ZlatkoC4
Well-known member
upravo tako alac-gore:Ti testovi su zadnja stvar na koju treba uopće obračat pažnju.
ti testovi su relativan pokazatelj gume, dakako da govore da je neka bolje od druge.Al mene mami isprobati Conti, da vidim zašto pobjeđuje na većini testova
Ali ne i pozdano. To ti je isto kao i kad voziš pa bez obzira na ograničenje si dužan prilagoditi vožnju uvjetima na cesti. Tako i testovi ovsno o asfaltu uvjetima na cesti u trenutku testiranja.
Jer oni testriju gume večinom na poligonima i tek neki na otvorenoj cesti.
sad kad kažu o držanju gume na mokrom u vodi to je oprečno zašto? pa iz razloga razne granulacije asfalta. na nekim djelovima cesta je asfalt toliko gladak i sitne granulacije da se na vodi i najbolja guma jedva uspije održati. i sam sam znao osjetiti kod takvih situacija lagano proklizavanje.
u VK imaš kružni tok koji je pod nešto večim nagibom od po meni normalnog i tu redovno kad je minus ili mokra cesta proklizuju večina vozila. po zimi kad je snjeg sa odličnim zimuljama osjetiš gdje auto prokliziva odnosno ga vuče van. dok drugi kruži iste veličine i gotovo u 3mj su oba napravljena možeš profuriti bez problema. s tim da na ovom prvom je i asfalt ko staklo a na drugom je hrapavije. ima tu puno čimbenika.
conti su pohvalili i puno vozača tako da vjerujem da je dobra guma kao i GY i Michelin alpin 5 ali želim reći da ti testovi nisu do kraja pouzdani. osobito kod podataka držanja gume na vodi mokroj cesti.