Općenita iskustva sa C5 II

vborovic

C5 modifikator
Ovak napamet, mamut je mijenjao dvomaseni na svojem 1,6 HDi sa pilotiranim mjenjačem, a nemo26 na 2,0 HDi sa AM6 mjenjačem ... ispravite me ako griješim, kasno je ... :grin:

@ ivan - ne znam odakle ti podatak da naši automatici nemaju dvomaseni al dobro, nek ti bude ... neda mi se nadmudrivati na zalasku dana
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
mamut ima robotizirani ručni, a ona nemova tema je isto o ručnom mjenjaču, ako na to misliš. Kod Brruna je klasični automat u pitanju po svemu sudeći. A konverteru i nije baš potreban dvomaseni.
 

Milosh

Test
Momci, jedno pitanje, sad primjetih u tabeli koju je vborovic postavio da EP6CDT motor u kombinaciji sa nekim MCM mjenjacem ima dvomaseni zamajac..

Iskreno, cuo sam da se na novije turbobenzince stavlja dvomaseni, ali nisam znao da se ugradivao i u C5.

Mozete li mi provjeriti da li onaj C5 koji namjeravam kupiti ima dvomaseni? Kod njega je EP6CDT motor i BVM6 mjenjac.
 

ZlatkoC4

Well-known member
Ajde već kad hočete pojasniti evo vam primjer za
C4 (B7) LIMUZINA S 5 VRATA 1.6 HDi 120 FAP (DV6FC) auto dolazi sa dvje verzije mjenjača evo ih u prikazu.
Mjenjač AT6 3 i ručni mjenjać




Momci, jedno pitanje, sad primjetih u tabeli koju je vborovic postavio da EP6CDT motor u kombinaciji sa nekim MCM mjenjacem ima dvomaseni zamajac.
najbolje ga je vidjeti po vin broju
 

Milosh

Test
Eto svasta, nisam se tome nadao. Hvala za info.

Pretpostavljam da im je radni vijek duzi sa benzincima nego kod dizela, barem bi tako bilo logicno (slabije vibracije).
 

Spawn

Well-known member
Ja sam provjerio jos jednom. I poslao sliku sa sevice citroen i tip kaze" nemas klasican zamasnjak nego je to zamasnjak koji sluzi kao nosac krune za paljenje. Ali imas konverter koji ide automatic mjenjace i kosta dosta manje od zamasnjaka i manje se kvari "
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Nema se šta kvarit... ni jedno ni drugo. Samo promjeni ulje svakih 100tkm i boli te kuki za getribu ;)
 

Spawn

Well-known member
Evo slike za moj vin. Piše zamašnjak ali kako je on objasnio to nema veze za jednomasenim/dvomasenim plivajucim zamasnjakom. Ovo je nesto sasvim drugo.

 

Milosh

Test
Zlatko, hvala, te ostale informacije sam vidio na service... ali nisam skontao to za zamajac..

Jos jedno pitanje, one stvari koje se ne mogu vidjeti besplatno na service.citroen.com, da li se fizicka lica uopste mogu pretplatiti na to, ili da trazim informacije mutnim kanalima? :D
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Pa konstrukcijski su praktički ista stvar... nazubljeni disk montiran na radilicu. Razlika je jedino u masi koja je potrebna.
Na klasičnom automatu konverter odigra većinu zadatka klasičnog zamašnjaka, pa taj sam disk vezan na njega nemora imati veliku masu.

E sad, zaslužuje li i taj disk naziv zamašnjaka ili ne, pitanje je neke druge teme (foruma?) :D

@Milosh... svi se mogu prijavit. Možeš dat i lažne podatke. Bitni su samo kod kupovanja daljnjih usluga... a za ovakve stvari je dovoljno ovo što je besplatno
 

Spawn

Well-known member
Meni bitno sta se kvari. :grin:
Kaze da taj "disk" nikad nije mijenjao,ili je vidio da se mijenja uživo. Nije neki starac ali ima podosta staža.
Converter je znao tvornicki stekati nekad davno na nekim mjenjačima,ali za novije je rijetkost. A klasičan zamašnjak normalno odlazi između 150000 i 200000,naravno ne svima.
Ako je tako, manje kvarova i manji trošak za nas. :D

Imam jos jedno pitanje.

Treba mi još jedan ključ za auto,našao sam nekog lika koji prodaje po 500kn s programiranjem ali kaže da moram donesti i drugi ključ jer se nanovo programiraju oba.
Jel on skida kod sa starog ili se to ne može pa se moraju preko diaga programirati novi kodovi u ključ i sinkronizirati s BSI-jem?
 
Posljednje uređivanje:

Milosh

Test
Ivan222, mislim na stvari na koje kad kliknem ispise mi:

"Access to the technical documentation is chargeable - Click here to be redirected to the subscription page"

Kad kliknem na ovaj link kaze: "You are not authorised to view this page"....
 
Na vrh