4 cilindra je zato me i čudi potrošnja ali ipak je to mali sportak :grin: a mediju ugrađenu tvorničku ima vrhunsku kao da si u diku čist kristalan zvuk bas visokotonci sve. jednostavno grafičko upravljanje. Jedino mu je ta potrošnja manajoš ako je 3-cilindraš
Ma ne možeš to izvagati koliko žene trpaju. pa one imaju težu torbicu na ramenima od mog putnog koferasvaka ženska ponese 120kg kofera sa sobom
Pa to je puno previše za kakti nov fensi turbo supersaver motor.Golf 6ica sa 1.4tsi je u normalnoj vožnji na 8l
Dajel to škoda fabia?
Ako sam ja došao sa 3,8L znači da nije nešto ganjan. barem od VK doVG1.2tsi može pit i 10 litara, ali to je kad ga se baš ganja.
Ovo postoji šansa mlad je i ovo mu je prvi ovakav benzinac i vjerojatno još ga nije naučio voziti kako treba. moraču ja sjeti sa njim da vidim kako vozi pa da ga po ušima.Ili se dečko nije naučio još na motor... kriva brzina i te šeme.
Na žalost tako je. ima nešto vozačkog iskustva i to uglavnom na starom dizelu.10 litara i da mu je to najbolji rezultat dosad..
Najpametnije za početak je da ga netko s malo više iskustva provoza, ali čudno je svejedno...moram ga ja istestirati kad budem išao u Pulu nema druge
bome bih mogao ti tu fabiu na autocesti gledati u zadnji spoljer kako to ide. :grin:Posluže, ali tamo ne pripadaju.
Daj se odluči Audi ili Mazda ili još bolje oba :grin:ne ide isto kao A5 sa tim motorom
Ajde da i ti priznaš da Citroenu nema premca u ovoj kategoriji :stovanje:A šta će mi Mazda kraj c4, ni u jednom autu se ne sjedi kao u njemu, to je posebno