorničke zvučnike, koji su po forumima pobrali dobre ocjene kao zamjena za tvorničke...

To u velikoj većini slučajeva znači, kako već rekoh, osjetljivije zvučnike, najčešće sa papirnatim a ne polimernim membranama, iako nije apsolutno pravilo...

Eto, recimo ovi Mac Audio Mobil Street bi mogli donijeti fino poboljšanje u odnosu na tvorničke zvučnike, baci oko na ovaj moj post u temi od prije...

https://www.citroenforum.hr/136143-post122.html

:cool:
 

Lakii

Well-known member
Daj Doomsday, čovjek pita, reci mu pa neka sam odluči što će.

THD su distorzije ugl, 16W ti daje HU po kanalu.


MR47 vidim da dosta tražiš po temama vezanim za poboljšanje zvuka.

Prvo bi ti postavio par pitanja:

Što biš najviše htio poboljšati? I što biš htio postići?
Koliki ti je budžet?
Koliko si spretan i koliko imaš iskustva sa radom na auto-audio ili auto elektrici?
 

MR47

Member
Pa recimo da sam u passatu prije imal fenomenalnu muziku bez sub-a,ali je otraga pored changera bila smještena još jedna kutijica.Sad da li je to bilo kakvo pojačalo ili nekaj drugo neznam,nisam raskapal previše.Pa me zanima da li bi se nekaj takvog dalo dobiti i iz ovog čuda?Znam da je subjektivno,ali recimo ovak,kad bi na passatu pojačaval zvuk ak uzmemo od 1-10 tek na 9 bi počele sitne distorzije,a zvuk je bil pun i jasan.Fan sam dobre muzike bez obzira na žanr,od klasike do sevdaha ako baš hoćete.Dampirat ću vrata sigurno itd. pa onda razmišljam da napravim nekaj vezano uz muziku,a da "ne ubijem previše krznenih životinja".Znam da bi idealno bilo da se tu nalazi sub i pojačalo i dobri driveri,al to nosi i nove kabele i rastavljanje HU,a bojim se da nemam dovoljno iskutva u tome.Ono što me nervira kod nekih majstora je da sve to odrade preko one stvari,rijetko gdje se viđa fanatizam,kak da se izrazim.Novčano,hmm,recimo oko 1500 kn za damping i isto tolko ako bi išlo kakvo pojačalo i bolji zvučnici bez sub-a.Al to je max.
 

Doomsday

U prolazu...
Hmmm...

1500 kn za pojačalo i 4 zvučnika, recimo 16 cm, od kojih su 2 koaksijalca a dva sistemca, nećeš se puno usrećit...

Možda bolje za tu lovu uzet kompaktni sub koji se dobro slaže sa tvorničkim HU i jednostavan je za ugradnju bez rastavljanja bilo čega, kao recimo ova alpina...

http://www.ronis.hr/subwoofer-alpine-pwe-s8-aktivni-s-pojacalom/PWE-S8/product/

Ovde smo se malo o njemu raspisali Cutac i ja... :D

https://www.citroenforum.hr/147871-post495.html

I onda za još 480 kn uzmeš 2 para onih Mac Audio Street 16-tica i zamijeniš tvorniče zvučnike... Ako imaš naprid odvojene visoke, sve 5, ostaviš i njih kako su i bili, nema veze što su ovi koaksijalci i imaju isto na sebi visoke...

https://www.chipoteka.hr/artikl/129553/auto-zvucnici-mac-audio-mobil-street-162-8011805131

To bi ti trebalo dignut i zaokružit zvuk, ne trebaš ništa dirat na HU, sub zakačit na high input sa zadnjih zvučnika, smjestiš ga di ti najmanje smeta, i peglaj...

:cool:
 

MR47

Member
Dobro,ovaj sub je dosta van ovog kaj sam ja namjeraval.Moral bi od zadnjih zvučnika nekak kabele dovući u bunker ako ga tam namjeravam staviti.A da samo zamijenim postojeće s ovim koaksijalcima pa sub naknadno ako nebu zadovoljavalo?Ubija me to kaj tvornički imaju zvuk ko iz nekog lonca,al to je vjerojatno zbog samih vrata.To su sve baš šuplji tonovi.
 

Cutac

Prèkaroš
Neš dobiti kick ni punoću zvuka samo novim zvučnicima. Trebaš dampirati vrata, no ni dalje bez suba ništa.
Vjeruj mi, isto sam sebi radio.
 

Doomsday

U prolazu...
Ma da, sub možeš uvik dodat...

Dosta za zvuk znači sami prostor kabine, dampiranje vrata, i svaki auto je malo drugačiji...

Tvornički zvučnici su uvik žestoki kompromis, ali ponekad, HU nije loš, vrata ne zvone i kabina ima prostor i oblik koji paše, pa tvornički zvukić bude OK, podnošljiv...

Tako se meni pogodilo u Zafiri A... Ali zato, U Bravo II, ajme majko, katastrofa... :D

Na tvom mjestu, a kako i jesam na tvom mjestu otprilike to ću u nekoj bližoj budućnosti i napravit, uzeo bih ta 2 para Mac Audio Mobile Street 16-tice, ugradio, pa vidio rezultat...

Ako budeš zadovoljan, tu staneš... Ako ne, kreneš dalje... Ako je problem u bass-u, dodaš sub... Ako je problem drugdje, onda kreće potraga za pojačalom i zvučnicima, a možda i onda bude trebao sub...

Polako, korak po korak...

;)

P.S.

Moral bi od zadnjih zvučnika nekak kabele dovući u bunker ako ga tam namjeravam staviti.
Ne moraš uzet sa zadnjih, možeš uzet i sa prednjih, ili sa prednjih ili zadnjih zvučnika na izlazu od HU, kako god i di god ti je lakše...

Isto tako, ako imaš mjesta ispod sjedala, možeš ga i tamo montirat...

:cool:
 
Posljednje uređivanje:

Doomsday

U prolazu...
Ne trebaš ništa raskopavat, uzmeš pojačalo sa high level input-ima, pa opet možeš prednje i zadnje skinit direkt sa zvučničkih izlaza od HU...

Samo, ako uzmeš OK pojačalo, trebat ćeš i OK zvučnike, ne one Street ili slične, pa će to sve skupa bit malo veća cifra...

A onda na kraju, ipak bi sub popunio fundament... A kad ubaciš malo bolje i jače pojačalo za glavne zvučnike, trebat ćeš malo jači i bolji sub da može pratit...

I tako...

:D
 

Lakii

Well-known member
Ok, vidim da si u istoj situaciji u kojoj sam ja bio.

Imam jedno dosta važno pitanje; dali je auto nov i pod garancijom?

Ugl, moje iskustvo: i ja imam serijski 7" ekran, 6 zvučnika i naravno SMEG (radio jednica+gps i sve ostalo.

Zvuk je bio grozan, malo basa i jako puno zujanja iz vrata.

Ja sam se odlučio zamjeniti tvorničke zvučnike i napraviti damping vrata.

Da mi to nije bilo dovoljno, slijedeća faza je bila pojačalo sa DSP (digitalnim procesorom zvuka, recimo kao da ugradiš još dodatan equilizer).

Treća faza bi bila dodatna zvučna izolacija auta kao nadogradna dampinga.

E sada, pošto mi je auto pod garancijom i pošto želim zadržati originalni izgled auta i pošto ne želim subwoofer u autu odlučio sam se za slijedeće:

- za damping sam odabrao Silent Coat, uzeo sam iz engleske na popustu (650 kn sa poštarinom) najveće pakiranje (40 ploča), nakon kompletnog dampinga ostalo mi je 8 ploča viška. Odlučio sam se za 2mm debljine najviše jer nisam htio drastično povečavati težinu vrata.
https://www.deadening.co.uk/products/silent-coat-2mm-deadening-mat

- dodatno sam na e-bay aukciji uhvatio za 250 (2 pakiranja!!) kuna STP Crystal
https://www.ronis.hr/set-za-damping-stp-crystal/STP-crystal/product/
Da nisam uzeo taj kristal, stavio bi iza svakog zvučnika "closed cell foam" - spužvu za zvučnu izolaciju, malo da se dobije čistoća zvuka. Inače taj kristal je smiješno skup za ono što stvarno je!

- zvučnici: - Naprijed sistemci Hertz Energy ESK 165 https://edigital.hr/zvucnik/hertz-esk-1655-2-kanalni-auto-hifi-set-zvucnika-165cm-p441290
- Nazad Hertz Energy EV 165 (samo niskotonci komponente)
https://edigital.hr/zvucnik/hertz-ev-1655-auto-hifi-zvucnik-165cm-210w-p441286

Za iza se nisam odlučio za koaksialce jer sam htio postići samo "rear fill", laganu dopunu prednjih zvučnika. Nisam htio koaksialce jer su zvočnici točno u razini guzice kada putnici iza sjede i zato što sam htio iz njih izvući samo niske tonove ukoliko se dalje odlučim za pojačalo.
Išao sam malo eksperimentirati i ja sam za svoj slučaj dobro pogodio, reći ću kasnije i zašto!

Ugl., prednji i zadnji zvučnici su me na Extreme digitalu došli 1150 kn sa poštarinom.

E sada, jedna od stvari koje sam primjetio kada sam ugradio bolje zvučnike je to da je zvuk koji izulazi iz radija jako obrađen, tj. da je bas jako smanjen, pogotovo za zadnje zvučnike. Nema ga!

E (za :grin:) sada zadnji dio puzzle koji još nije stigao je pojačalo sa high level inputom i DSP-om. Malo je bilo skupo, ali, opet, blaženi ebay, dobio sam ga za 3000 kn!!!!! (kod nas dođe 4200!)
http://www.caraudioempire.hr/autopojacala/match-autopojacala/autopojacalo-match-m-5dsp

Trebalo bi stići ovih dana ali plan je prednje sistemce pogoniti aktivno preko 4 glavna kanala pojačala a zadnje zvučnike povezati u paralelu i pogoniti preko 5- izlaza za sub!

Osim svega toga s obzirom da nisam htio ništa na autu trajno rezati i prepravljati (i ostaviti si mogućnost vraćanja originalnog sustava bez da se primjeti), morao sam kupiti i adaptere za zvučnike od mediapana, adaptere za konektore zvučnika i "produžni konektor za SMEG radio:

https://www.ebay.com/itm/Most-Quadlock-Extension-Socket-Cable-Adapter-for-VW-Audi-Seat-Skoda-Vauxhall-AUX/262084304076?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2057872.m2749.l2649

https://www.aliexpress.com/item/1-Pair-Speaker-Adaptor-Plug-Connectors-Wire-for-Peugeot-206-Citroen-C2-PC2-821-1999-2015/32825727231.html?spm=2114.search0104.3.9.6fc8f13b54jxCH&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_3_10065_10068_10344_10342_10343_10340_10341_10084_10617_10083_10616_10307_10615_10301_10303_10313_10059_10534_100031_10604_10103_441_442_10142,searchweb201603_6,ppcSwitch_5&algo_expid=ca1e32cf-7824-43db-a967-4401d19702fb-1&algo_pvid=ca1e32cf-7824-43db-a967-4401d19702fb&priceBeautifyAB=2

Što sam iz svega naučio?

Da je osnovni damping bio poboljšanje zvuka cca 65% sa originalnim zvučnicima.
Da sam sa "pravim" zvučnicima dobio još 35% ali i malo kicka!
Da će mi zadnji zvučnici sada stvarno biti za rear fill i da će biti za tonove ispod 500 hz.

Dalje ćemo vidjeti kada dođe pojačalo kako će to izgledati. Pojačalo mi nije bilo u planu ali cijena je stvarno bila "povoljna" pa sam uzeo!


Tebi ukoliko kao alternativu za zvučnike mogu preporučiti:
- ovaj rang cijena: Focal
https://www.ronis.hr/auto-zvucnici-focal-car-kit-auditor-rse-165/F%2FCKITRSE1602/product/
https://www.ronis.hr/auto-zvucnici-focal-car-kit-auditor-rcx-165/F%2FCKITRCX1601/product/

- jeftinije: Hertz Dieci
https://edigital.hr/zvucnik/hertz-dsk-165autohifi-par-zvucnika-3-2-way-p360889
https://edigital.hr/zvucnik/hertz-dcx-1653-koax-2-sistemski-auto-zvucnici-par-165cm-p360896

- skuplje: Audison Voce :D
https://kr-electronic.hr/2017/proizvod/av-k6
https://kr-electronic.hr/2017/proizvod/av-x6-5


Moja ti je preporuka da prvo kreneš sa dampingom i vidiš kako ti zvuči.
Tek onda zvučnike, pa tek onda pojačalo.
Ako ti se ne da opet rastavljat vrata, odmah ubaci i zvučnike kada budeš radio damping.

Pojačalo je već problem jer tu moraš biti malo iskusniji i kod odabira i kod ugradnje pa to ostavi za kraj a možda ćeš morati nekome dati da ti to napravi, ne znam...

Ugl, pojačalo ti treba sa high level izlazima ako hoćaš koristiti originalni radio (iako SMEG ima opciju da se prebaci na low level izlaze ali za to treba diagbox).
Može i ovakvo nešto:
https://www.ronis.hr/pojacalo-za-alpine-ktp-445/KTP-445A/product/

Forsiram digitalna pojačala jer su mala i možeš ih ugraditi skoro bilo gdje.
Ali, to je stvar ukusa i odluke...
 
Posljednje uređivanje:

Doomsday

U prolazu...
Uf, kolega, svaka čast, informativno, i čak duže nego ja... :D

Nego, možda nisam najbolje shvatio, kažeš da bi sa 4 glavna kanala pojačala pogonio sistemce naprijed, pretpostavljam u bi-ampingu, odvojeno visoke i midbass... Kako ćeš jednostavno doći do kabela od odvojenih visokih, gdje se kabel od visokih 'kači' u tvorničkoj instalaciji...?

I još par stvari, jer iako je tvoj post dug, nije moguće u jednom, pa ni u 10 postova, ma kako dugi bili, do kraja rasvijetlit problem koji je poprilično kompleksan...

Dampiranje vrata je nešto što treba radit sa mjerom i namjerom... Nije isto kao akustički tretman slušaonice, ali nije ni daleko od toga... Teško je to idealno odradit 'napamet'... I osim toga, nijedan sobni zvučnik nije projektiran da radi dobro u gluhoj komori, pa tako ni auto zvučnik...

Za ovaj tvornički HU koji nije nešto naročito snažan (nije uopće), čak i Hertz Dieci bi mogao bit 'too much', oni odlično rade na malo boljim i jačim HU, ali ovi što se nalaze po tvorničkim ugradnjama to obično nisu... Kad se stavljaju na slabašni tvornički HU, trebaju bar malo 4-kanalno pojačalce sa high level ulazima, koji bi ga u biti digli na razinu kvalitetnijih i jačih HU, da bi stvarno prosvirali...

Ono što bi ja kolegi MR47 preporučio, za prvi korak, su, opet, oni Mac Audio Mobil Street, 2 para za sve skupa 480 kn, i ništa previše dampirat vrata, samo iza zvučnika sa nekim CCF (closed cell foam) materijalom tipa armaflex... Pretjerano 'umrtvljavanje' vrata slabijem HU i zvučnicima za njega možda neće bit od onolike koristi koliko bi bilo za jednu ili dvije kategorije bolje zvučnike i pojačalo...

Znači, prvo tu kombinaciju, i ta kombinacija, ako se zadržavaju klasično front i back zvučnici, ima najveću šansu 'prosvirat' sa skoro pa dovoljno bassa da neće moža trebat razmišljat o sub-u...

Ako te ne zadovolji, onda ti ne gine daljnje dampiranje vrata, neko manje 4-kanalno pojačalo i recimo što je Cutac stavio Alpine SXE ili što kolega Lakii preporuča Hertz Dieci, 16,5 cm naprid sistemci a nazad koaksijalci...

Ili korak dalje, pa malo jače pojačalo i recimo što je kolega Lakii stavio Hertz Energy seriju, isto 16,5 cm naprid sistemci a nazad koaksijalci...

Kod tako dobro dampiranih i umrtvljenih vrata i takvih zvučnika i pojačala, najvjerojatnije će se pojavit želja i potreba za još malo bassa... Tu onda sub ne gine... I tu ću ja, ovako na neviđeno, navest 2 kombinacije koje bi mogle igrat, u one 2 klase ka šta sam gori napisa, sa sub-ovima koji su mehanički dobro zaštićeni, kompaktni i ne zauzimaju puno prostora, te nisu 'too much' tako da se cijelo auto drma i poskakuje, nego su više 'muzikalni'...

Ako se ide na one Alpine SXE ili Hertz Dieci zvučnike, dobro će doć malo pojačalo, može i ono ALPINE KTP-445 šta je kolega već spomenija, ali ono je namjensko za Alpine HU pa će tribat kidat žice i spajat, gledat di šta ide... Slična stvar je ovo Focal pojačalo samo nema dedicated konektore nego se kači na bilo šta, da digne malo HU na razinu koja će mrvicu boljim zvučnicima odgovarat...

https://www.ronis.hr/auto-pojacalo-focal-car-kit-impulse-4320-4-kanala/F/KINTIMP401-KO/product/

I uz njih onda odlično ide mali kompaktni Alpine aktivni sub...

https://www.ronis.hr/subwoofer-alpine-pwe-s8-aktivni-s-pojacalom/PWE-S8/product/

A ako se ide recimo na nešto kao Hertz Energy zvučnike, i tu će trebat sub, pa recimo dobra kombinacija sa jednim kompaktnim pasivnim subom bi bila ova...

Uzet slično kao kolega Lakii 5-kanalno D-klasa pojačalo, ali bez DSP procesora...

https://www.ronis.hr/pojacalo-hertz-compact-power-hcp-5d/78250400/product/

I još za 5-ti kanal uzet kompaktni sub koji bi bio na razini ostatka...

https://www.ronis.hr/subwoofer-hertz-energy-ebx-f205/78021041/product/

Te dvije kombinacije se obe mogu nakačit na bilo koji HU preko izlaza od zvučnika tog HU, znači bez puno petljanja i raskopavanja, samo je bitno doći do tih zvučničkih kabela koji izlaze iz HU, i tu se onda signal presretne, pa ponovo vrati na zvučnike... Ne bi bilo loše da ugradnju ili odradi ili nadgleda/pregleda netko malo iskusniji u tome, da se uredno odrade paljenja i gašenja dodatnih pojačala itd...

Iako, ja bi na mjestu kolege MR47 išao prvo na minimum dampiranja iza zvučnika, i Mac Audio Mobile Street zvučnike... Kolega, ako ti se ne svidi jer fali malo bassa, i na tu kombinaciju odlično može ići onaj aktivni kompaktni Alpine sub, a ako ti se ti Mac Audio Mobile Street zvučnici uopće ne svide, postoji realna, preko 70% šansa, da ti ih ja otkupim, po cca. nabavnoj, samo poštarina tvoja... :D
 

MR47

Member
Dečki,aj ovak,prvo da se zahvalimjednom i drugom,stvarno kužie tematiku priče.Ja bi dampiranjem htio postići da izbjegnem onaj socijalni zvuk zatvaranja vrata,manje buke u kabini,znači da postignem što tišu kabinu,naravno da će to pridonijeti kvaliteti zvuka.Nebih se upuštao u neke prevelike instalacije,jer se u to ne kužim i ne usudim se rastavljat nekaj da ne potrgam ili slično.Kaj se dampinga tiče,tu ću riskirat s panelima na vratima,nadam se da neću nikaj potrgat.Najprije će biti samo novi zvučnici uz damping.Ja bih volio neko pojačalce,samo neznam kak se to spaja i kaj treba razvalit za ugradnju tog čuda.
Lakii, koliko kvadrata bi trebalo da se dampira C4,onak kak treba,i ima li koristi da se unutarnja strana blatobrana i muldi našprica bitumenom.Od firewalla sam odustal,jer tu je nemoguće prići,a cijelu konzolu rastavljati je prevelik zahvat.
Još jedno pitanje,ima li koristi od rabljenih pojačala,vidim da ima dosta toga po njuški?
 

Lakii

Well-known member
Nego, možda nisam najbolje shvatio, kažeš da bi sa 4 glavna kanala pojačala pogonio sistemce naprijed, pretpostavljam u bi-ampingu, odvojeno visoke i midbass... Kako ćeš jednostavno doći do kabela od odvojenih visokih, gdje se kabel od visokih 'kači' u tvorničkoj instalaciji...?
Na originalnoj nigdje!
Idu "svježe" žice direktno iz pojačala.
Tvorničko ožičenje spaja tweetere i woofere u prednjim vratima u paralelu negdje pa mi nebi koristilo taman da koristim samo skretnice bez pojačala. A neću ništa na originalnom ožičenju rezati i prespajati.

Za ovaj tvornički HU koji nije nešto naročito snažan (nije uopće), čak i Hertz Dieci bi mogao bit 'too much'
Ja Energy guram trenutno samo sa HU. Lijepo se čuju, jednako glasno kao tvornički. Hertz je fora jer mu te početne serije zvučnika imaju veliku osjetljivost pa ne pati glasnoća zvuka. Tako da i Dieci bi bio ok...
Doduše, meni fali onih zadnjih 30% glasnoće a i ima dosta distorzija basa na glasnom. Zato ide Audiotec-Fischer na mjesto... :wub:


Lakii, koliko kvadrata bi trebalo da se dampira C4,onak kak treba,i ima li koristi da se unutarnja strana blatobrana i muldi našprica bitumenom.
Uff MR47, ti biš to baš profi dampao i izolirao!

Pa, evo, ja sam na 4 vrata laganog dampinga potrošio 10 kila ili 32 ploče Silent Coata. Pod lagano mislim 2mm debljine po cijeloj (dohvatljivoj) površini vanjskog lima vrata+ zatvaranje svih otvora unutarnjeg lima i oblaganje unutarnjeg lima gdje je bilo pristupa. I naravno malo dampinga na plastičnu oblogu vrata (tapecirung)!

Tebi za auto? Pa, samo izmjeri površinu vozačevih vrata izvana (limeni dio), to pomnoži s 8.
A još zvučne izolacije? 2-3 kvadrata ako nećeš stavljati i na vrata (to za blatobrane i pod prtljažnika).

Ti biš još prednje blatobrane? Napravi samo iznutra! Ili samo onaj dio koji je u "dodiru" s kabinom. I koliko god možeš pregradu između kabine i morotnog prostora.
Ali to znači raskopavanje tepiha u autu...
Dalje bi ti preporučio prtljažni prostor i zadnje blatobrane!!! Ne biš vjerovao koliko buke dolazi od tuda! Ja bih rekao 50-60%!
Znači na blatobrane i podove prvo damping i onda izolacioni materijal.
Nešto ovakvo:
https://www.deadening.co.uk/products/dodo-liner-ccf9


I još nešto za kraj!

Kupi si ovo, trebati će ti:
https://www.ebay.com/itm/20X-Interior-Door-Panel-Card-Trim-Clips-Retainers-Fasteners-For-Citroen-C4-DS4/253173046504?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2057872.m2749.l2649


Još jedno pitanje,ima li koristi od rabljenih pojačala,vidim da ima dosta toga po njuški?

Polovno s Njuškala je OK ali obavezno onda isprobati prije kupnje. I, moraš znati što uzimaš. Ako uzimaš s Njuške koncentriraj se samo na provjerene marke.

Još bi ti preporučio CICE forum (ako je to još živo), tamo je znalo biti puno kvalitetne polovne muzike!
 

MR47

Member
A čuj,ne namjeravam rastavljati svaki dan da vidim čega ima unutra.Namjeravao sam na alubutyl nalijepiti još armaflex ili nešto slično u debljini par milimetara i to bi bilo to.Ima neki alubutyl na ebayu slično ko silent coat po cijeni od 20 dolara po kvadratu pa dok zbrojim gumu,ljepilo,trud i packanje oko toga, ne isplati mi se ni u kojem slučaju.Ovo naručim,polijepim i bok.A onda kad bih to rastavljal odmah da se poigram s muzikom.Jel treba vadit HU za instalaciju pojačala?
Tako puno buke dolazi od stražnjeg dijela?
 

Lakii

Well-known member
Brza trka po njuškalu:

https://www.njuskalo.hr/auto-zvucnici-pojacala/autopojacalo-crunch-pzi-175.4-oglas-7804415

https://www.njuskalo.hr/auto-zvucnici-pojacala/pojacalo-pioneer-gm-6400f-oglas-23867462

Ima neki alubutyl na ebayu slično ko silent coat po cijeni od 20 dolara po kvadratu
Samo pazi s tim jeftinim materijalom, nekada znaju sfušariti kvalitetu!

Jel treba vadit HU za instalaciju pojačala?
Da, jer se moraš spojiti na žice koje izlaze iz radija!
Sama procedura zavisi koji C4 imaš (godište i razinu opreme). Isto tako zavisi gdhe želiš staviti pojačalo i koliko je ono veliko!
 

Doomsday

U prolazu...
Ja opet kažem, dampiraj auto kako si zamislio, a onda promijeni samo tvorničke za 2 para Mac Audio Mobil Street 16.2 i vidi možeš li živit sa time, prije nego kreneš dalje...

https://www.chipoteka.hr/artikl/129553/auto-zvucnici-mac-audio-mobil-street-162-8011805131

Opet kažem, i ja sam bacio oko na njih kao 'easy fix' i nije neka pretjerana investicija, a postoji realna mogućnost da će donijet dovoljno veliko poboljšanje da se stim može živit...

Niti meni se ne ulaže ni raskopava bilo šta, ako mogu bit makar približno zadovoljan bez, a oni mi se čine kao najizgledniji kandidat...

:D

P.S. onom Crunch pojačalu jedan kanal je u banani...

:whistling:
 

MR47

Member
Doomsday, uvažio sam tvoj prijedlog oko zvučnika.Možda ću se iznenaditi.Zasad prikupljam samo iskustva,ove stvari tak nemogu radit dok ne zatopli vani,eventualno da nosim vrata po vrata u kuću. ;)
 

MR47

Member
Ja ću naručiti jedan kvadrat pa da polijepim na stražnju haubu,čisto za probu pa javim rezultate.Piše da je roba iz Poljske pa haj da vidimo.
 
Na vrh