Pozdrav,
Evo moje iskustvo nakon godine dana vožnje sa c-elysee je nezaboravno, škola za cijeli život.
Bilo je dobrih i loših stvari, dobro iskustvo je potrošnja Hdi 1.6 motora koja u prosjeku bila 5,1l/100km isto tako sa motorom hdi 1.6 počinju moji problemi od izbacivanje šipke za mjerenje ulja do getribe koja lupi prilikom promjene brzine i ono neprocijenivo 15 posjeta servisu da se uklone svi nedostaci učinilo je proteklu godinu nezaboravnom. U tih 15 odlazaka u servis probao sam čak promijeniti servis, pošto su mi ljudi savjetovali da odem u Zagreb citroenov servis u kovinskoj ali sam se razočarao u "najboljem servisu citroen vozila u hrvatskoj" za gospodu tamo lupanje getribe prilikom promjene brzine i intezivno struganje prilikom ubrzavanja i kočenja motorom je najnormalnija stvar kod auta sa 30000km. Bolje da sam si kupil jugića kod njega je bar to normalno. Da i nakon kaj su me uvjerili da je to normalno hvala bogu ljudi iz servisau varaždinu u koji sam vozio auto 14 puta odlučili su mi pomoći na najbolji mogući način i riješili su sve moje probleme sa getribom i na tome sam im zahvalan.
Iskreno loši auto nisam mogao kupiti. Citroen je za mene prekrižen za sva vremena i na kraju se pokazala točnim tvrdnja "kolko para tolko muzike", kinezi bi napravili bolji auto nego francuzi.
Aha "Citroën, creative technology" tolko o tome koliko su kreativni i još nešto mjenjač BE4-5L se proizvodi od 70-tih godina prošlog stoljeća i nije se ništa u njemu promjenjeno tako da svaki profućka prije ili kasnije (izjava jednog od najboljih inžinjera iz citroena kovinska).
[ame]https://www.youtube.com/watch?v=_HSIp37qNzY[/ame]
Evo moje iskustvo nakon godine dana vožnje sa c-elysee je nezaboravno, škola za cijeli život.
Bilo je dobrih i loših stvari, dobro iskustvo je potrošnja Hdi 1.6 motora koja u prosjeku bila 5,1l/100km isto tako sa motorom hdi 1.6 počinju moji problemi od izbacivanje šipke za mjerenje ulja do getribe koja lupi prilikom promjene brzine i ono neprocijenivo 15 posjeta servisu da se uklone svi nedostaci učinilo je proteklu godinu nezaboravnom. U tih 15 odlazaka u servis probao sam čak promijeniti servis, pošto su mi ljudi savjetovali da odem u Zagreb citroenov servis u kovinskoj ali sam se razočarao u "najboljem servisu citroen vozila u hrvatskoj" za gospodu tamo lupanje getribe prilikom promjene brzine i intezivno struganje prilikom ubrzavanja i kočenja motorom je najnormalnija stvar kod auta sa 30000km. Bolje da sam si kupil jugića kod njega je bar to normalno. Da i nakon kaj su me uvjerili da je to normalno hvala bogu ljudi iz servisau varaždinu u koji sam vozio auto 14 puta odlučili su mi pomoći na najbolji mogući način i riješili su sve moje probleme sa getribom i na tome sam im zahvalan.
Iskreno loši auto nisam mogao kupiti. Citroen je za mene prekrižen za sva vremena i na kraju se pokazala točnim tvrdnja "kolko para tolko muzike", kinezi bi napravili bolji auto nego francuzi.
Aha "Citroën, creative technology" tolko o tome koliko su kreativni i još nešto mjenjač BE4-5L se proizvodi od 70-tih godina prošlog stoljeća i nije se ništa u njemu promjenjeno tako da svaki profućka prije ili kasnije (izjava jednog od najboljih inžinjera iz citroena kovinska).
[ame]https://www.youtube.com/watch?v=_HSIp37qNzY[/ame]