Općenita iskustva s novim C4

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

prignis

New member
Sam sam rješavao leasing.
Èini mi se da sam nosio potvrdu o preuzimanju ili tako nešto, ali nisam siguran.
Ali kao što rekoh, ne brini, sve će ti oni reć šta treba.

I prema vlastitom iskustvu, mislim da bi ti to sve trebalo biti gotovo sljedeći tjedan.
 

Navigator

New member
Izleda da nas ima jos sta smo se za tu "ludost" (motor 1.4 vti 95) odlucili :)... samo sta moja iskustva s isporukom i brzinom nisu bas najsjajnija. Evo ima 14 dana da je automobil placen (prije toga jos 2 miseca cekanja da se proizvede ) i auto jos nije stigao..a pretpostavljam da jos kad stigne da ce tribat jos koji dan dok ga pripreme za isporuku, tako da ce do isporuke sigurno proc vise od navedenih "15 dana od kompletne uplate"...nestrpljenje je preslo u nervozu :(
E sad povlacim sve sta sam reka :p. Auto stiglo i isporuka je popodne:whistling:
 

ledolomac

New member
Ja još nisam dobio papire o homologaciji pa auto vozim na probne tablice/deveti dan/.Kod isporuke mi nije niti bilo rečeno da moram uplatiti osiguranje pa sam odmah na temelju računa otišao i uplatio godišnje obvezno osiguranje za cijelu godinu/da izbjegnem dodatne troškove plaćanja za par dana/.Kad ga registriran uplatiti ću i kasko da mirno spavam.
95 ks je dovoljno za obiteljsku vožnju ali je lagodnije i sigurnije kad motor ima snage i trenutno ubrzava.Pogotovo kod pretjecanja.Zadnjih godina vozim xsaru 1.4 i umoran sam od napora i napetosti kod pretjecanja na otvorenoj cesti.U obitelji sam godinama imao i razne mercedese- obične dizelaše,a nekada sam vozio i zastavu 128 pa je i to razlog da mi je dosta auta sa sporim ubrzanjem.
 

Matija

New member
Ja sam se također napatio oko te papirologije i isporuke. Ne želim nikome slična iskustva i ne želim ih se više prisjećati. Borba sa vjetrenjačama. Dva savjeta:

1. Oboružajte se strpljenjem.
2. Ako vidite da vas muljaju i lažu, zanemarite 1. i pokažite zube. Sve će se riješiti u roku od odmah. Nažalost, provjereno.

No, kao što rekoh, ne želim se prisjećati više. Sad mi je bitno da uživam u autu. :cool:
 

igp

New member
pozdrav,

imam jedno pitanje za svih a posebno za forumaša iz citroen servisa:

gledam na matijinim slikama (tako je bilo i meni po preuzimanju auta), rashladna tekućina je napunjena do vrha, do oznake max, i antifriz je plavkaste boje. sada nakon 2,500 km, pala mi je razina izmedju max-min i boja je dosla u zuckastu-prozirnu...

vaše mišljenje??? ili samo umišljam da nesto nije u redu...
 

ledolomac

New member
Jučer se prvi put provozao na autocesti. Auto na 2500 okretaja ide 150 km u šestoj brzini.Sa zatvornim prozorima skoro nečujan. Potrošnja na provozanih 130 km,kombinirano,grad, otvorena cesta i autocesta ,prema kompu 4,7 litara. Pa sada usporedimo to sa benzincima.
 
Posljednje uređivanje:

hjuzbas1

New member
Kad vidim vas sve zadovoljne sa novim c4 pukao bi od muke. Moj je bio jedno popodne kod mene. Sutra dan ga hoću upalit, a on se odmah ugasi. I tako nekoliko puta. Tek na jače stiskanje gasa nekako sam uspio uz neugodan zvuk lupanja u motoru i odmah u servis. To je bilo u petak, auto je još kod njih:( i ne znam kad će bit popravljen. Navodno neki senzor za gorivo šalje krive informacije i nemaju ga ni u Kopru na stanju nego ga čekaju iz Francuske. Iako me uvjeravaju da to uopće nije kvar nego kao greška sve mi to malo smrdi i zadnje što mi treba je hodočašćenje u servis. Taman da sve bude ok, loš je osjećaj i baš sam razočaran. Iako, dali su mi zamjenski C4 picasso i ne mogu ništa reć protiv zastupnika, ali kud baš meni da dođe s greškom.
 

ledolomac

New member
:vidiga:
Moj se na 150 km/h vrti na 5500 okretaja u petoj. I to je kao bakin osmjeh - neprocjenjivo :grin: :wub:
Naročito buka u kabini od koje ne možeš niti pričati ni slušati glazbu, a moraš se voziti par sati ili više.

Kad vidim vas sve zadovoljne sa novim c4 pukao bi od muke. Moj je bio jedno popodne kod mene. Sutra dan ga hoću upalit, a on se odmah ugasi. I tako nekoliko puta. Tek na jače stiskanje gasa nekako sam uspio uz neugodan zvuk lupanja u motoru i odmah u servis. To je bilo u petak, auto je još kod njih:( i ne znam kad će bit popravljen. Navodno neki senzor za gorivo šalje krive informacije i nemaju ga ni u Kopru na stanju nego ga čekaju iz Francuske. Iako me uvjeravaju da to uopće nije kvar nego kao greška sve mi to malo smrdi i zadnje što mi treba je hodočašćenje u servis. Taman da sve bude ok, loš je osjećaj i baš sam razočaran. Iako, dali su mi zamjenski C4 picasso i ne mogu ništa reć protiv zastupnika, ali kud baš meni da dođe s greškom.
Stvarno za ispaliti.Ti si još cool.Valjda će to brzo rješiti.
 

igp

New member
:vidiga:
Moj se na 150 km/h vrti na 5500 okretaja u petoj. I to je kao bakin osmjeh - neprocjenjivo :grin: :wub:
i onda kad vidiš na auto putu šleper ispred sebe, pustiš nogu s gasa, padneš na 4000 i onda niža, okret volanom i po gasu. e ta buka i osjećaj vrijedi :D
 

Matija

New member
Sve više mi se sviđa C4 iako mi je prvi izbor uvijek bio C4 Picasso. Sad mu je cijena odletila u nebo za 1.6 hdi, kad su uveli space sa 6 brzina. Prije je razlika bila 15000kn sad je po konfiguratoru 21000. Nekako sam u dvojbi, kako ide benzinac i koliko troši, bojim se da bi mogao biti razočaran barem s jednom od te 2 stavke ako ne s obje. Moje razočaranje slikama novog c4 polako splašnjava otkako ga viđam uživo. Nadam se do kraja ove godine donijeti odluku...
Da ne pišemo akiramaru po temi sa općenitim stvarima. :)

Kako ide ne znam, jer ga još ne opterećujem. Vozim lagano, do 3000 okretaja. Ono što mogu primjetiti je da osjetnije bolje vuče u nižim okretajima nego recimo Xantia 1.8i 16v. Motor je puno življi. Iskreno, jedva čekam da pređem još koju tisuću km da ga mogu početi žešće voziti. Ne mogu se oteti dojmu da motor jedva čeka da ga zavrtiš, za razliku od starih PSA benzinaca. Vidi se da je BMW imao prste u ovome.

Potrošnja ovisi kako ga voziš i nema tu puno dileme, benzinac je to. Sa laganom vožnjom po cijelom gradu ide i ispod 9. Ako se voziš samo po centru i samo po gužvi onda ide i do 10 (kad prosječna brzina jedva pređe 20km/h). Ja sam za vikend išao u Viroviticu magistralom, vozio sam ograničenje+10% i potrošnja je bila 5.4 litre. Sad je samo na tebi da si sračunaš, kolika je ušteda kod dizela na 100km i koliko ti kilometara praviš godišnje. Tako ćeš vrlo lako moći odrediti nakon koliko kilometara/godina ti se dizel počne isplaćivati.

Po meni za ljude koji prave manje od oko 20 000 godišnje dizel nije isplativ, no svatko ima svoje mišljenje i ukus. :cool:
 

akiramar

Active member
(...)
Po meni za ljude koji prave manje od oko 20 000 godišnje dizel nije isplativ, no svatko ima svoje mišljenje i ukus. :cool:
Ja sam izračunao da rata kredita + potrošnja benzinca u odnosu na diesel (C4 benz=112'000 Kn, C4 diesel=127'900) mi dođe mjesečno skuplje preko 500 Kn po cijenama od 2. mjeseca.
Pa tko voli....

Radim 17'000Km godišnje, 80% u ZG po najvećim gužvama.
 

Matija

New member
Slažem se. Po meni je na današnjim dizelima najveća ušteda u gradu. Fish, ako ti računica kaže slično, onda nema dileme.
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Ja ne radim velku kilometrazu ( 10-12 tkm ),al je 95% po Zg tak da sam se odlucil za td,jer sam s xsarom trosil 10 i iber,a sad 6,5..pa ti vidi :cool:
 

1587 VTS

New member
Ne mogu se oteti dojmu da motor jedva čeka da ga zavrtiš, za razliku od starih PSA benzinaca.
Onda moj TU5 nije stari PSA benzinac :D

Po meni je na današnjim dizelima najveća ušteda u gradu.
Tocno. I autocesta ako ces se vozit s one strane zakona. Na otvorenoj cesti moja benzinjara isto moze ic ispod 5l (vidi sliku u garazi).
Iz tog razloga, iako ne volim diesel, moj pojam gradskog auta je C3 1.4 HDi.
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh