Citroen C5 2.0HDi

Cutac

Prèkaroš
Sigurno se moze, ali vjerojatno je bolesno skupo.
Ja mislim da su dva crvena kod nas. Ali samo jedan ima crvene poklopce na felgama :D
 

Pavel

Lepi™
Obratit ću pozornost na felge. :D

vborovic, da sjećam se tvojeg odgovora. Mislio sam na to dal uopće naši servisi to ugrađuju naknadno. Cijenu sam prihvatio kao takvu. No, zanimalo me upuštaju li se oni uopće u takve egzibicije.
 

vborovic

C5 modifikator
Ovisi o servisu ... moji bi mi ugradili i hidro ovjes da to naručim ... :D ... neki drugi bi vješto izbjegli pozivajući se na to da je nestandardno (uključujući i samu narudžbu dijelova) ... ja polazim od one "kupac je uvijek u pravu" ... a ako pošteno platim, želim da netko pošteno i napravi posao, tko to nije u stanju napraviti, hvala lijepa i doviđenja ...
 

Pavel

Lepi™
Bio jučer na dijagnostici, pripremam se pred tehnički. Prednje desno DRL svjetlo (naručeno s eBaya pa ćemo probat zamijeniti) i stražnje desno od tablice ne radi. Sve ostalo dobro.

LED License Plate

Jel ovo paše na moj auto?
 

Pavel

Lepi™
Evo mali update. Prosli tjedan ujutro mi se auto ugasio. Upalio sam ga i pustio minutu da se sve digne. Obrtaji pali ispod 800, zatresao se i ugasio. Nakon drugog paljenja je malo trznuo no vozio sam normalno. Nikakvih promjena na njemu, dijagnostika pokazala da nema greske.

Jutris parkiran ispred garaze, bilo je 0C. Upalio, ostavio da se zagrije. Krenuo u rikverc i ugasio se. Pokusao gabupalot no verglao je u prazno. Probao ponovno, upalio se. Dodao gas nakon cega je zacugao kao da nema goriva i upalio Engine Management System Fault. Pokusao ga ponovno upalit, napravio check, nema greske no ugasio sam ga i ostavio doma. Ide danas na dijagnostiku i servis ako treba.

Ne znam jel to zato sto je ostao vani pred garazom, jel gubi negdje dotok goriva jer mjenjac ne trza i ne zapinje, auto ne cuga, brzine mijenja kao kroz maslac, sve radi besprijekorno. Na mjestu ne trza, ne cuga, greski nema. Oba puta kad se zatresao je klima radila, tj odledivanje. Jednom maglenke. Kad bi pogasio elektricne potrosace ne bi bilo problema. Nisam pametan, danas cu znat vise. :(
 

Doomsday

U prolazu...
Možda glupo pitanje, ali... Jesi li ipak promijenio akumulator...?

Ako nisi, možda je baš tako jednostavno rješenje i banalan problem... Prenizak napon...

:)
 

Pavel

Lepi™
Ja vec neko vrijeme tvrdim da je do akumulatora. Jer kad se ugasi jedino lampica od akumulatora ostane radit. Normalno kad se auto upali ona se ugasi. Neki dan je bila magla, ukljucim maglenke i odledivanje stakla a on samo sto se nije ugusio. Pogasio klimu i maglenke, nista. Radi savrseno.

Testirali akumulator a on je pun. Ja sam uvjeren da je do akumulatora jer mi se Eco mod upali nakon minute. Nekad nema snage ni svjetla upalit preko daljinskog. A prozore spusti pa ih ne moze dignut dok ga skroz ne upalim.

Edit: Gumica nekakva na filteru kod motora pusta zrak, zamijenit ce je.
 

Doomsday

U prolazu...
Možda ne prazan, nego 'potrošen'...?

Može se napunit, ali pod opterećenjem ne 'drži'...

Promijeni, ako je elektronika tako osjetljiva uzmi neki bar malo kvalitetniji (i na žalost, jeli, skuplji :D) i mir...
 

vborovic

C5 modifikator
Iscrpljen akumulator, može tako? To što testeri pokazuju da ima voltažu, ne znači da drži kapacitet, u tom smislu sam mislio prazan
 

La Marche

Iskreni optimist
pavel, koliko je uopće star taj akumulator?
znam da to nije najvažniji podatak, ali opet, ako ima pet-šest godina uz simptome koje si naveo i, rekao bih iako nisam stručan, pametne savjete vborovica i doomsdaya, dovoljno da ga pred zimu zamijeniš jer je i tako i tako pri kraju, a ako se problem ne riješi, tek onda da tražiš dalje.

A malo me zbunilo... kad sam bio na testiranju akumulatora ranijih godina, nije se mjerio kao bitan napon, nego neki broj 300, 400, 500 (valjda jakost struje, ne znam skoro ništa o tome)... to je bio pokazatelj istrošenosti akumulatora, a ne napon.
 

Pavel

Lepi™
Akumulator sigurno ide van. Boschov je unutra, ne znam koliko je star. Zalio sam se na njega vec par puta al nedavno je tek bio na ispitivanju gdje je utvrdeno da je akumulator dobar. Ja cu ga svejedeno dati zamijeniti jer nije normalno da mi se Eco mod pali nakon 1 minute.

Danas u 3 ide na detaljan pregled no na prvu je nekakvo crijevo pustalo zrak u motor pa je gubio snagu, a navodno da je i gorivo sitno curilo. To ce se zamijeniti i napraviti opsezan pregled pa cu bit pametniji.

Nesto je izmjereno da je dobro s akumulatorom al ja mislim da nije. :/
 

charllie

Active member
Dober kamulator more drzat i 8 let,probaj deti auto v 1.brzinu,bez stiskanja kuplunga verglat i tak 3m napravit pa bus sve znal.:whistling:
 

Pavel

Lepi™
Dober kamulator more drzat i 8 let,probaj deti auto v 1.brzinu,bez stiskanja kuplunga verglat i tak 3m napravit pa bus sve znal.
Nemam kuplung.

Auto je na servisu, cijev je nekakva propišala na veliko jutros i ulazio je zrak a curilo je gorivo. Auto je ostao na servisu, tražio sam da se odmah sve pregleda i napravi. Redovan servis je za 4500km, a za mjesec dana je tehnički. Nek sve pregleda, napravi dijagnostiku, počupa van šta ne valja, stavi novo i gotovo. Zamijeni žaruljice koje su pregorile i uredi auto. Isto tako tražio sam izmjenu ulja mjenjača, motora i sve ostalo.

Uzrok gašenju je ta cijev, valjda će oni sad vidjeti akumulator i napraviti mjerenje. Ali i bez njihova mišljenja ići će on van. U kontaktu ne izdrži minutu. Tek sam spustio prozore on digne Eco. I ne možeš ih podignut dok ne upališ auto. Klimu ni ne palim, ujutro samo odledim stakla i to je to. Jer osjetim da se muči kad radi odleđivanje, klima i maglenke.
 

vborovic

C5 modifikator
nije se mjerio kao bitan napon, nego neki broj 300, 400, 500 (valjda jakost struje, ne znam skoro ništa o tome)
CCA - Cold Cranking Amps, odnosno, koliko ampera može baterija isporučiti pri temperaturi od -18°C u trajanju od 30 sekundi, a da napon ne padne ispod 7,2 V ... jednostavno ... :D

DJelomično OT: CCA i Ah (kapacitet samog akumulatora) u pravilu nisu linearni, ovisi o sastavu i općenito kemijskoj kvaliteti (usporedite npr. Bosch seriju S3, S4 i S5 što se cijene tiče za istu Ah, pa ćete skužiti u čemu pričam). Jednostavnije: jači kapacitet baterije ne jamči veći CCA.
 

Pavel

Lepi™
Auto se jučer vratio sa servisa.

Prve 3l ulja iz mjenjača su promijenjene. Ulje je bilo crno, kaže da nije vjerojatno nikad ni mijenjano. Kaže da se sad vozim neko vrijeme pa ćemo se čuti za daljnje izmjene.

Zadnje svjetlo registarske pločice je isto tako zamijenjeno.

Što se tiče problema koje sam imao, prvo je nekakva gumica popustila koja drži nekakvu cijev do motora (nemam iskren pojma šta, dotok goriva ili tako nešto). Bila je zamjenska i otpustila je, zrak je ulazio i padao je pritisak, pa nije mogao povuć gorivo a ulazio je zrak pa se auto gasio i slabio. Nemojte me pitat detalje, do pred mjesec dana se nisam razumio dimenzije guma.

Isto tako filter goriva je bio zamjenski neki, kaže da je gušio motor. Stavio je originalni dio. Gas djeluje mekše, auto doslovno leti. Da nisam ga vozio prije, ne bi vjerovao. Èak mi je potrošnja na putnom računalu dosta manja (nikad mi nije pri umjerenoj vožnji pokazivao 4.0-4.5). Sad ću pratit preko aplikacije na mobitelu tankiranje i vožnju, no kaže da bi mu sad potrošnja trebala biti manja. Do sada je metodom papir olovka bila između 5.9 - 6.8l/100km.

Akumulator kaže da je dobar i da ga ne treba mijenjati. Dijagnostika je pokazala da je sve u redu.

DRL nije htio promijeniti jer mora oba zamijeniti a žarulje su skupe (OEM). Rekao je da probam naći te HP24W negdje jeftinije no cijena ne varira puno. Pitat ću jel mogu kupit one LED zamjenske pa jel bi znao to zamijeniti ili upiknut da nemam problema.

Recimo ovako nešto:

LED G4 12V 2W

Inače bi naručio sa eBaya ali tehnički mi je relativno blizu a ne želim se kockat s datumom dolaska pošiljke. Valjda će znat ovo ubost.

P.S.

Mjenjač je super, nije ni prije trzao ni zapinjao tako da kaže da šteta nije nastala, da sam imao sreće. Iako sam primjetio da je kod kočenja, prebacivanje u nižu puno mekše. Ne znam jel to do ulja ili ne, ali to sam jedino zadnjih dana primjećivao. Sad ide ko kroz maslac.

Remen je dobar, no da dođem za nekih 5000km (kad je interval po putnom) radi filtera zraka, ulja motora itd.

Sad brige po gumama i felgama. Za gume ću tražiti potvrdu od Citroena. Za zimu bi možda čak ostavio 225/55 R17. Jel zna netko gdje mogu provjeriti one podatke o felgama? Rupe, širine i visine (čelične, alu)?

Hvala svima! :)
 

vborovic

C5 modifikator
Za akumulator i dalje nisam uvjeren da je dobar (ne sjećam se koliko ti je star auto), no ono što se do sada previdjelo, nije nemoguće da imaš u autu neki električni element (možda i nestadardni) koji ti jede struju, i u biti smanjuje economy mode na minimum (to može biti i neispravni USB punjač za mobitel spojen na cigaretni priključak, GPS navigacija, Parrot i slični handsfree uređaji) ... a, može biti i nešto od standardne opreme ... za felge, što ti treba? ET i razmak rupa? Ako misliš na originalne C5 felge, to ti mogu izvući, daj colažu (ili po hrvatskom, palčanost ... :D ) koju razmatraš
 
Na vrh