Citroen C5 2.0HDi

Pavel

Lepi™
I onda se provozaš u nekom običnom autu da se resetiraš.
E tada ćeš znati da si se definitivno zakačio na hidrauliku.
Iskreno, najviše me žalosti u čitavoj priči što vrlo vjerojatno C5 neće imati nasljednika. Iako sad idu neke priče da će ga ipak biti (jer valjda sa DS5 nisu osvojili tržište kako su planirali) pa se vraćaju ideji C5 kao limuzine za nešto manje novaca od DS serije, ali od hidraulike su skroz odustali.

Za C5 postoje dobre šanse ali hidraulika je prošlost. :(

Znam da drugi auti imaju valjda one zračne (BMW itd.) ili kakve već ovjese, nisam se nikad vozio u njima ali kolega koji je kaže da nije isti osjećaj kao hidroovjes.

Tako da se nadam što više ovog očuvat i zadržat jer osjećaj je fantazija. :D

Da, to je valjda jedina negativna stvar oko hidraulike. Nekim ljudima bude zlo. Jer ima frekvenciju najsličniju ljudskom hodu. I onda mozak misli da hodaš a zna da nije pokrenuo mišiće i eto kuršlusa!
Starom cestom prema moru i da vidiš zabave. Gore, dolje, zavoji, niz brdo, uz brdo, do Macole si ka statist za Resident Evil, ni šminka ti ne treba jbt. :cool:
 

Pavel

Lepi™
Mali update. :)

Preksinoć sam auto odveo u praonicu na Crodux u Sisku. Premium pranje (vanjsko 2x, vosak, sušenje + unutarnje čišćenje). Ostao sam oduševljen. Prezadovoljan uslugom, onako dobro ga ja osobno nikad ne operem. Sjaji se još uvijek. Nisam inače nikad išao u te autopraonice, uglavnom ili doma mrljam ili u one klasične praonice odem, gdje ubacim kovanice i onda bezveze smočim auto.

Nadalje imam problem, koji se nije uspio riješiti a glupo mi ići mehaničaru zbog toga.

Naime uređaj za pranje stakla mi otkazuje poslušnost. Tekućinu baca praktički po brisačima. Glave nisu zmazane niti zaštopane. Jednostavno negdje kao da gubi pritisak. Staklo mi je prljavo, tekućine ima no nema pomoći. Nije se zaledilo sredstvo, niti je tako nešto.

Ima li itko takav problem, ili ga je imao? Savjeti? :meh:
 

Spawn

Well-known member
Spricaljke original sam platio 80kn. Posto je auto u jamstvu,a nisu imali momentalno spricaljke, ja ih nabavio drugdje za da ne cekam. Pumpu su mi oni odmah promijenili. Kostalo ih je 200kn original. Rekli su da me ciste te spricaljke jer su jako jeftine originalne
 

Pavel

Lepi™
Crevo nije nigdje stisnuto?
Budem sutra pogledao. Na prvu nije bilo. U početku je bacao na trećinu stakla, pa bi brisači to raznjeli po površini. Sada doslovno baca po brisačima, do stakla niti ne dođe.

Spricaljke original sam platio 80kn. Posto je auto u jamstvu,a nisu imali momentalno spricaljke, ja ih nabavio drugdje za da ne cekam. Pumpu su mi oni odmah promijenili. Kostalo ih je 200kn original. Rekli su da me ciste te spricaljke jer su jako jeftine originalne
Auto mi nije u jamstvu a glupo mi ići do servisa za takvo što, pogotovo ako se radi o nekakvom minornom problemu (tipa ovoga sa crijevima). Ako će i trebati promijena, otići ću do svog mehaničara. Neka naruči i promijeni. No ako nije nekakav kvar na sustavu ne vidim razloga zamijeniti ga.

Sutra ću ujutro to raskopati i vidjeti. Na nekom forumu sam našao i video da se radi o nekakvom "slideru" i da je to klasična greška, s vremenom se pojavi. Ako ne bude nešto banalno u pitanju, ide on mehaničaru pa nek skida i radi šta treba.
 

charllie

Active member
To je i mene fukalo na XM-u,zel sam zicu od co2 aparata malo ju zbrusil na spic i komad pri vrhu malo zbrusil da je bil hrapavi te znjim kefal diznu(cistil znutra) i poslije je bilo dobro.
 

Pavel

Lepi™
Opet, kratke novosti.

Jučer pregorila žarulja kratkog svjetla, H7. Dao sam promijeniti obje, stavio Osram CoolBlue Intense. Jednako su žute kao i ove prethodne. Ni trunke bijelog ili eventualno plavog svjetla. Jedino kad se baš zagledaš u far, iz određenog kuta se vidi malo plavkasti odsjaj oko same žarulje. Inače svjetle dosta dobro, s te strane nemam zamjerke no daju gotovo identično svjetlo kao 90% automobila na tržištu.

Što se tiče brizgaljki, navodno klasičan kvar (kamenac). Događalo se i prije, na servisu će mi to promijeniti i staviti nove. Oko 100kn su originalne sa izmjenom pa ću i to napraviti.

S gumama zadovoljan, u svim uvjetima. :)

Danas ujutro je paljen na -7, prvih nekoliko minuta vožnje je malo tresao i dopirao je od nekud jedan tupi i neugodan zvuk. Stao sa strane, obišao auto, ugasio ga, pogledao motor, upalio i dalje je radio normalno. Živ sam se usro..Malo je čak i vibrirao, kao da mi je guma otišla. No ništa, nikakvog kvara, greške, sve sam pregledao. Kad se temperatura još malo podigla, bilo sve u redu.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Meni se primjetila razlika sa CB intensom... u jedanom faru je bila obična Hella, u drigom CB, razlika definitivno postoji. Neda mi se tražit, što si imao prije unutra?

A brizgaljke možeš i sa octom riješit, par minuta posla. Èisto da imaš razlog za otić na čevape poslje.
 

Pavel

Lepi™
Hella je i kod mene bila, ali nisam vidio razliku. Poslikam auto kasnije pa objavim ali kažem, meni to niti ne vuče na bijelo a kamo li plavkasto.

A za brizgaljke ćemo vidjeti, sve sam probao ali bez uspjeha. Tekućinu mi praktički baca dolje po brisačima. Gledao sam neki forum francuski, navodno da je problem bio u nekom kao plovku.
 

Doomsday

U prolazu...
Eh, Pavel, ti si očekivao bijelo-plavo, skoro pa ljubičasto, koje si vidio na onim LED-icama... To bi bilo bliže 8000 K nego 6000 K većine xenona, a ove 'blue' halogenke daju oko 4000 K...

Obične halogenke su doslovno svijetlo-žute... Ove 'blue' daju bijelo svjetlo, koje isto vuče malo na žuto, dosta manje od običnih, ali neće vući na plavo... Zato sam ti bio rekao da uzmeš LED žaruljice koje daju bijelo svjetlo, i ne vuku na plavo-ljubičasto...

Takve ledice koje su bijele i 'blue' halogenke dobro idu zajedno, ledice malo preko a halogenke malo ispod 5000 K, ali nije prevelika razlika... Ove ledice sa plavo-ljubičastim odsjajem dobro idu jedino sa xenonima, i to onima sa više od 6000 K, recimo 8000 K...

:D
 

Pavel

Lepi™
Sad nakon dvije noćne vožnje mogu potvrditi da kad gledam iz automobila, doista svjetlo je bijelo. Pogotovo kad stanem pred garažu pa gledam odsjaj. No generalno kad netko izvana gleda u svjetlo, reći će da je između žute i bijele.

Nije sama žarulja kriva, jako sam zadovoljan sa Osramom zasada. No da, mislim da su mi veći problem DRL LED svjetla. Ona su poprilično plava pa sam se zaletio. :D

Nudili su mi u InterCarsu nekakve žarulje H7 koje imaju kao nekakve kombinacije niti i plina, ili samo plin (nekakav wannabe Xenon). Ma reko hvala, neka. Nisam nikad čuo ni vidio takvo što i ne želim si kič od auta radit. Išao sam na provjereno.

H1 će biti isto CoolBlue Intense ili Night Breaker Unlimited. :D
 

Spawn

Well-known member
NBU je dosta "zutiji" u odnosu na Intense. Ja sam stavio WhiteVision Philips kratko H7 i jako sam zadovoljan. Kad upalim duga NBU vidi se razlika.
 

Pavel

Lepi™
Update!

190.000km, napravljen servis:
- promjena sustava brizgaljki (bile zaštopane i crijevo probušeno, osim što su stakla bila musava, trošio sam brdo tekućine)
- filter ulja
- filter klime
- ulje Total Ineo ECS 5w30
- pomoćni remen
- sajla poklopca motora (otpustila i rastegnula se, pa nisam mogao otvoriti haubu na konvencionalan način)
- plastični držač nosača haube (ona plastika mala koja drži šipku nosača haube kad se ista otvori)

Auto odvežen malo prije 9, vraćen u 11h. :D

Filter goriva je nedavno promijenjen pa nismo ništa sad dirali. Resetirali brojač, stavili ga na 15.000km. Iako planiram na 200.000 napraviti promjenu glavnog remena, pumpe za vodu, kontrolu kočionog sustava (zasada nema problema) i hidroovjes. Hidroovjes radi, kontrola je rađena netom prije kupnje na oko 170.000 u ovlaštenom. Na 200.000 ćemo ga otvoriti i dosuti ulje po potrebi i što već ide. Sve je pregledano, sve je u redu. Izmjene ću raditi preventivno zbog kilometraže koju radim i jer namjeravam auto što duže imati. :)

Uskoro ću nabaciti par slikica, samo dok se kiša smiri.

Pitanje za vborovica ili nekoga tko je radio to, primjetio sam ljuštenje kroma na znaku. Znači ova gornja kromirana lajsna na samoj haubi na kojoj je gornji dio znaka Citroena. Koliko košta izmjena iste? Donju ne bi mijenjao jer je ona besprijekorna, gornja je malo počela pucati.
 

mamut

C5
Donator foruma
kak bi lijepo bilo znat di si to radio i po kojoj cijeni čisto da znamo :D

pogotovom ovaj sustav brizgaljki kolko te koštao, sve dizne si mijenjao ili?
 

Pavel

Lepi™
Mislim da smo se krivo razumjeli. Kad sam rekao brizgaljke mislio sam na dovod vode za pranje vjetrobranskog stakla (one dvije brizgalice koje su na haubi). Cijeli taj sustav je bio u banani i zaštopan, a na jednom mjestu je crijevo bilo i probušeno. Dizne su u redu. Sustav ubrizgavanja Delphi (što god to značilo) je mijenjan na nekih 60.000km. Dobio sam račune od prvog vlasnika, bila nekakva greška i to su u ovlaštenom promijenili.

Inače čitav servis (ulje, dijelovi, ruke) me došao 1000 krznenih životinja. Servis je odrađen u okolici Siska. Èovjek je radio dugi niz godina u PSA grupi u ovlaštenom servisu i na kraju otišao i otvorio svoj. Došao tamo na preporuku i ostao. Sve probleme koje sam imao do sada sam tamo riješio. Sve se da dogovoriti, originalni dijelovi. Pregleda i naruči, kad dijelovi dođu on dođe po auto, odveze, napravi i doveze.
 

Pavel

Lepi™
Sama lajsna je oko 290 kn, posao, par minuta
Super! To čak i nije puno. Samo mi je rekao da moram paziti jer navodno imaju dvije varijante. Ova moja ima oštrije linije i navodno još jedna nakon facelifta, koja je malo deblja i linije su nešto zaobljenije.
 
Na vrh