Krenuo sam sa Citro-karijerom jos na ocevom GS-u, pa nastavio sa BX GTI-em i CX GTI-em; Malo sam lutao i po drugim firmama, Ford, Opel, Mercedes, BMW, Toyota...a onda je izbor bio ili tada novi C5 MK1 ili polovni XM. U italiji sam imao priliku da iznajmim navedeni C5 na par dana i to sam iskoristio kao test voznju nakon koje je trebala da padne konacna odluka.
I pala je
C5 je bio previse - jeftin, previse peugeot i previse tvrd. Odluka je bila laka i nisam se pokajao. XM je bio sve ono sto sam ocekivao. Ono sto nisam ocekivao je - pouzdanost. I to je bio
Poslije nekog vremena Xm je zamjenjen za auto sa oprugama..i to je neka druga prica.
Poenta je da smatram da imam nekog iskustva sa hidraulicarima tako da mislim da mogu relativno objektivno da ocjenim udobnost Citroena sa hidraulikom.
Samim tim me jako cudi kada citam kako je ljudima novi C5 (2008->..) tvrd? Kupio sam ga opet nakon nekog testiranja i zakljucio (moje licno misljenje,naravno) da se Citroen ponovo vratio. Tim vise su mi bile cudnje njihove reklame u kojima pokusavaju da isforsiraju pricu kako su vise njemci od samih njemaca ?!
Auto divno klizi, preko nervanina prelazi bez bilo kakve drame (a imam 18" felge/ne); Kako zivim u BiH, voznja po planinama i zavojitim cestama je svakodnevnica. Cesto putujem pa mi je to uobicajeno. Auto je stabilno, dobro drzi pravac i oprasta jako puno u krivinama. Nije to auto za jurcanje po krivinama...Citroen to nikad nije ni bio...ali daleko od toga da se ljulja kako je to CX radio.
Sve u svemu citroenu je Peugeot sada odredi mjesto u koncernu - entry level
Samim tim buduci modeli ce biti sve vise jeftini auti za narodne mase. Jer, ne smije se konkurisati Peugeotu
DSu je odredjen premium status ...barem za sada. Ali Peugeot nije dozvolio experiment sa hidraulikom
Sta vam to govori