Neobavezni razgovori (stara tema)

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

ZlatkoC4

Well-known member
Presretaći imaju pos uređaje i to su im uveli jer im nisu dali da naplaćuju kazne u eurima. Smješno ali tako je pa su onda morali raditi po 50-80 km u jednom smjeru do prvog bankomata da bih naplatili kaznu. Ljudi morali napravit i po 100km da plati kaznu. I onda nastavi di je uhvaćen .Ima tu još nelogićnosti koliko hoćeš, ali nije niti njima jednostavno i normalno raditi ali nebi o tome širijo ovdje temu.
 

vborovic

C5 modifikator
Jedino što bi ja da se uvede zakon da se kazna određuje po imovinskom statusu, a sudeći da j ovaj neki imućniji uzeti mu lagano par milijuna pa neće više
Tu se ne slažemo, zato bi ja drakonske kazne, za sve isto ... zašto? Pa što ljudski život drukčije vrijedi u odnosu na tko tko ga je prekinuo? Znači, ako neki siromah sa npr. 2000 kn mjesečno (ovo siromah uzeti sa rezervom, da se netko ne bi uvrijedio) počini nešto, kazna je recimo 20% od primanja ... znači, nešto vrijedi 400 kn ... a ako ima mjesečna primanja 20000 kn, onda to isto vrijedi 4000 kn? Nema šanse ... biti isti pred zakonom i postotci/omjeri ne idu skupa.

Jer, što je čovjeku koji si može kupiti novi A6 za 300-400.000 kn platiti 18.000 kazne. Sitnica.
Zato mu oduzmeš (zaplijeniš i prodaš) auto i bok ... pa što ako ih je imao 20 takvih, nek napravi još 19 ozbiljnih prekršaja, ostati će i bez njih, jedan po jedan ...
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Pa što ljudski život drukčije vrijedi u odnosu na tko tko ga je prekinuo?
Kazna nije odmazda. Smisao kazne je specijalna i generalna prevencija. Kad se nekome sudi onda se sudi toj osobi, ne uzima se u obzir isključivo počinjeno kazneno djelo ili prekršaj, već je važan element određivanja kazne je i TKO ga je počinio i time određuješ primjernu kaznu. Npr. u suđenju nekome za ubojstvo, nakon što se kvalificira tip ubojstva, osim motiva, psihoprofila i još mnogo toga, u obzir će se uzeti i činjenice poput stupanja obrazovanja (SSS, VSS, i viši), bračno stanje, broj djece, zaposlenje, itd., itd. Puno faktora definira počinitelja i određuje mu prikladnu kaznu.
Npr. ne možeš na jednak način suditi nekoga za ubojstvo udarcem u grkljan tko ima samo osnovnu školu ili VSS liječnika koji bi po vokaciji trebao znati kako takav udarac može prouzročiti smrt. Naravno da je njegova krivnja time veća i kazna mora biti stroža. Ovo su grube i kranje vrijednosti u cilju opisa primjera, a ne definirana refernca. Uzeo sam ih samo kao školski primjer.

Tom analogijom, poptuno bi neprimjereno bilo kazniti nekoga čija su primanja 2600 kn sa 18000 + kaznom zatvora. Osim što bi ga poptuno socijalno isključio, vjerojatno bi i ostao bez posla. Pa, dobiješ novi socijalni slučaj, kivan na sistem, sklonog recidivizmu i novi pravosudni problem. Zato je važno osim djela, utvrditi i sve o počinitelju i odrediti njemu primjerenu kaznu.
 

vborovic

C5 modifikator
Sam si napisao, uzima se puno toga u obzir, financijsko stanje je samo mali dio tog mozaika ... ali, s druge strane, "male" kazne za sirorinju se vrlo lako mogu okrenuti i onda će netko odguliti/platiti puno manje nego netko tko "ima", i taj se opet vraća starim navikama ... ovo nije jednostavan problem, i mi ga tu ne možemo razraditi, ali ja i dalje stojim iza toga da proporcionalnost kazne nije rješenje (dio rješenja, možda, ali ne na takav banalan način)... prometni prekršaji su apsolutni za sve (brzina, alkohol, obijest), isto kao što su osiguranje, tehnički i sve ostalo što nekoga stavlja u promet
 

charllie

Active member
Ovak decki,po mojem je problem u autima,koji ce nam kuurac takvi auti ak se nesmes vozit vec od 130 kmh,ktomu puno zagadjuju,stetni za prirodu vsakom pogledu,tezina, vece gume,vise opreme itd.
Svjedoci smo da se klima naglo mijenja,bumo se jempot trgnuli,sve vise cesti,sve suvremenijih koje zadiru sve vise u prirodu a zelimo nekog primjerno kazniti.
Pa bolje je sprijeciti neg lijeciti,netrebaju nam takvi automobili i toliko opreme pa bu puno problemi reseno a i unuki nam budu zahvalni.
Neznam kak vi, ali mene je sram da tolikim bokcima,v nerazvijenim zemljama oduzimamo pravo na pristojan zivot jer i njih klimatske promjene pogadjaju vise neg nas a nisu ni krivi.:(:oops:
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
druge strane, "male" kazne za sirorinju se vrlo lako mogu okrenuti i onda će netko odguliti/platiti puno manje nego netko tko "ima", i taj se opet vraća starim navikama
Triba pojednostavit proceduru do maximuma šta se tiče osuđivanja. Znači, prvo vidit ko je Hrvat i vjernik, njega odma oslobodit ako kaže da neće više. Eventualno mu se može zadat izmolit Svetu krunicu za pokoru, a ostale na robiju uz teški rad ili izgon u zemlju koja ga oće primit. :D
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
U tri godine policija je povećala prometnu represiju za gotovo 50 posto, na 93.937 prekršajnih prijava 2015. godine, premda broj prometnih nesreća te tri godine nije rastao te je 2015. zabilježeno 1850 nesreća, ali s porastom broja poginulih u prometu na 35.

Pojačana policijska represija donijela je samo korist državnom proračunu. Ako bismo na najjednostavniji način pokušali izračunati kolika je ta korist proračunu, mogli bismo pomnožiti 93.937 prekršajnih prijava u prometu s minimalnom kaznom od 300 kuna te vidjeti kako su građani najveće slavonske županije u državni proračun uplatili više od 28 milijuna kuna. Za usporedbu 2012. godine, prema sličnom izračunu, bez troškova prekršajnog postupka, iako su kazne za prometne prekršaje najčešće mnogo više, uplatili su kazni u iznosu 19,5 milijuna kuna.

Kada bi se samo deset posto tog novca od kazni usmjerilo u različite preventivne aktivnosti, prometna sigurnost sigurno bi bila znatno veća.

Posebna su priča i biciklisti u prometu. Primjerice, u Osijeku je studentica Filozofskog fakulteta na predavanje krenula biciklom. Biciklističkom stazom do Gajeva trga, a potom je, baš kako kaže zakon, prešla na nimalo za bicikliste sigurnu cestu u Ulici Hrvatske Republike, jer zna da policija kod Fakulteta ima svoj “štand” za ubiranje kazni. I doista, “štand” je bio “u funkciji”. Policajac ju je zaustavio i kontrolirao. Naravno, i utvrdio je kako joj je bicikl neispravan. Naime, na njemu nije imala - svjetlo!? I tog sunčanog jutra, bio je to petak, uredno naplatio kaznu od 300 kuna.

http://www.glas-slavonije.hr/299269/1/U-OBZ-u-naplaceno-28-milijuna-kuna-kazni
 

ZlatkoC4

Well-known member
Tom analogijom, poptuno bi neprimjereno bilo kazniti nekoga čija su primanja 2600 kn sa 18000 + kaznom zatvora.
Kazna prvenstveno treba biti pripisana po dijelu koje se napravi. Nikako po imovinskom cenzusu. Po imovinskom cenzusu može se npr uzeti u obzir za jamčevninu i tome sl. ali nikako za određivanje kazne. a za lakše prekršaje u prometu sud i sad uzima u obzir dohodovnu stranu okrivljenika.

U prometu dobro je svima poznato da ponavljača ima i bogatih i siromašnih tako da taj reprocitet po dohodovnoj strani nebi urodio plodom već treba ići na izvršavanje max novčane i zatvorske kazne kod ponavljača težih prekršaja a za obijesnu vožnju bih trebalo oduzimati trajno vozačku dozvolu.

A također bih trebalo maloljetnike kažnjavati shodno počinjenom prekršaju i kažnjavati ih kao i punoljetnu osobu, kod ponavljanja djela udvostručiti kaznu.

Kao i u SAD maloljetnik odgovara za svoje djelo po težini djela a ne po svojoj dobi.
kod nas maloljetnici se redovno šalju psihologu i onda ga eto ponovno sa još gorim djelima na cesti i sa po 10-20-30 i više prekršaja a o kaznenom primjeru da niti spominjem.

u prosjeku je kod nas zakon ako imaš novaca odnosno si bogatiji ne plaćaš gotovo ništa a niti odgovaraš za išta eventualno odeš guliti krumpir u vrijednosti desetak miliona i to je to.

Svi ti koji su imućni a napravili su najteže prometne prekršaje sa kaznenim ishodom na kraju su svi izgubili pamčenje ne sjećaju se imaju psih problema ali i dalje imaju vozačke dozvole, jahte itd.

Tako da je o pravdi i pravičnosti u ovoj našoj RH uzalud pričati.
iako ima rijetkih i pravednih odluka i iznimaka u postupanju ali i ova rijeć je sve rekala o tome ( iznimaka )
 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
Eeee, ovaj je pervertit nayebal i to žestoko. :) Par godina bajboka mu ne gine kaj je snimal tuđe riti i đinđe. :) Da je pijan ubil nekog autom, bolje bi prošel. :(

"OPÆINSKO državno odvjetništvo u Varaždinu podiglo je optužnicu protiv 34-godišnjaka koji je u studenom prošle godine u vodokotlić toaleta trgovine sakrio kameru, a sve što je kamera snimila pohranjivao je na posebni uređaj.

"Postavljanjem kamere u toalet i snimanjem osoba koje su ga koristile povrijedio je njihovu privatnost u prostoru posebno zaštićenom od pogleda", priopćio je DORH.

Nije poznato što je optuženi radio sa snimkama, po zna se da mu prijeti kazna zatvora do godine dana."

:whistling: :whistling: :whistling:
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Ovakvu veleizdaju nisu mogli počiniti Račan, Mesić, Josipović, Milanović i Pusićka zajedno. Jer ako ovo nije VELEIZDAJA Domovine, ja onda ne znan šta JE! Odnija ih vrag sve zajedno. Točno san zna da će ova "DOMOLJUBNA" koalicija biti više izdajnička neg sve one prije nje, pa čak i komunista. Prvi put san pun elana glasa 2003. za HDZ, pa opet 2008. Pa znamo svi kako je svršila priča sa HDZeom i Sanaderom. Tad sa reka, TREÆI PUT mene neče zayebat niko, pa ni HDZ. Samo kad se stin koliko san opet bija blizu i na ovin izborima im opet dati glas. Ajme majko!
 

20ran

New member
Hvala svima na odgovorima i pomoći.

Stavljam runflat gume na prodaju i kupujem nove. Nadam se da će biti dosta udobnije od ovih.

Bolje nemoj. Po novome sa novim originalnim naručenim kompletom (za razliku od toga dok auto dobiješ iz tornice) dobiješ samo jedan sigurnosni ključ (a ne dva). Sam ključ te košta kakvih 350-400 kn (naravno, jedino preko ovlaštenog Citroen-a ga možeš naručiti). Ako ti se ošteti makar jedan sigurnosni vijak, to će ti se obično obiti o glavu dok se najmanje nadaš (kiša pada, na autoputu, pukla guma, i ne možeš skinuti kotač ... ) ... osobno, nisam imao takvu situaciju, ali mi se nakon 3. promjene guma kod vulkanizera auto vratio sa 3 oštećena sigurnosna vijka (od 4) ... ljudski faktor + zamor materijala naprave svoje.
Imaš pravo.
BTW, od kuda čupaš Part number za Citroene?
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh