Citroen C5 2.0HDi

diegos

Well-known member
Naravno, ja sam uzeo paket od 3 kom samo za probat...
Jedna radi, druga crkla, treću ne mogu naći gdje je :D
 

Pavel

Lepi™
Pogledao sam taj katalog ali na drugoj stranici. Uglavnom nude opcije DRL svjetala (znači ona nekakva PX serija). To je potrebno ugrađivati, razvlačiti kablove itd. Ja ni žarulje na automobilu ne znam promijeniti a kamo da se u nešto takvo bacam. A ne znam ni kako bi sam auto reagirao na nekakva van tvornička rješenja.

Klasične žarulje bilo HP24W po nekoj oke cijeni ili LED varijanta sa G4 grlom nema. Jedina opcija je dakle eBay pa ću neku glupost naručiti.

Al doista koje idiotsko rješenje za DRL svjetla. Uz onaj držač za čaše u naslonu za ruku, ova izvedba DRL svjetala je uvjerljivo br. 1 po gluposti. Kraj toliko mogućih kombinacija, W5W žarulja, odluče se na ovakvu ****ariju.
 

Pavel

Lepi™
C5 ide u petak na servis pa sam odmah rekao da uz sve što treba (zupčasti itd.) naruči i original DRL za njega jer mi se nije dalo zafrkavati sa eBay naručivanjem. Tako da će ići klasična haolgena HP24W u njega.

Da je možda izmjena samog svjetla pristupačnija vjerojatno bi naručivao i sam eksperimentirao. Ali pošto je dosta za:cenzura::cenzura::cenzura:ano doći do toga i nemam adekvatan alat, jednostavno ne da mi se voziti svako malo do čovjeka da mi radi zamjene kako koja pregori. A osim estetike, većina ih je do 400lm što djeluje nekako slabo. Tako da sam od toga odustao.

Veliki servis, pregled svega po potrebi tako da mogu i to promijeniti. Na dijagnostici ćemo vidjeti jel popaljeno što treba biti popaljeno (nisam se nikad igrao s time, moje mišljenje je da je za to potrebna skupa oprema i dosta znanja pa se nisam nikad solo upuštao u to a volio bih vidjeti kakve sve mogućnosti ima). I uskoro će ići gore zimske gume tako da će biti full spreman za, ja se nadam, još toliko km koliko sad ima. :D

Uz naravno, redovno održavanje i dalje.
 

Pavel

Lepi™
Hmm, na samoj Zagrebačkoj ili dolje kod SportVisiona na onoj cesti prema Lidlu? Na Zagrebačkoj sam često a s obzirom na dvije trake ne pretječem tako često. Na ovoj cesti sam pretjecao žensku u Passatu koja mi je oduzela prednost bez žmigavca pa se vukla 25km/h jer je istovremeno morala otipkati nešto na mobitel, pa sam malo planuo. :D
 

Pavel

Lepi™
Veliki servis je obavljen! Auto otišao u petak, vratio se sinoć. Osim klasičnog velikog servisa (zupčasti, španeri, vodilice, pumpa za vodu), promijenjen je i pomoćni remen. Naručena su i dnevna svjetla (klasična HP24W) no nisu još stigla, ona će biti zamjenjena naknadno.

Primjetio sam lupanje u prednjem lijevom kotaču te kod kočenja na većim brzinama lagane vibracije na volanu. Tražio sam da pregleda onda sve na autu u detalje i tu smo došli do nekakvog oštećenja na prednjem lijevom kotaču. Mislim da nije cijeli cilindar u pitanju ali nešto oko cilindra je. Znam da je u igri bio i stabilizator. Vjerojatno oštećenje uslijed naleta na rupu ili tako nešto, uglavnom i to je sve moralo van. Lupanja nema, vibracija nema.

Kad je motor izvađen, primjetio je da su držači napuknuti. Pitao me jesam li osjetio da motor malo glasnije radi ili da je bučniji ili da općenito auto trese. Rekao sam da nisam, no uglavnom dobro je prošlo. To se nije moglo vidjeti dok motor nije izašao van. To je isto tako promijenio. Rezultat je da je motor sada doslovno nečujan. :D

Ulje u mjenjaču je mjenjano nedavno, smatra da nema potrebe još za time. Trzaj koji se povremeno dogodi je zbog hladnoće. Potrebno je neko vrijeme da sustav to sve pokrene. No na idućem intervalu će ulje biti mijenjano.

Uz sve to, van su išli i filteri, zamijenio je i ulje (Total Ineo koje i ide). Podvozje je dobro, nema naznake hrđe niti ikakvih problema. Nikakve greške nije našao, sve ostalo je dobro. Motor je pregledao kompletno. DPF je u redu, uglavnom jer sam na otvorenoj cesti. Aditiva ima, kad bude niska razina - javit će.

Zasada auto radi besprijekorno, elektronika radi, motor je uredan i sad sam na duži period miran (toplo se nadam). Dijelovi i ruke su me izašli oko 4000kn.

Tako nekako sam i pikirao da će biti samo veliki servis. No veliki me ispao negdje oko cca 1500, ostalo je uglavnom otišlo na ulja, filtere i te dijelove u prednjem lijevom kotaču.

Još me čekaju ta dnevna svjetla i zimske gume. Ljetne koje sad imam idu lagano u reciklažu a za iduću sezonu ćemo vidjeti što ćemo.
 

Milosh

Test
Super!

Ali, zašto motor van, zar mora da bi se odradio veliki servis!??

Sent from my Ei-Nis E1 - using buggy and annoying Tapatalk
 

Pavel

Lepi™
Ne znam jel to redovan postupak ili je samo on pedantan. Znam da kod BMW 1 mora van kad se mijenja lanac. Možda je isti slučaj i sa HDi motorom.

Ali znam da sam ga tražio da napravi kompletan pregled automobila jer doista radim dosta km. Kupljen je pred godinu dana sa 160/170.000km a sada ima 212.000km. Pa možda je samo to odradio kako spada, sve pregledao ili je jednostavno na neki način vidio da je motor prelabav pa je odlučio izvući ga da provjeri nosače.

Kako god, dobro da je to napravio.
 

Pavel

Lepi™
Nakon zadnjeg točenja na benzinskoj, resetirao sam onaj brojač i bacio oko na ukupnu potrošnju - 5.4l/100km.

S obzirom da mi nikad prije nije išla ispod 6.4, jel moguće da je zbog velikog servisa pala potrošnja?
Filteri idu redovito svakih 15.000km, vozim se uvijek istom dionicom (Sisak - Velika Gorica - Sisak). Gradske vožnje nemam. Zadnja dva tanka su na INA benzinskoj (zbog nagradne igre :D ) no tek nakon servisa sam primjetio dobar pad potrošnje. Ima li netko objašnjenje zbog čega?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Oće to nakon servisa... plus još lagano opreznije nesvjesno voziš i voila. Al sad ju treba zadržat ispod 6 :D
 

Pavel

Lepi™
Pa nakon što sam sredio taj stabilizator/cilindar što već, malo opreznije i vozim..Ne bi htio na prvoj rubi ostavit ovjes..Ali nije se nešto drastično promjenilo..U svakom slučaju lijepo je vidjeti da je ispod 6. :D
 
Na vrh