Nisu Citroëni, ali su zanimljivi

Dee Jay

New member
Re: Nisu citroeni, ali su zanimljivi

Udobnost je zadnje na mjestu kod ovakvog tipa automobila, iako moram priznati da je udobniji od mnogih koji spadaju u ''udobne'' automobile. Ovisi naravno najvise o gumama koje se koriste, recimo Bridgestone Potenza je bolja u zavojima zbog jako tvrde bocnice, no sasd imam Continental Conti Sport, to je guma koja je super u svim vremenskim prigodama, i punom udobnija od Potenze. Ionako supruga uglavnom vozi Hondu,a ja Renault Scenica iz 1998 godine,dizel, on je zaista pojam za udobnost.
 

Krky

Lakerski profesionalac
Re: Nisu citroeni, ali su zanimljivi

Kaj velite na francuza?
1.6dci 96kw 130ks 6 brzina 2012g
za opremu da i ne pripovedam :D
9000eu jučar regan..
iz nutra slični C4 picasso..





 

ZlatkoC4

Well-known member
Re: Nisu citroeni, ali su zanimljivi

Evo jedne kratke priče o DAS autu i bosancima:grin: bez vrjeđanja ikoga:grin:

moj kum porjeklom BiH:grin: dao audio a4 1,9tdi za pasata 2,0 2007g. uz nadoplatu masnu neču spominjati cjenu ali skoro da je mogao uzeti C4 u malo okljaštrenoj opremi ili malo dadati pa kupiti noivu gamu npr.
Ali kume ne znaš ti koja je to pila to je wv passat, zakretni kseon, senzori naprjed, nazad, maglenke u skretanju se pale, ide preko nekoliko, ljepi za sjedalo i bla bla, ma nemaš ti pojma. ok nemam ja pojma.
Peti dan od kupnje kume ne vuče mi auto nešto šteka dođe do 3000 okretaja i stane neče dalje jedva ide. A kume šta je idi i DAS servis pa češ vidjeti.

odvezo on auto u das servis i ono ne znaju što je mora na dijagnostiku pregled itd. ostavio on auto jedan dan, drugi treći. Èujte na autu je rezan fap filter i najvjerovatnije su izvađene saće a turbinu treba mjenjati procurila je. Katalizator je također :cenzura:

Ok, kaže kum koliko je to Šoldi 25,000tkn :surprised::surprised::surprised:
šta pauza :surprised: 25,000tkn. :eek:

Auto ima 200.000tkm i prvi vlasnik je odradio samo prva dva servisa pod moram kod ovlaštenog ostalo je radio kod sveznalih majstora.

Toliko od mene o das autu.
I da čujem sad nekog da kaže nešto protiv naših Citroena.
E sad i moj kum čak kaže pa nije loš taj citroen:grin:
C3 1,4 hdi mi je napravio 165.000 km tad sam ga prodao i nikad nisam ništa po pitanju motora, morao na njemu napraviti osim redovnog velikog servisa.
Tako da Citroen od mene ima :palacgore:
 

Silentshoot

Active member
Re: Nisu citroeni, ali su zanimljivi

Nije da baš volim i preferiram DAS auto,ali ovdje je čovjeka zeznuo prijašnji vlasnik koji je nestručno obavio posao micanja FAP-a i td, da je radio po pravilima možda ne bi imao tih problema...ali slažem se:palacgore: za francuske aute u bilo kojem smislu...
 

vborovic

C5 modifikator
Re: Nisu citroeni, ali su zanimljivi

Ne znam kako je kod nas trenutno po regulativi, ali vani ako auto ima FAP filter standardno, ako ga makneš van, imaš tehnički neispravan auto (i ne budeš ga mogao registrirati) ... pa sad ...
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Re: Nisu citroeni, ali su zanimljivi

ako auto ima FAP filter standardno, ako ga makneš van, imaš tehnički neispravan auto
Ode je ista stvar. Ali ovi Kumov prodavatelj je, osim servisera, biće ima i "svoj" tehnički. :weeabooface:
 

vborovic

C5 modifikator
Re: Nisu citroeni, ali su zanimljivi

Kao i hrpa drugih nestandardnih modifikacija na autima, pa se i dalje kotrljaju po cesti ... previše tih koji imaju nešto "svoje" ili nekog "svog" ... velkom tu kroejša ... :D
 

ZlatkoC4

Well-known member
Re: Nisu citroeni, ali su zanimljivi

Ne znam kako je kod nas trenutno po regulativi,
Može se registrirati auto zato što fap stoji na njemu ali nefukcionalno, ali svejedno čim je rezan varen ili sl. na teh se registrira kao auto prije 2009g. ustvari kao da nema pročistač i katalizator. čak ako je ispravan a rezan-varen fapa smatra se da ga nemaš i plačaš skuplji teh i reg.

Ovaj pasat je kad je bio kupljen nov samo dva puta bio u ovleštenom a sve ostalo kod nazovimo majstora bez ikakvog porjekla održavanja. nekom je se zapušio fap i to je ignoriro sipo adetive kao za izgaranje i tu je potom još sje... turbinu tako da je propišala. sad je pitanje i u kakvoj je stanju erg, brizgalice itd jer sve je usko povezano i ako ne napraviš odmah servis kako spada ode sve lančano.

a trebao je prijašnji vlasnik samo otjerati auto u ovlašteni da naprave prisilno izgaranje i sve bi bilo ok.
pričao sam sa jednim kolegom koji radi kod ovlaštenog u wv i kaže da jako puno ljudi ignorira lampicu za fap koja kod prezasičenosti im signalizira da trebaju u servis na prisilno izgaranje, ne dođu i naravno onda dolaze posljedice. Zatim kod nekih modela turbina dobije i po repu jer divljaju auto cestom uđe na odmorište i ugasi auto ode na kavicu i turbina dobije po repu jer nije ohlađena a tad ostane bez ulja. pričam za modele 2007 2010. sad ovi noviji su poboljšani kao i fapa jer ima dodatnih zaštita i fapa može samoinicijativno pokrenuti izgaranje što na spomenutim modelima si kod osnovne sigalizacije morao odvoziti autom od 60km i više ali puno puta to ignoriraju ili još bolje auto i dalje tjeraju sa 2.0 motorom po gradu.
 
Na vrh