vborovic
C5 modifikator
Za sad ...Naravno da te nitko na tehničkom ne pita za to
Za sad ...Naravno da te nitko na tehničkom ne pita za to
Kinez ga napravi za max $30 (veleprodajna cijena za autoindustrijske kupce, ne proizvodna cijena, ona je sigurno još manja od toga). BMW-ov pristup nije loš (ABS rekalkulacija otpora kotača, odnosno druga brzina rotacije od ostatka kotača, prema tvorničkoj kalibraciji potrbene brzine vrtnje), samo što to nije realan podatak (npr. možeš namjerno ili slučajno staviti jednu veću felgu/gumu) ... BMW će to javljati kao puknuće gume i prema tome prilagođavati vožnju, dok će Citroen javljati da je guma ok (ako je senzor ugrađen) - odnosno u tom slučaju neće po tom pitanju ništa javljati jer je tlak ok, ali će ABS prilagoditi vožnju u skladu sa krivom dimenzijom kotača (na automatskom mjenjaču primjerice neće dozvoliti prebacivanje u 5. i 6. brzinu u tom slučaju i javljati će ABS/ESP grešku) ...a gledajući konstrukciju tog senzora proizvođačka cijena mu je sigurno smiješna
To sam čuo već više puta na različitim markama auta da im uopče nije indiciralo stanje lošeg aku. dok na mom bivšem c3 1,4 hdi je nakon 8god baterije počeo svako malo paliti lampicu aku, dok jedan dan nije bio skroz mrtav niti na kablove ga nismo mogli upaliti, dok kad sam stavio untra novi aku iz prve upalios time da, moram reći da sam razočaran indikacijom slabog akumulatora
Na autima koji imaju posebni modul u vratima (Exclusive, koji imaju i ambijentalnu rasvjetu ispod konzole) i drugu verziju motora u retrovizorima, korigiraju se oba stakla prema dolje (osim ako je jedan motor neispravan) dok je auto u rikvercuNa nekim autima sam vidio da se spusta desni pa rekoh mozda i na ovom