Citroen C5 2.0HDi

vborovic

C5 modifikator
Pitao sam u par servisa i rekli su da se ne može
Vjerojatnije da ne žele, jer ne smiju (procedure) ... ako si za Mazde proučavao po američkim forumima (koje u pravilu Google baca pri vrhu rezultata), nije ni čudo da nisu našli rješenje ... :D
 

diegos

Well-known member
Ne znam više ni sam gdje sam sve tražio, ali da, najviše informacija se dobije na američkim stranicama :)

Uglavnom hvala i sorry za offtopic :grin:
 

Pavel

Lepi™
Danas dobih upozorenje za check oil level. Ulje je na pola, mozda mrvicu ispod polovice no znatno iznad minimuma. Interval servisa je za 700km al ulje bi mijenjao odmah. Trazio sam info ali jedni kazu 5w30 drugi 5w40. Koje ulje bi bilo najbolje za moj motor?

2.0HDi, 136ks, 2009.

Hvala :)
 

Pavel

Lepi™
Kupio i dolio Total Quartz Ineo ECS 5w30.

Po servisnoj su u ovlastenim sipali taj i 9000. Iako nigdje nisam vidio da pise 9000, ali 5w30 Ineo jesam, kao preporuku.

Prethodni vlasnik je interval drzao na prosjecno 22.000km (oko 20, nikad preko 25). Ali ja cu smanjiti jer sam stalno na cesti i dnevno radim 130km najmanje. Tako da cu ga skinut na 15.000
 

Doomsday

U prolazu...
Zašto? Ne znam za C5, ali filter zraka je 100-tinjak kuna. Zašto ga ne promijeniti?
Možda se nisam jasno izrazio, to nije moja preporuka nego kako ja radim... A radim tako jer se tako pogodi... Filtere se svaki put pogleda, i na godinu dana, uvik ispod, a ponekad i dobrano ispod prođenih 15000 km, nisu za minjat... :cool:

Možda bi na 20000km bili makar onako, za zamjenu, ali to je ionako skoro pa km koliko prođe u 2 godine, ajde OK, mrvu više, pa ih onda i promijenim svako 2 godine... :)

Ako je filter od zraka ili klime iti blizu za promjenu, nije greda ga prominit i svake godine... Ja filter goriva mjenjam svako 2 godine jer, eto, kako minjam i ove druge... Naravno dase može i on minjat svake godine... :weeabooface:
 

Cutac

Prèkaroš
Aha, kužim, ne radiš toliko kilometara pa ga ni ne zapušiš.
Meni su intervali na 15000 i to je svakih cca. 6 mjeseci. Da čekam dvije godine, vjerojatno se filter ne bi ni vidio od količine smeća :D

Pogotovo vrijedi za Pavela ako radi 45000 godišnje. 3 puta godišnje redovni, nije to malo.
 

Pavel

Lepi™
Trenutno se tako poklopilo. SK-ZG malo jače od 50km u jednom smjeru. Oko 60 računam obično. Dakle 120km u jednom danu. Uglavnom je otvorena cesta, umjerena vožnja. No obično zapnem na Domovinskom mostu gdje se onda vučem preko njega sve do Heinzelove. I to je privremeno dok traje obuka.

Kasnije, radno mjesto postaje VG. To je već nešto malo manje (oko 45-50km) ali i to je sasvim dovoljno. Brojka izgleda bolesno, ni sam ne vjerujem ali da. Poprilična kilometraža. Sva sreća da je dizel.

Tankao u nedjelju navečer pun rezervar, 560kn na Croduxu. Danas imam malo iznad polovice, resetirao putno računalo na benzinskoj. Prosječna brzina 44km/h, potrošnja goriva 6.5l/100km uz prevaljeno oko 450km (+/- 20km). Spektakl

Mislim da bi brojke bile ljepše da izbjegnem ove kolone i gužve, vjerujem da će se popravit kad se prebacim u VG
 

Spawn

Well-known member
Pitao sam u par servisa i rekli su da se ne može... Možda i muljaju ili ne žele, ne bih znao. Ali koliko sam istraživao po internetu, nitko nije našao neko riješenje za to isključiti :rolleyes:
Slažem se da bi trebala postojati ta mogućnost, ali eto...



Nema tipke, noviji model ima, ali ova starija nema...
Ja sam na tu opciju naisao na diagu jucer kad sam ukljucivao dnevna svjetla.
Pisalo je opcija iskljucivanja senzora,plus opcija pracenja pritiska u barima. Meni je tpms bio ukljucen,a opcija pracenja iskljuceno da ne cvili za svaki milibar. Onda sam testirao i na 1.8 je cvililo da guma nije dobra. inace vozim na 2.4.
Bisam pokusavao nista s time ali opcija je bila ukljuceno/iskljuceno.

EDIT: Sad skuzio da se radi o Mazdi. :)
 

Pavel

Lepi™
Ja bi volio ukljuciti da mi pokazuje koliki mi je pritisak, informativno jer me zanima (ako je to moguće).

Ali ne želim da mi pol putničke kabine blinka i da imam zvucne signale u stilu Master Warninga u zrakoplovu. :grin:
 

Spawn

Well-known member
Ne znam koliko je ta opcija osjetljiva na tlak i nisam.je pokusavao ukljuciti,samo sam.je preskocuo usput, ali dosta mi je da mi javi kad nesto nije u redu s gumama
 

Cutac

Prèkaroš
Trebam si nabavit dijagnostiku pa se igrat. :/
Kako to točno funkcionira, ta dijagnostika?
To je običan laptop sa posebni softverom ili?

Bratić mi ima OBD II konverter na USB i sada kada ja to spojim na laptop, što moram imati da mogu konfigurirati vozilo?

Pavel, oprosti na spamu :angel:
 

Spawn

Well-known member
Pazi da ne spalite BSI. Na to stalno upozorava kolega vborovic,da ne bude nismo znali. Ja sam se s prijateljem.spojio i ima puno opcija,pa ako nesto kliknes bez pozornog citanja sto tocno znaci, neces bas proc jeftino :)
 

vborovic

C5 modifikator
Za spaliti ga treba određeni talent, ali da, može se dogoditi ... :D ... ono što je problem (kad nije ni zamišljeno na taj način) jest da sve što radiš, nakon što se vrijednost zapiše, nema backup/restore funkcije ... znači, sve se radi direktno na autu, učitava se sa njega što je trenutno dostupno i konfigurirano i ponudi (prema tipu vozila) moguće opcije (ovisno o verziji softvera za svaki ECU, uključujući i BSI) ... i sad, ako se fula u odabiru opcije, lako moguće je softverski ubiti auto da će jedina pomoć biti peglaj (ukljućujući i šlep službu) do ovlaštenog da skinu kompletni softver za određeni ECU preko PSA servera prema broju šasije ... meni je zanimljivo vidjeti kak ljudi to doživljavaju kao nekakvu igu, ono, pokilikaš, odabereš, potvrdiš i sve 5 ... posljedice određenih (krivih) opcija se ne moraju nužno vidjeti odmah iste sekunde ... :whistling:
 

Doomsday

U prolazu...
A pazi sad ovo... Ko je nabrijan na monitoring stanja guma, nema BSI koji to podržava, ne želi interne senzore koji su problem i sa montažom i sa zamjenom potrošenih baterija, možda i ne želi bušit po autu da bi doveo kabel do monitora, vidi ovo... :D

http://www.dx.com/p/pershn-t5-wf-solar-power-tire-pressure-monitor-system-black-447269

Naletio u mailu na ponudu... Pa reko da podijelim... Nisam tražio čega sve ima, ali vjerojatno ima još i drugih i drugačijih rješenja... :weeabooface:
 
Na vrh