Sad si me malo izgubio. Ako imaš garanciju na motor i mjenjač do 30.000km ne vidim zašto bi otvarao mjenjač prije reda? (Pretpostavljam da je novi automobil u pitanju). Mislim, nisam upoznat baš s tvojim automobilom pa ti ne mogu skroz pomoći.
Ja sam prvi puta otvorio mjenjač na evo 175.000km. Nikad otvaran niti je išta u njemu dolijevano. Uspio je preživjeti bez oštećenja a sad postupno bacam ulje van.
Ako imaš full novi auto sa garancijom, super. No ne vidim zašto bi išao mijenjati ulje prije tih 30.000km. Ako baš hoćeš, onda nemaš izbora nego ovlašteni.
Jedino ako ja nisam dobro shvatio pa imaš rabljeni auto sa više km no dobio si garanciju na njega.
Što se samog mjenjača tiče, koliko sam se ja raspitivao, taj isti je ugrađivan (verzija) u Volvo XC90 (prve generacije). Naravno, preporuka nikad ne otvoriti, nikad mijenjati ulje itd. Na kraju je to cijeli kaos ispao jer su getribe odlazile već na 130.000 do 150.000km. Jako skupi i teški kvarovi, tu se digao i bunt protiv Volva tako da su neki imali sreće i priznali su grešku, neki nisu. Znam jer sam razmatrao XC90 jedno vrijeme prije C5 (baš to kritično godište 2007.-2008.).
Ispravite me ako sam u krivu jer i to informacija o Volvu i mjenjaču sam našao na forumima.