Iskustvo s C-Elyseeom

navygator

Member
Pozdrav,

Evo moje iskustvo nakon godine dana vožnje sa c-elysee je nezaboravno, škola za cijeli život.
Bilo je dobrih i loših stvari, dobro iskustvo je potrošnja Hdi 1.6 motora koja u prosjeku bila 5,1l/100km isto tako sa motorom hdi 1.6 počinju moji problemi od izbacivanje šipke za mjerenje ulja do getribe koja lupi prilikom promjene brzine i ono neprocijenivo 15 posjeta servisu da se uklone svi nedostaci učinilo je proteklu godinu nezaboravnom. U tih 15 odlazaka u servis probao sam čak promijeniti servis, pošto su mi ljudi savjetovali da odem u Zagreb citroenov servis u kovinskoj ali sam se razočarao u "najboljem servisu citroen vozila u hrvatskoj" za gospodu tamo lupanje getribe prilikom promjene brzine i intezivno struganje prilikom ubrzavanja i kočenja motorom je najnormalnija stvar kod auta sa 30000km. Bolje da sam si kupil jugića kod njega je bar to normalno. Da i nakon kaj su me uvjerili da je to normalno hvala bogu ljudi iz servisau varaždinu u koji sam vozio auto 14 puta odlučili su mi pomoći na najbolji mogući način i riješili su sve moje probleme sa getribom i na tome sam im zahvalan.
Iskreno loši auto nisam mogao kupiti. Citroen je za mene prekrižen za sva vremena i na kraju se pokazala točnim tvrdnja "kolko para tolko muzike", kinezi bi napravili bolji auto nego francuzi.
Aha "Citroën, creative technology" tolko o tome koliko su kreativni i još nešto mjenjač BE4-5L se proizvodi od 70-tih godina prošlog stoljeća i nije se ništa u njemu promjenjeno tako da svaki profućka prije ili kasnije (izjava jednog od najboljih inžinjera iz citroena kovinska).




[ame]https://www.youtube.com/watch?v=_HSIp37qNzY[/ame]
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
E baš to... kolko para tolko muzike. Da vidiš tek smeće od VW UPa kako se raspada...

Drugi put rađe C5 star 4-5 godina ;)

Nego, jel imaš limitator kad si u rikvercu?
 

goranpo

Member
Jbga, šta da ti kažem, prošao si kalvariju sa očito feleričnim autom. Ne bi to poželio nikome, kad se zadužiš, potrošiš novce onda očekuješ i auto bez kvarova bar neko razumno vrijeme, ti nisi bio te sreće. Hvala Bogu(kucam o drvo) za sad sam ja zadovoljan sa svojim, toči i vozi, ukupni prosjek potrošnje matematika kaže zasad 4,67 l/100 km i nadam se da će me služit kao i do sad a tebi sretno i nadam se da je napokon sve popravljeno kako treba da nemaš više problema.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
kinezi bi napravili bolji auto nego francuzi
Auto je osmišljen u Kini, sastavljaju ga u Španjolskoj, a za koje je tržište, najbolje pokazuje činjenica da ga ne prodaju u matičnoj Francuskoj. (navodi Wikipedia)
Budžet auto s kojim si Citroen ruši reputaciju. Ali, PSA očito ima neku drugu računicu.
 

navygator

Member
Auto za istočno europsko tržište i aziju ciljali su na kupce dacie samo što se tiće dacie ona je napravljena na provjerenoj renault tehnologiji a citroen ima samo neprovjerenu Creative technology. Još 4 godine sam osuđeni na njega dok ga ne isplatim, a onda ga poklanjam :)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ma provjerena je kompletna tehnologija sama po sebi, samo si s faličnim modelom završio... to u kombinaciji sa očajnom uslugom ovlaštenih servisa i slabom socijalno financijskom pozadinom može samo loše završit.

Držim ti fige da ostane u voznom stanju te 4 godine, a preporučam ti odhebat ovlaštene. I zapamtit onu ''nisam dovoljno bogat da kupujem jeftino'' :D (još kad bi to i sam češće poslušao...)
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Npr. novi, aktualni C4 je pun pogodak za kupnju na relaciji cost-benefit. Tko želi auto takvih gabarita, nema što razmišljati. Ni jedan novi kompakt na tržištu za tu cijenu ne nudi toliko puno. Ni Astra, ni Focus, ni Mazda 3... Ostale japance neću ni nabrajati. E, sad. Koliko je to novi Elize jeftiniji od nove C4orke (pogotovo ovog aktualnog ispeglanog modela) da bi imao primat nad odabirom u relaciji C4 II vs. Elize, ne znam. Jbga, valjda svatko ima svoju računicu.
 

ZlatkoC4

Well-known member
dacie ona je napravljena na provjerenoj renault tehnologiji
Ne bih ti poželio da isprobaš tu renaul tehnologiju.
Ovo što si ti prošao možeš naći isto i sa drugim bjesnim markama vozila tako da ime nema veze sa tim već sa onim koga je što dopalo.

Jedan moj poznanik je godinama vozio razne Renault vozila i vječito se nešto žalio na njih onda mu je jednom financijska strana dopustila da si priušti i nešto " bolje" kupio je u to vrijeme tek izašlog golfa 5 sa 2.0 tdi motorom nekom ludom opremom itd. Auto mu je u prvih 6mj bio 3-4 puta mjesečno na servisu mijenjali su čudesa na autu od getribe do skoro cijelog motora. tad je rekao da tek sad zna koliko su bili dobri i Renault vozila. nakon 1,5g. starosti golfa ga je prodao i kupio renaul clio.

aktualni C4 je pun pogodak za kupnju na relaciji cost-benefit.
To je definitivno u pravu si i nema tu neke razlike u cijeni, ali svako zna što mu je bolje.

c-elysee u višoj opremi dođe i skuplje nego obična oprema u C4.
Meni je bilo dovoljno neke osnovne stvari krenuvši od izolacije guma interijera da me odvrati od tog auta.

Moj C4 sad će okrenuti 29tkm jedva je prešao 1god. i za sada da kucnem u drvo a potrošnja prosječna globalna 4,5L. Imao sam samo par mušica sa njim ništa ozbiljno.
Sad za par dana ču ga testirati kako će odvaliti oko 2x po 2tkm pa ću i te dojmove i sve dr. podijeliti sa vama :grin:
 

Peski1986

New member
Na mojem lizalu jedini problem je kaj umjesto i ovih 4.8 kaj troši nejde na vodu. Da kucnem o drvo, ni najmanji problem nisam imal s njim. Sljedeći tjedan idu zimske gume gore pa budemo vidli kak se bude ponašal s novim setom. Za mene za sad, samo riječi hvale za lizalo.

Naspram Golfa 6 s brdo opreme kojeg sam imal, kupljeni novi, čekal ga 3 mjeseca, u prvih godinu dvije sam bil u servisu sigurno 10 puta. Pola motora i ostalih čkapi materina su mjenjali na njemu, a da ne govorim o hrđi :/ sva sreća, riješil sam ga se i kupil lizalo. Skupa škola jer sam popušil para da si kupim još 3 lizala exclusive :/ s tim da moj golf nije bil jedini, samo iz moje županije je jedan gospodin dobil novi motor na 2 tisuće km a gospođa iz jednog sela u blizini cijeli novi auto. Toliko o dojčland kvaliteti. :D
 

navygator

Member
Kaj se tiče potrošnje svaki put točim puni tank i onda izračuna kolko sam kilometri prošao i potrošio dizela.
90% vožnje je gradska vožnja i ispada 5,24l



98% moje osobno iskustvo sa c-elyseeom je negativno.
Ima ljudi kojima voda u zadnjim svjetlima ne smeta i ne budu reklamirali u servisu, osobno poznam jednog lika.

Prije elyseea sam vozio C2 100000km bez ijednog kvara a kamo li posjeta servisu bez greške pa sam zbog toga imao mišlenje da rade odlične aute bez obzira na to kaj ljudi pričaju za citroen. Očekivao sam da će auto bit bez problema sljdećih 5-6g. ali oćito nisam bio te sreće.
Nakon godine dana vidim da auto ima jako puno nedostataka koji su neoprostivi a koje nisam vidio prilikom kupnje.
Drago mi je da ima zadovoljnjih ljudi koji uživaju u lizalici.
Nakon godine dana nemam više volje ni živaca se živcirati zbog hrpe lima i plastike.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Skupa škola jer sam popušil para da si kupim još 3 lizala exclusive :/ s tim da moj golf nije bil jedini, samo iz moje županije je jedan gospodin dobil novi motor na 2 tisuće km a gospođa iz jednog sela u blizini cijeli novi auto. Toliko o dojčland kvaliteti.
Da parafraziram ovo što je rekao Gule jučer: "Napokon je netko priznao da je kupio drek". :D
 

gule

Active member
Nisam nikoga želio uvrijediti, no često ni sami sebi ne želimo priznati da smo pogriješili. Ovo vrijedi i za druge stvari u životu...
 

POMAR

New member
pomar

Imam ga 2,5 g. 46 tk. Mene oduševljava, uz napomenu da imam 65g., te ne vozim rally - e. No budite sigurni da ne vozim ni sporo, niti na semaforima puštam da mi svi odu 1 km dok je uhvatim 60 km/h.
S takovom vožnjom troši mi oko 6 , što je dosta više od tvorničkih podataka, ali obzirom da sam često na autoputu, ili u splitskim špicama, ja više nego zadovoljan. (Autoputom ne prelazim 155 km/h. ali ni ispod 135.)
Mane su mu način otvaranja prtljažnika i podni tapet. Od elektronike bema baš nešto, ali to što ima nemam nikakvih primjedbi.
 

Kanader

Active member
Treba znati da je u pitanju model za nezahtjevne kupce i isto takva tržišta.
Poželjan kupac je umirovljenik koji je do jučer imao stojadina i ovo će mu se lizalo činiti kao svemirski brod.
S obzirom da sam nedavno u svom vlasništvu imao Fiat Albeu i Daci Logan točno se vidi gdje se štedi: izolacija od buke, oprema, osnovna podešavanja sjedala i volana, motori iz prethodnih generacija itd.
Lizalo nisam probao pa ne mogu reći, ali mogu za Albeu ( poslije Linea ) i Logan.
Buka preko 110 km/h je prevelika da bi se moglo razgovarati, a na 130 km/h je gotovo bolno.
Razgovor na 10 m od auta se čuje kao da je prozor otvoren.
Naginjanje u zavojima preveliko. Ionako loše performanse koje isporučuje motor ne može pratiti ovjes. Tanka sjedala, tanke obloge, jeftini materijali.
Sve što vrijedi za ove navedene modele vjerujem vrijedi i za lizalo.
S tim da kad god dođe novi socijalni model ipak ima nekog napredka pa je sad možda izolacija i plastika pinkicu bolja, ali ne toliko da probije financijsku konstrukciju.
Onaj tko misli da je napravio dobru kupnju nek si to zakači mačku o rep jer Casino nikad ne gubi. Dobili ste veliki auto po maloj cijeni, ali negdje ste morali biti uštipnuti.
To jasno ne znači da kod svake marke ne možete naletiti na loš primjerak.
Kod Mercedesa teže, a kod Dacie lakše.
Danas nije nikakvo jamstvo kad kupite nov i skup automobil da ćete biti imuni od problema. Nova tehnologija često je neprovjerena, a konkurencija nemilosrdna pa ako se brzo ne odlučiš na primjenu konkurencija će te preteći.
Naš je problem zastupništvo, ali ne samo Citroena već i drugih marki.
Što reći o zastupniku Honde, Mitsubishija, Daihatsua, Fiata, Hyundaija.
Sve loš do lošijijeg. Sve se svodi na to da ti uvale proizvod, a o održavanju van uobičajenih servisa nema znanja, ljudstva, ali zato ima masni račun.
 

webchief

New member
@Kanader, kao vozač lizala mogu ti samo reći:
Pričas gluposti i :cenzura:

buka, podjednako se čuje sve do 125, posle toga je najveći problem vjetar,a motor je i dalje tih.

razgovor: lažeeeeeeš, i čak preko BT kad se priča ( sa našim narodnim deranjem preko telefona) vani se čuje tek kad stojiš kraj auta, i to do vrata.

krivine, ne znam sta ti voziš ali iz navedenog vidim da nije lizalo. ako u krivinu uđeš po ograničenju koje ta krivina zahtjeva nećeš ništa osjetiti, a sad to što mi ulijećemo 120 tamo gdje je namjenjeno 60-70, to je druga priča i nije do auto, nego do vozačevog idiotizma.

Dacia logan sa lagera cijena (dizel sa punim paketom opreme+metalik+alu) = 9 000 e
Citroen elysee sa lagera cijena (dizel sa punom opremom+metalik+alu+p.senzori) = 12 000 e

jedina je razlika motor, gdje renoov DCI ima 92 konja + 1 koji ga vozi ( i moze ici 165)
a citric 100 konja i moze ici 186.
3000 e potrebno da se stavi samo bolji motor ? prodaja burbrega.

Ogromno je glupa ideja porediti logana i elysee, kao sto je glupo porediti c5 i elysee :shock:

Još ako je Logan I, to možes samo sa fićom porediti.
 

vborovic

C5 modifikator
Ohladite obojica ... prvi komentira auto u kojem možda nije ni sjedio (čitam što piše), a drugi taj auto ima što, niti 1000 km, 2 tjedna (koliko sam letimično pogledao temu)?

:angel:
 

webchief

New member
Ima 1200 sad, vidio je i suvog, i krivine i autoputa i snijega sad. znam dobro kako se auto ponasa i kako se "cuje"

to sto on prica moze porediti sa mojom ladom kalinom, čak su u istom cjenovnom rangu.

Jesam pretjerao, ali ne mogu da vjerujem da može neko doći i pisatii nešto što nema veze s'vezom.
 
Na vrh