Citroenova hidraulika je najbolja tehnologija ovjesa koja postoji danas u svijetu, i ne samo danas, nego od kad je izmišljena, samo što su vremenom otklonjeni nedostaci i danas ne postoji ni jedan razlog da auto bude bez hidraulike. Da zakoni određuju minimalne norme aktivne sigurnosti, kao što postoje norme za ekološku zaštitu, onda bi do sad svi auti imali hidrauliku. Neki proizvođači uz doplatu nude zračno ogibljenje za neke modele je i serijski ugrađeno, ali to su sve skuplji modeli i opet nije ni približno postignut efekat kao sa hidraulikom, usto su ti sustavi daleko nepouzadaniji i teži za popravak tako da je naprosto smiješno šta ljudi plaćaju dodatno ili koliko plate cijeli auto sa takvim lošim sustavom. Novi sistemi hidraulike su tako napravljeni da čovjek ni ne zna da to auto ima, nema više podizanja i ljuljanja, ali opet kad se iz auta sa hidraulikom sjedne u obični auto, osjećaj je očajan, kao da je cijeli auto neispravan. Koliko god hidrauličar bio tvrdo podešen opet je daleko iznad običnog federaša, to se ne osjeti jedino ako je neispravna hidraulika. Neke fore tipa sportski ovjes, spušten auto, mogu donijeti, osim osjećanja sportskog držanja ceste, čak i u stvarnosti bolje sportske performanse, ali samo u određenim uvjetima za takve ovjese, u stvarnosti, na cestama kakve su europi, sve drugo nema šanse u usporedbi sa hidraulikom. Za primjer, formula su zakon na pistama, na običnoj cesti bi bile ništa, čemu težiti napraviti ovjes i cijeli kao što je na formuli kad je on dobar samo na savršenom asfaltu, upravo zato je hidraulika superiorna, jer je pravljena za uvjete koji trebaju u normalnoj upotrebi, za normalne ceste, parkiraje, prijevoz više od jedne osobe itd.