Nešto mi se tu ne poklapa ...
Dva puta sam do sada morao intenzivno kočiti. Jednom na obilaznici u Velikoj Gorici (ograničenje je 80km/h, ja sam vozio tu cca. +/- 5km/h). Međutim semafori gase zeleno bez nekakve logike, samo prebace i potrebno je jače kočiti da bi se zaustavio. Zapravo glupa situacija. Onaj iza tebe vozi jednako brzo i očekuje da ćeš proletiti kroz žuto/crveno a tebi je rizik uletiti kroz takvo raskrižje ko zec. Ne znam zašto je problem staviti treptajuće zeleno, ovako na iznenađenje mi se ne čini pametno no dobro.
Uključiti i isključiti, da, može se
U gore navedenoj situaciji, i jednom kada mi je žena izletila između dva automobila na cestu s mobitelom, sam morao jače kočiti. U tom trenu se čuo onaj klikajući zvuk kao da su se hazard lightsi upalili, no ne sjećam se iskreno da kontrolnoj ploči da su zasvijetlili, kao što ne znam jesu li se stvarno upalili.
Pretpostavljam onda da postoji ta opcija kao što si naveo. Budem otišao kod frenda na dijagnostiku pa vidio jel uključeno ili nije, ali sjetih se da bi mogao pitati jer već dva puta sam čuo kao da su upaljena iako nisam primjetio na ploči ništa.
Jače kočenje podrazumijeva doslovno ukopavanje na mjestu. Osjeti se kako ABS blokira i otpušta no niti njegova oznaka se ne pali na ploči (iako neki tvrde da se kod aktivacije mora upaliti). Doduše kod takvog kočenja obično gledam van, kako izbjeći prijetnju a ne u kontrolnu ploču da vidim šta se pali a šta ne.
EDIT: Na nekoliko foruma sam našao da se kod C5 i kod određeni Peugeota, svjetla pale i kod lakšeg kočenja (ne sad laganog pikanja po kočnici ali uglavnom, get the point) i da je mnogima to iritantno jer se za razliku od nekih drugih modela, kod C5 mora fizički pritisnuti tipka za gašenje hazard lightsa te da mnogi zapravo u startu isključe tu opciju preko dijagnostike.