Taj problem kad auto ugasiš dok radi klima, pa opet upališ, iz ventilacije će ti najprije krenut topli i vlažni zrak koji će šajbu maglit, ali ako klima i dalje radi tj. hladi i odvlažuje, to se isto tako brzinski odmagli...
Razlog je što si imao hlađenje i odvlaživanje u vožnji dok je klima radila, te je kondenzat otjecao sa isparivača put vani... Kad si auto ugasio, klima je prestala radit, motor je bio zagrijan na 85-90 celzija, i dio ostatka kondenzata u sustavu ventilacije je ispario, povećavajući vlažnost zraka u cijevima ventilacije... Onda malo kasnije auto upališ, i taj topli i vlažni zrak se sretne sa hladnom šajbom, bum, kondenzacija... Klima nastavi hladit i odvlaživat, bam, odmagljivanje...
Ovo sa odmagljivanjem putem grijanja šajbe je efikasan ali duži proces... Tu ti obično krene, ono, prvo će bit puno lošije prije nego bude bolje špreha... Šajba je hladna, zrak vlažan, ti ga polako i griješ, bum, kondenzacija na hladnoj šajbi... Ali, kako se šajba zagrijava, tako prestaje bit hladna površina, pa nema ni kondenzacije... I eto ga, bam, toplo auto, topla šajba, nema zamagljene šajbe...
Problem je kad je vanka stvarno hladno, a ima vlage u zraku... Srećom, to nije prečesto jer obično je hladan zrak i suh zrak, ali zna se dogodit... Tada imaš frku i sa hlađenjem šajbe i odmagljivanjem klimom i sa grijanjem šajbe... Klima ne može hladit i odmagljivat kad je vanka prehladno, nema dovoljno razlike temperature, nema mogućnosti hlađenja, pa nema ni odvlaživanja... A kad je tako hladno vani, nema šanse da dovoljno ugriješ veliku površinu šajbe koja se konstantno od vani podhlađuje... Na kraju ti u kabini uskuvaš, djelomično pri dnu kod otvora za zrak dobro odmagliš šajbu, ali ostatak ajme...
Šta se grijanja sa klimom tiče, mislim da se to ne radi u automobilima... Postoje i kućne klime koje samo hlade, ne griju... Na taj način imaju duplo manje isparivača, jer u biti, kad te klima unutra hladi, vanka grije, i obrnuto, kad te unutra grije, vanka hladi... Zato je neefikasna za grijanje prostora kod niskih temperatura, nula i niže, jer se ne može vani više ohladit, pa ni tebe unutra zagrijat, a još se može i smrznut obzirom kad unutra grije, onda vani hladi i odvlažuje, pa se skupljeni kondenzat sa isparivača može lako smrznut, i nema više grijanja, kompresor se mora ugasit ili uskoro dolazi do havarije... Do nekih manjih minusa kvalitetnije klime to pokušavaju zaobić, pa im korisnost drastično opadne, jer kad osjete da se vani kondenzat počinje smrzavat, moraju prestat hladit vani i grijat unutra, pa počinju grijat vanjsku jedinici da je odmrznu... Nakon nekog vremena mogu opet počet neko vrijeme vani hladit i unutra grijat, dok se ne napuni vani kondenzata, koji se počne smrzavat, pa sve ispočetka...
Zato mislim da u automobilima, uz motore koji proizvodi tolike količine 'otpadne' topline, nema smisla stavljati podršku i djelove za grijanje putem klime... To što ti automatski podešavaš temperaturu a klima ti je kao upaljena, ne znači da ona i radi kad kabinu treba grijat... Možda ima iznimki, ali mislim da većina automobila nema grijanje putem klime, nego putem hladnjaka, tj. otpadne topline motora...
P.S. za ove senzore tlaka u gumama, mislim da nisu samo kod Citroena suludo skupi... Ali, drže te za kratke dlakice jer ih moraš po zakonu imat ako su ugrađeni, a još uvijek nisu totalno obavezni i firme koje će danas/sutra možda proizvodit zamjenske koji će bit naravno povoljniji još uvijek nemju dovoljno interesa...