Citrać by '''ivan222''

Zix

Active member
Ne bih da mracim ali mislim da ces morati da ravnjas glavu a i blok motora sto znaci da motor mora napolje i sve ostalo sto ide uz to racunajuci i vodjice ventila,dihtunge, ulje,filtere i dr. Tek onda ces biti siguran da se to vise nece ponavljati jer je remont odradjen do kraja i u celosti.to sam i ja uradio na 1,4hdi jer sam imao isti problem. Al uraddi matematiku pa vidi sta ces?
Poz
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Sve pametno govorite, i te zahvate imam u planu već duže vrijeme... ali situacija je kakva je pa sam stalno odgađao i doveo se u ovu poziciju.

Srećom mi momentalno nije jako hitan auto, pa ću si uzet tjedan dana za dobro razmislit. Vađenje i preuređivanje motora je neki glavni plan, mada mi kroz glavu prolazi sve od CIOSa do kredita za novi. TU5 motor me također mami.

Živi bili pa vidili...
 

Krky

Lakerski profesionalac
Ma samo sklizni remen sa bregaste, glavu na hoblanje novi dihtung glave i gas dalje..
Nisam još čuo da se blok brusi, jedino stubline, cilindri za 1. Specijalu.. :confused:
Al to je več generalka..
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Nemoj tako Krkane, rađe me nagovaraj na 1.6. :D

Al o tome ću u drugo, postojećoj temi...
 

Dalibor

Dado Tornado
c3 treba upiknut sa 1,6 benzincem ili nekim dizelom.
stekao sam dojam da su kvalitetniji mehanicki i elektronicki od benzinaca 1,4 i 1,1.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Vjerovatno jesu... al daleko od toga da su ovi nekvalitetni. Ipak je i sa takvom kvalitetom dihtunga izdrzao 200tkm vađenja masti, s tim da su prvi tragovi ulja u vodi bili jos pred koju godinu.

I najsmjesnije od svega, neda se... sad sam ga bio pogledat, ulja brdo fali, ovo sto je nutra je crno. Na onu glupu oduhu majoneza ide u usis...
Rashladne fali mozda prst dva u posudi.
Dolio sam ulja i upalio ga cisto da vidim jel zapekao ili ne... gore od ovog nemoze.
-Pali bez beda, iz prve, digao je okretaje do 2,5-3 pa poceo spustat pomalo.

Teram to dalje ili? :D

..............nešto kasnije......

Došlepan je Citrać doma, da odmara na sigurnom... a koliko će dugo odmarat, neznam, trenutno nije prioritet pošto imam drugog posla ali i vozila na raspolaganju.
No možda ga krenem malo sam ''otvarat'' ako budem skupio volje, nemogu naštetit puno.

 
Posljednje uređivanje:

Zix

Active member
Vidim da si resio da ga popravis "nemackim"alatom i meni je dolazilo to na pamet samo sa nekim zapaljivim sredstvima ali ipak je sve na kraju doslo na svoje kada sam pricu a i dela zatvorio do kraja kao i sto sam ti napisao u prethodnim postovima.
 

Krky

Lakerski profesionalac
Stavi motor u fazu, meni na 1.4hdi je dole na getribi ispod auspuha, mislim da je i tebi..
Skini poklopac zupčastog, i odpusti španer i skini samo sa bregaste remen.. i udri skidat sve sa glave, i na zadnje i nju, i sve se bude znalo i vidjelo..
Vjeruj mi, sav postupak je jako jednostavan..
Tko je to več skidal, ako se žuri, glava je na stolu za 20min..
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Bacit ću oko koji dan... nemam što zeznut. Al velim, ne žurim, nije ni vrijeme bajno :whistling:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Malo sam ga napao danas... uzeo dihtung i šarafe, pa ako što uspijem super, ako ne isti k.... Prvo ulje dole, bilo je crno skroz, al nisam primjetio nikakve grudice, špenu, ništa strašno. Karter mi se isto čini čitav, ravan, jedino što se primjeti je ovaj izgrebani crni lak iznutra što se vidi. Al mislim da nije problem velik, tako da će samo nazad (ili je problem?, lak drži sve na okupu :D ). Nego, pitanje
-kako najbolje skinut stari dihtung s kartera? Kemijski, mehanički, kombinacija?





Pod poklopcem ventila ništa strašno, očekivao sam da će bit sve u majonezi ili neznam što... Jedino sam primjetio jedan problem na koji sam zaboravio, a davno na forumu nisam dobio odgovor: jedan od četri injektora je mastan i zasran cijeli. Drugi nisu... Što bi to moglo bit, nekakav dihtung injektora?

 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Trebalo bi blokirat zamašnjak za skidanje remena, sa 6mm šarafom. Samo ja imam problem pronalaska rupe gdje bi to išlo, uputstva mi nisu jasna.

Jel zna itko gdje se nalazi ta rupa, na strani mjenjača, ili na strani remenja... se može tome pristupit odozgora ili odozdola.

.......................

Mislim da sam našao rupu, iza filtera ulja. Imbus sam ubacio nutra, valjda je to to. Jos sam jedan saraf stavio da drzi bregastu.

Sad mi krece skidanje remena koliko kuzim... cini mi se da moram oba skinut dole. Uzbuđen sam ko malo dijete, mada su mi male šanse da sve slozim kako spada. Zivi bili pa vidili...
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Odlično, evo odmah pitanje.... jel moguce da je zatezac zupcastog meni skriven iza nosaca motora? Ja tu nista ne vidim gdje bi krenuo nesto otpustat...



Mislim da je to to za danas... idem doma glancat karter, poklopce i ostalo...
 

AX-ja

èudo jedno
je moras skinut taj nosac,drze ga tri torax-vijka
i pritom moras oslonit motor na karter(blok posto si karter skinuo) jer skidas gornji nosac.
i onda imas mjesta koliko hoces.

i da sredi tu pilu i idemo u vinkovce na susret
 

ZlatkoC4

Well-known member
i da sredi tu pilu i idemo u vinkovce na susret
Slabo idu ovi tvoji sa Kvarnera ali i šire a ZG ne smijem niti spomenuti najbrojniji a u Zg nemaš skim niti kavu popiti, osim Dede i još njih par na prste ruke ih izbrojiš. na susrete i druženje rijetki idu, teško ih je odlijepiti od serija i tipkovnica :grin: samo rijetki ne propuštaju prava druženja :palacgore:
 

AX-ja

èudo jedno
e jbga,samo je trebao reci da ga muci ta sitnica oko te brtvice,to skrpamo i spreman je za put.

a kavu,pa mi cemo je popit kad nema drugih hehe
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Duga priča, sve je to duga priča... na 100 muka sam, dihtung je jedan od manjih :D

A živce lječim šrafanjem, pa mi je ovo dobra prilika... velik zalogaj, al nemam što izgubit.
Ovo kad si mi rekao da moram skinut nosač i poduprijet motor... znanstvena fantastika mi je to. Al kad si razmislim, većinu toga što sam u ovih par dana napravio mi je bilo SF, pa eto... i to ću probat.

Sutra ću očistit dihtung na karteru i bloku pa spojit sve nazad. Imam Wurthov crveni i crni dihtung, mislim da će bit dobro nešto od toga. A onda poduprijet motor i dalje rokat.

Za skidnje starog dihtunga sam se odlučio poslužit Dremelom, vidit ću jedino dali je dovoljna krpena ili žičana četkica. Pretpostavljam da će skinut i ovu crnu boju s ruba, al sumnjam da je bitno (ispravite me ako treba).

Jedino nemam pojma kako ću ispravno nategnuti remen poslije... vele u knjizi ako se nema uređaj za to, da obavezno treba u servis to riješit. A to sam apsolutno htio izbjeći :D
 
Na vrh