hvala ti za post..
malo mojeg iskustva sa gewindama, nakon par mjeseci i nešto sitno ganjanja na zatvorenoj cesti u kasnim satima....
da sam znao šta znam sada 99% ih kupio nebi, zašto evo idemo... zadnji amortizeri su šrot, serijski su mi bili propišani pa se ovo činilo bolje, ali i dalje je pre pre mekano, saznao sam tako da sam u trgovini dobio od frenda na jedan dan original vts amortizere i skužio da su dosta tvrdi, treba se potrudit da ih se stisne, pa sam našao barbu koji mi je za 100 kn po komadu na tvrdo napunio moje serijala amortizere, na ruku su još tvrđui ( bound i rebound ) od serijskih vts amortizera, još sam dobio 2 godine garancije uz neograničenu kilometražu, više nego na gewinde :whistling: , za prednje gowinde nemam stvarno ali stvarno jedne jedine riječi žalbe, odlične su, ali bez zaje*ancije odlične, puno su bolje nego serijala i bound i rebound, auto kad uđe u zavoj je top drži odlično, i smatram da je jedino zbog toga dobro šta sam ih uzeo, sa ovom kombinacijom, tvrdo punjeni original zadnji, ta tech napred sam dobio super ovjes sa mogućnošću štelanja napred, auto ako pretjeraš vraća sa bježanjem guzice koje se na xsari da iskontrolirat, barem sam ja uspio par puta (lagano puštanje gasa i vraćanje volana na ravno ili malo u kontru i sve je na svom mjestu) inače je po zavojima gušt za vozit jer prednji kraj ljepo upija cestu a guzica odlično prati, možda bi se još nešto dobilo sa tvrđim berlingo torzijama, ali to je već track setup jer mislim da bi za cestu bilo pre tvrdo
da idem na novo napravit ovjes i da znam šta sada znam napravio bi sljedeće, vogtland nove opruge, nisu skupe, nekih 600-700 kn koliko sam skužio, ili ih dat u rio opruge napravit, u svakom slučaju nije investicija preko 100€ (ta tch su bile oko 2200-2400 neznam ni sam više bolje da čim prije zaboravim
) zadnje amortizere punit na tvrdo i prednje... hm a prednje skratit šipkicu za 3,5 cm (toliko mislim da vogtland opruge spuštaju) punit na polu tvrdo jer da idu na tvrdo bio bi pre tup po zavojima, tj od zavoja do zavoja nebi auto stigao odreagirat (moje mišljenje) i to bi bilo 400 kn za amortizere znači sve u svemu nekih 1200 kn da se to sve napravi, inače čovijek uzima 150 po komadu ako nije skinut amortizer, znači čak i oni koji nemaju garaže kad bi dopeljali auto kod njega za 1600 kn bi stavio druge amortizere i opruge aftermarket, jedina prednost mog setupa je ta da ima mogućnost štelanja prednjeg ovjesa :whistling:
airbox hm... na hladnom je i zatvoren je tako da prašinu ne usisava, serijskog boxa nisam imao tako da je kemija neka morala bit
uskoro dolaze neka silikonska koljena pa nece bit ova cijev od nape nego ce to malo ljepše izgledat :whistling:
p.s. ti si prvi koji je ostavio ovako opširan komentar na temu, hvala