Iskustvo s C-Elyseeom

webchief

New member
Ma može biti samo bolje, sad troši 4,2l prosječno od čega je 60% grad
neće se sigurno počet drugačije ponašat na putu, nije "tinejdzer" pa da mjenja raspoloženja.

Meni je bitno samo da se ne kvari. za sada je sve ok i nadam se da će tako ostati, ako Bog da.
 

vborovic

C5 modifikator
Moj grijeh ... 1200 km ... :)

Lizalo nisam probao pa ne mogu reći
Od ovog dijela dalje ja sam čitao kao da se ne radi o C-Elyseeu, nego upravo o autima koje spominje ... a to što ljudi vole generalizirati, ne možeš si pomoći
 

Cutac

Prèkaroš
Aha, moze biti samo bolje. Meni je pocela pucati gumirana plastika na vratima(sredjeno pod garancijom), trune mi izolacija kod motora zbog lose rijesenog sustava odvodnje vode, profuckao mi lijevi retrovizor, sjedalo ponekad zacvili kad predjem preko rupe. To je sve normalno za auto(osim truljenja izolacije i straznjih vrata koja gule lak), a dok je bio nov, bio je kao nacrtan.
 

webchief

New member
Sto si kupio c4 :p

dobro sad te neke mušice, to su mi već rekli kad sam kupovao auto u salonu, da ću na prvom servisu mjenjat zadnju signalizaciju u garanicji zbog kondenzacije, jer u 80% slučajeva popusti..

Ono što se meni ne svidja jeste način na koji je fiksiran prednji branik ( moram update prvi post za ovo) i položaj ručne kočnice kao što sam već napisao.

generalno za ove pare elysee je :cool:
 

Cutac

Prèkaroš
Ma dobar je, te mušice su zanemarive. Malo me je :cenzura::cenzura::cenzura:ao motor i mjenjač, ali za razliku od ovlaštenog, moj majstor je sve sredio :grin:
 

webchief

New member
ahah, znaju ljudi van ovlaštenog bolje :D

Ja se nikako ne mogu naviknuti na mjenjač :/, kao da ima još jedan zub, prvo da ga usmjeriš u brzinu (pored onog slobodnog hoda) pa onda još jedan stepen da ubaci :/

kod lade je to fino išlo, malen hod, milina. a ovde, svaki put provjeravam jesam li dobro ubacio, nikad doći do kraja haha
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Prvo sam podijelio crvene kartone u temi, a onda sam se predomislio. :cool: Budite pristojni jedni prema drugima. Svatko ima pravo na svoje mišljenje. :angel:
 

Kanader

Active member
Ja nisam kriv što neki ne znaju čitati. Neki znaju pa su vidjeli o kojim automobilima sam pisao. Oni koji ne znaju nemam se namjeru na njih niti osvrtati.
Samo bi volio da me se citira gdje sam ja napisao da se na lizalo odnosi ovo o buci i tako dalje.
Prijane shvati da si kupio auto namjenjen tržištu u kojem nastupaju Linea i Logan, a ne zapadnoeuropskom ukusu. Nadam se da nečeš uskoro napisati da je lizalo bolje od C4.
Zna se zašto je auto jeftin, ali to ne znači da se smije prodavati s tolikim manama.
I ja sam pisao o Liganu 1 i Albei za koju se zna od kad do kad se proizvodila.
Lizalo je automobil namjenjen istom tržištu i sa sličnim nedostatcima, ali kao što sam i napisao, vjerujem da je napredniji, ali točke na kojima se štedi su gotovo identične.
 

webchief

New member
rekao sam da ču biti fin.

C4 je sigurno bolji, ali i c4 ima isto mana kao i elysee. čak su i upečatljivije, jer se dalo više para za bolje auto :hm:
 

Kanader

Active member
Tako i treba. Nitko ne vrijeđa tvoj izbor niti mislim da je auto katastrofa.
Pa nema ni potrebe da se propinješ na zadnje noge.
I ja sam osobno u jednom trenutku mislio kupiti novog.
Bila je ponuda za oko 100 000 kn za hdi.
Sad kad čitam neke komentare vidim da nije sve tako sjajno, ali ne poznam niti jedan automobili koji nema neku manu.
Lizala je već dovoljan broj u Zagrebu što znači da je dobro kotira kod kupaca.
Ja nemam osobna iskustva s njim niti sam to igdje napisao.
 

Cutac

Prèkaroš
Ja se nikako ne mogu naviknuti na mjenjač :/, kao da ima još jedan zub, prvo da ga usmjeriš u brzinu (pored onog slobodnog hoda) pa onda još jedan stepen da ubaci :/
Je, ima hoda za dva mjenjača. Meni je isto zapinjao, ali otkad sam promijenio ulje, milina. Još uvijek ima taj još jedan zub što kažeš, ali sada lako prelazi preko njega. Prije je znao toliko zapeti da sam psovao i da sam morao iz brzine izbacivati na silu, a sada ide kao pjesma :whistling: :weeabooface:
Valjda je bilo strugotina u ulju pa su ga mučile.
 

webchief

New member
sve 5.

aaaa cuj to, onda ce on meni na izmjenu ulja prvom prilikom .:grin:

daa meni je do sada dva puta bilo da zapne kao da sam ubacivao bez kvacila, ali samo pritisnem kvacilo opet i preskocim taj zadnji zub, i od tada uporno provjeravam da li sam dobro ubacio haha. :twisted:
 

vborovic

C5 modifikator
Kao da su dva zupca, ko neki osigurač
Misim da ne bi trebalo biti nikakvog osigurača (mislim da ima potisni mehanizam koji tek dozvoljava da se pomiče za rikverc), u uputama samo navodi "do kraja pomaknite udesno i povucite je prema natrag" ... to Vam nažalost isto tako ulazi u onu cijenu proizvoda o kojoj Kanader priča, bez da se netko uvrijedi ...
 

webchief

New member
Ma to je jasno naravno, i gledajuci na to nisam lud davati neke hilajde e vise samo da bi "manje" "vukao" mjenjac :whistling:

"potisni mehanizam" meni se cini da ja to imam u svakoj brzini haha.
 

Markk

New member
Moje iskustvo:
Kupljen prije 1god.novi C-elysee 1.6 bluehdi medveščak, prije nekoliko dana obavljen prvi redovan servis ( auto je u međuvremenu prešao 19500km), u servis sam morao još ići zbog reklamacije (zadnji farovi su bili puni trunja i bubamara), stavljeni su novi farovi, bio sam pozvan od strane servisa da moraju i neki relej promjeniti i to su promjenili, sad me olet zovu da nešto na katalizatoru moraju promjenkti (neku spojnicu).
Auto kao auto je super, udoban, prostran, male potrošnje, uz opreznu vožnju može ga se voziti uz prosiječnu potrošnju od 3,4 l na 100km, a normalna svakodnevna potrošnja mi ne prelazi 4,4l/100km, što se tiče auta jedina zamjerka je jeftina plastika na oplatama vrata, a inače auto bi svima preporučio
 
Na vrh