Općenita iskustva sa C5 II

spectator

New member
Auto je 2008 godina, tako da njega ne kače ove direktive oz 2012 i 2014. A kad stisneš check gumb pokažu se samo kilometri do servisa i eventualne greške, kao i kod modela koji nisu ni imali sustav mjerenja tlaka.
 

vborovic

C5 modifikator
Nisam nigdje napisao da tebe konkretno budu pitali za senzore (sam si naveo zašto), ali ima ljudi koji imaju i novije aute na forumu, pa nije loše znati unaprijed ...
 

spectator

New member
Ma sve 5, htio sam samo reći da kad ih poskidaš i uredno odjaviš preko kompa u servisu auto nije tehnički neispravan. Naravno da će se lobiji proizvođača potruditi da dođe dan kad će se to morati gledati i na teh pregledu. Jer njima je dobrodošlo da imamo još po 800kn na svakom kotaču, a gledajući konstrukciju tog senzora proizvođačka cijena mu je sigurno smiješna.Nadam se samo da će poboljšati njihovu konstrukciju jer sam ja s njima imao samo probleme, a i koliko znam npr. BMW mjeri pritisak tlaka u gumama preko abs senzora i uopće nema ovih ventila.
 

vborovic

C5 modifikator
a gledajući konstrukciju tog senzora proizvođačka cijena mu je sigurno smiješna
Kinez ga napravi za max $30 (veleprodajna cijena za autoindustrijske kupce, ne proizvodna cijena, ona je sigurno još manja od toga). BMW-ov pristup nije loš (ABS rekalkulacija otpora kotača, odnosno druga brzina rotacije od ostatka kotača, prema tvorničkoj kalibraciji potrbene brzine vrtnje), samo što to nije realan podatak (npr. možeš namjerno ili slučajno staviti jednu veću felgu/gumu) ... BMW će to javljati kao puknuće gume i prema tome prilagođavati vožnju, dok će Citroen javljati da je guma ok (ako je senzor ugrađen) - odnosno u tom slučaju neće po tom pitanju ništa javljati jer je tlak ok, ali će ABS prilagoditi vožnju u skladu sa krivom dimenzijom kotača (na automatskom mjenjaču primjerice neće dozvoliti prebacivanje u 5. i 6. brzinu u tom slučaju i javljati će ABS/ESP grešku) ...
 

Pavel

Lepi™
Nije iskustvo ali je nekakvo općenito pitanje. Kod recimo automobila koji se prodaje u dijelove (sudar, oštećenje motora ili općenito kvar bez mogućnosti popravka). Osim ako se ne radi o nekom težem sudaru, koliko je pouzdano iz takvog vozila izvući navigaciju, display ili radio? Ako prilikom pregleda se ispostavi da je sve ispravno?
 

vborovic

C5 modifikator
U pravilu svi takvi uređaji rade (ako su netaknuti), samo je pitanje kako dugo ... problem kod sudara je da ne možeš procijeniti pravu štetu ... ako ne možeš na samome autu potvrditi da li display i nav uređaj doista rade (prije vađenja), može biti da su komponente spržene (kratki spoj na instalaciji prilikom udara), ili su samo kabeli u prekidu a komponente rade ... idealno bi bilo, a to ti rijetko ili nitko ne bude dozvolio, jest da izvadiš van sve, odrežeš potrebne kablove (jedan dio je u integralnom snopu iza konzole sa nekim drugim kablovima), spojiš kod prodavača na suho (treba ti samo 12V) nav uređaj i ekran, i ako se pokrene i prikazuje sliku, to je u biti to ... ako ne radi, ti nećeš to uzeti, a prodavač ostaje sa možda većom štetom na autu, nego ju je prije tebe imao ...

Uglavnom, rizik kako god okreneš.
 

Pavel

Lepi™
Da, što se tiče sudara nekako ne vjerujem tu puno dijelovima osim ako oštećenje doista nije nekakvo sitno. Instrumentacija je konstruirana da trpi određene vibracije ali nekakve veće sile teško. Ni u zrakoplovima nije tako konstruirana a kamo li u automobilima.

Jedinu sreću vidim možda u automobilima koji su doživjeli nekakav kvar (mehanika/motor) koji je "beyond repair" ali nije zahvatio električne instalacije. No vlasniku se jednostavno ne isplati popravljati. Tako nešto bi i možda pogledao samo pitanje je dobre volje vlasnika. Vlasnik koji je pametan će takvo što već izvadit, testirat i prodat za dobru lovu ako radi. Teško da će tak nešto ostavit da trune skupa s ostatkom automobila u njemu.
 

vborovic

C5 modifikator
Konačno mi kapiutulirao akumulator prve ugradnje, nakon 6,5 godina ... Varta L3 720A 70 Ah ... uzimajući u obzir sve potrošače na autu, još je dobro i izdržao ... s time da, moram reći da sam razočaran indikacijom slabog akumulatora: bez nekakve posebne najave, auto se više nije mogao upaliti, ni blizu tome (totalna rikavela, napon oko 8V pri verglanju) ... danas čak i nije tako hladno kao prethodnih 2-3 dana kad je palio iz prve ... al eto, svemu valjda dođe kraj ... :D
 

ZlatkoC4

Well-known member
s time da, moram reći da sam razočaran indikacijom slabog akumulatora
To sam čuo već više puta na različitim markama auta da im uopče nije indiciralo stanje lošeg aku. dok na mom bivšem c3 1,4 hdi je nakon 8god baterije počeo svako malo paliti lampicu aku, dok jedan dan nije bio skroz mrtav niti na kablove ga nismo mogli upaliti, dok kad sam stavio untra novi aku iz prve upalio :cool:

sve u svemu je dobro izdržao s obzirom kao što i sam kažeš ima potrošača po-dosta.
 

vborovic

C5 modifikator
Teško je napraviti stabilan batt modul (noviji automobili ih imaju) koji će mjeriti napon akumulatora i koji će biti toliko pametan što će sve u autu odmah povući struju, da bi on onda tebi mogao reći, "e, čuj, za 2 tjedna ti bude zadnje paljenje" ... ovisi o temperaturi, prethodnoj vožnji (pogotovo economy mode) i sl ... otprilike kao i alkalne baterije ... drži, drži i drži, i onda rikne (struje nešto još ima, ali nedovoljno da uređaj radi s njom)
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Danas ujutro sam se nadao lijepo sjesti u toplo sjedalo, kad ono grijanje sjedala vozaca ne radi bas kad najvise treba. Na godisnjem, pa ni unimer nemam sa sobom. Zenino sjedalo lijepo grije, a ja se tijesim da grijanje testisa nije bas dobro za potomstvo.
 

vborovic

C5 modifikator
Nastavak priče oko akumulatora, s obzirom da sam se odlučio za 77 Ah varijantu, išao sam danas to promijeniti preko dijagnositke i iznenadilo me da je autu bio konfiguriran 70 Ah akumulator (iako je bio ugrađen od 74 Ah) ... bolje rečeno, podsjetilo me, ali nisam to htio mijenjati, jer sam odlučio tek kopati po tome promjenom akumulatora ... jedina slična opcija je 75 Ah, tako da sam nju podesio (što god da to točno značilo cijeloj elektronici, valjda bude bolje u svakom slučaju od prethodnog parametra) ... reference radi, jedine vrijednosti koje su mi omogućene za odabir su 60, 70 i 75 Ah ... ostale, iako na popisu, nisu (vezane su uz start&stop varijante), njima se niti ne navode mjerne jedinice, samo da nije dostupno za odabir (jedno 5-6 takvih zapisa)
 

Spawn

Well-known member
Imam par pitanja mozda netko zna:
1. Postoji li vise vrsta kugli za c5 x7 2012 nadalje ili su sve iste neovisno o opremi?
2. Je li netko uspio rijesiti krckanje plastika sredisnje konzole?
3. Postoji li opcija za automatsko spustanje desnog retrovizora kad idem u rikverc? Mozda dijagnostika?
 

vborovic

C5 modifikator
1. Nisam siguran, trebao bi pogledati po katalogu
2. Ovisiš o kvaliteti plastike, kod nekih se čuje kod nekih ne, ako baš patiš na to, dodatno polijepiti sa nekakvim ekstilnim trakama (3M ih ima) sa zadnje strane, kako bi ograničio hod plastike po okolnim dijelovima ... ako imaš vremena i volje, samo naprijed
3. Èekaj, a lijevi retrovizor ti se spušta dok staviš u R?
 

Spawn

Well-known member
Ne. Ne spusta se nijedan. Na nekim autima sam vidio da se spusta desni pa rekoh mozda i na ovom
A za kugle nisam nigdje vidio da ima razlicitih kao na starom C5,pa me zanimalo.
 

vborovic

C5 modifikator
Na nekim autima sam vidio da se spusta desni pa rekoh mozda i na ovom
Na autima koji imaju posebni modul u vratima (Exclusive, koji imaju i ambijentalnu rasvjetu ispod konzole) i drugu verziju motora u retrovizorima, korigiraju se oba stakla prema dolje (osim ako je jedan motor neispravan) dok je auto u rikvercu
 

Spawn

Well-known member
Gledao sam exclusive opremu i dosta je bogatija u odnosu na business iako ni business nije losa. Xenon,retrovizori,rasvjeta, sjenila,sjedala,bolja plastika,bolji volan itd itd. Ali jako malo ima exclusive modela poslije 2012 u prodaji.
 

vborovic

C5 modifikator
Bolji volan? Moj je isti kao i kod Exclusivea, al auto nije s naseg trzista ... rano je jos za prodaju nakon 3-4 godine starosti (osim ako je nekome vec leasing istekao)
 
Na vrh