Citroen C5 2.0HDi

Pavel

Lepi™
Ograničenje ti je na 60km/h, uz toleranciju dolazimo do 70km/h. Za tih 5km/h te vjerojatno neće gnjaviti, obično pišu i zaustavljaju za prekoračenja preko 10km/h.

Uostalom, ako se radi o pištolju (laser) onda te patrola i zaustavlja i odmah kažnjava. Nema naknadne kazne ili slike. Laser očita brzinu, zaustave te, pokažu ti brzinu i onda pregovaraš. Ako te nisu niti zaustavili, nemaš brige. :D
 

ZlatkoC4

Well-known member
Kad je pištolj u pitanju mora te zaustavit da bi ti kaznu napisao. A na njemu je vjerojatno pucao 75 i više. Tako da ćeš ipak imat za zvučnike :D
 

vborovic

C5 modifikator
Jako ovisi o policajcu, s obzirom da si već ispucao toleranciju, on te već ima na konkretnoj kazni, radi se o tome koliko mu se da ili neda zafrkavat s tobom.

Što se tiče pištolja/lasera, nije nužno da te zaustavi, može kazna doći i naknadno (jači modeli mjere i fotografiraju - ovisi kaj je držao u ruci, može ti vidjeti i madež ispod trepavice, a ne samo brzinu i tablicu).
 

Cutac

Prèkaroš
A valjda neće ništa biti. Jer jednakomjerno sam vozio cijelim putem, tih 70 i nešto, nisam bio na tempomatu. Iza mene je bio BMW, vozio na konstantnom razmaku i kada sam prošao, nanišanio je njega.

Možda imaju glupavi pištolj pa su pustili nas i čekali nekoga tko će voziti preko 100 :whistling:
Jer bilo je 7 sati, nigdje nikoga, luda sreća da ja nisam vozio preko 80 :D
 

Pavel

Lepi™
Jako ovisi o policajcu, s obzirom da si već ispucao toleranciju, on te već ima na konkretnoj kazni, radi se o tome koliko mu se da ili neda zafrkavat s tobom.
Točno. U zoni si prekršaja samo je pitanje hoće li se zabavljati s tobom, jer si na prometnici gdje će mu svake sekunde naletiti i netko sa 90km/h što je puno veća lova. Da je naseljeno mjesto i nekakvo vrijeme u koje prođe jedan auto u 10 minuta, tad bi se vjerojatno i zabavljao. No iz nekakvog osobnog iskustva nikad me nisu zaustavili niti pisali kaznu za ispod 10km/h. Platio sam u Lekeniku gdje je 50km/h a vozio sam 71km/h. Reko s koje ste vi televizije..Najskuplje! :D Nije baš HD rezolucija ali što veliš, možeš vidit karijes na dvojci. :cenzura::cenzura::cenzura:iga, kaže da sam za 2-3 km/h sporije vozio da ne bi završio na TV-u. :D (Na snimci bi ali ne bi se mi "divanili")

Možda imaju glupavi pištolj pa su pustili nas i čekali nekoga tko će voziti preko 100
Jer bilo je 7 sati, nigdje nikoga, luda sreća da ja nisam vozio preko 80
Na tim takvim prometnicama uglavnom to i rade jer uvijek im netko naleti. A puno je teže pregovarat i više je love u igri kad naleti čoban sa 95-110km/h. :D
 

Pavel

Lepi™
Nakon podužeg vremena, novi update. :D Onako na daljinu.

Osim ranije promjene guma, trebalo je riješiti i klimu (malo se osjetio onaj težak miris). Tako da je to sad riješeno. Također prednji lijevi kotač je malo škripao pod zadnje. Problem je bio u pakni. Promjenjene su obje prednje, stražnje su dobre. Podvozje čisto, hidraulika radi, elektronika ispravna, filteri svi promijenjeni i zasada nikakvih problema. :)

Počeo se doduše guliti krom na stražnjim kvakama (s obzirom na učestalost korištenja istih nije mi jasno kako ali dobro). Ne bi čak to nazvao kromom, to su nekakve wannabe krom naljepnice. Vidjet ću što ću s time kad se vratim, jer i na prednjem chevronu ima jedan dio gdje je krom onako napukao. U biti zasada je sve ostalo pitanje estetike. Uz naravno izmjenu zupčastog. S obzirom da je auto korišten u normalnim uvjetima, nakon pregleda mi je rečeno da još nema potrebe za zamjenom.

Sve ostalo kao što rekoh estetika. Od displaya koji umre preko dana, kroma koji otpada i problema sa lakom ispod A nosača. To ću još vidjeti što i kako kad se vratim, nisam pametan. :confused:
 

Pavel

Lepi™
Jesi uspio provjeriti hidrauliku tj. Onaj problemčić kojeg si imao?
Zadnji puta kada sam provjeravao, normalno se spustio i normalno se podigao. Doduše treba mu nešto vremena. Na kumovom C5 iz 2011. smo mjenjali ulje i doslovno istog trena odrađuje dizanje i spuštanje. Meni neće odmah, tj. nekad odradi kada ga ugasim tek, nekad odradi u vožnji odmah nakon klika. Zadnji puta je odradio na vrijeme, čak je i javio da je "Closing completed". Problem je samo što kad je u srednje visokoj poziciji, već na 25km/h - 30km/h poprilično skače zadnji kraj što do tada nisam primjećivao. Ne znam u čemu je stvar.

Nešto sam malo čitao i razgovarao o tome problemu s par ljudi, navodno je najjeftinije promijeniti senzore visine i vidjeti jel u njima problem. Jer u biti hidroovjes radi samo sa određenim zakašnjenjem.

No evo, već skoro 2 mjeseca nisam doma. Auto se koristi uglavnom malo, najviše ga brat vozi a on ni klimu ne pali a kamo li da išta drugo provjerava. :D
 

Pavel

Lepi™
Nakon određene odsutnosti, vraćam se pomalo na forum. 208.000km je na satu, zasada me služi bez problema. Uskoro planiram (kroz tjedan ili dva) odraditi veliki servis. Remen, pumpa za vodu, filteri i sve ostalo što ide (iako su filteri odrađeni ljetos ali neka pregleda, možda će nešto trebati mjenjati možda neće). Razmišljam i da ulje u mjenjaču isto promijenim (nove 3l). Primjetio sam da jednom u 15 dana, rano ujutro ako je hladnije, zna kao malo trznut prilikom prebacivajna iz 2 u 3 brzinu. Nije jak trzaj i kolega mi je rekao da obično dok je ulje nezagrijano zna se to dogoditi pa sugerira nježniju vožnju prvih par minuta dok automobil ne dođe malo sebi (ili da pričekam minutu dok se sve popali i malo zagrije). No neki kažu i da je do ulja pa ću promijeniti čisto sebe radi.

Dnevna svjetla su mi vrisnula, nemam volje čekati par tjedana kineze. S druge strane ne želim dati 250-300kn za jednu HP24W žarulju. Postoji li ikakva halogena žarulja za njega koja je iole jeftinija od one u ovlaštenom servisu? Ili je jedina alternativa kineske LED-ice?
 

diegos

Well-known member
Znaju one od 12V za kucnu rasvjetu sje**at far iznutra pa te izbjegavaj, radije cekat par tjedana LEDice...
 

Pavel

Lepi™
Mislim da i ne baš... a ulje u mjenjaču obavezno mijenjaj
Ulje ide van kako god. Uz ono što je predviđeno još bi volio da se sve pregleda pa da znam ako ću što trebati u skorije vrijeme mijenjati.

Ja tu dnevnu nabavim za 150 kn kakvih 300
I dalje, to je za jednu halogenu žarulju malo previše.

Znaju one od 12V za kucnu rasvjetu sje**at far iznutra pa te izbjegavaj, radije cekat par tjedana LEDice...
Neću eksperimentirati, čekat ću LED-ice. Volio bi ubosti neke sa puno lm, čisto da nije sve samo estetike radi.

Ništa, naručit ću LED-ice, kad dođu dođu. Promijenit ću ih kad se pojave. Servis ću odraditi onda bez njih. Jer nekako sumnjam da će se u tjedan ili dva pojaviti.

Šteta, da je bar malo bolje to izvedeno sa DRL rasvjetom.


Inače kao što sam rekao, 208.000km je na njemu. Nikakvih problema za sada (Bogu hvala). Hidroovjes se stabilizirao, bilo je nekih čudnih poteza od njegove strane ali nakon izmjene ulja sve je u redu.

Iduća veća investicija nakon servisa su gume (ljetne). Razmišljao sam o felgama no odustao sam od toga, ostat će samo na jednima, trenutnima. Ako sve s poslom bude oke, morat ću sebi uzeti auto a ovaj bi onda ostavio svojima. Pa ću probat sva nepotrebna ulaganja svesti na minimum. Samo ono što je predviđeno po papirima ili što osjetim da bi trebalo promijeniti.

Hvala svima na savjetima. Javim se nakon servisa. :)
 

Pavel

Lepi™
Stavljao sam LED-ice sa AliBabe (110kn 2 komada). Ali traju oko 5 mjeseci i nisu jake. Ove koje sam imao su imale oko 420lm tako nešto.

Sad sam našao ove:

http://www.ebay.com/itm/2x-HP24W-G4-CREE-LED-Light-White-Side-Daytime-Running-DRL-HPY24W-Citroen-Peugeot-/162686405121?hash=item25e0dd8a01:g:o4UAAOSwHMJYNBo6

Skuplje su ali piše da imaju oko 850lm.

Dvije bi došle oko 300kn. Vjerojatno ću uzeti osim ako netko ne kaže da ove ne mogu zbog XY razloga u C5 far.

Ako me i one iznevjere, nabavljat ću halogene od tebe. :D
 

Cutac

Prèkaroš
Zar nije bit kineskih LED-ica da koštaju 6 kuna par?
Ovako vidi jel Osram nešto nudi u LEDriving katalogu. Suludo je davati 300 kuna za kineske LED-ice.
 

diegos

Well-known member
Ma ja sam bio uzeo neke jeftine sa ebaya za P3008, jedna jos uvijek radi, druga crkla pa sad moram opet narucit
 
Na vrh